Overduidelijk. Haha wat een afgangquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Ze is een hele slechte verliezer
Het is een zuurwijf!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Lieke doet nu dus een zielige poging om de Huubfans ervan te overtuigen dat Huub hun steun niet verdient![]()
Op precies dezelfde manier probeerde Brian dat de afgelopen dagenquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
....en met dat soort uitspraken steelt hij keer op keer mijn hart, ons Huubje....quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:32 schreef Ziet het volgende:
huub:
ik heb de allergaafste vader van de wereld!
Het lijkt wel of ik Brian hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is een zuurwijf!
En ze baalt als een gigantische stekker, dat ze gedaald is in de popoll, want zij is altijd zzzzooooo eerlijk!
gut o gut, nu dat weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft moeite met de scheidingslijn van Huub en speler Huub
Ze ziet hem ook als mensquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
grappig detail tussendoor: Jaap laat zich niet onderbreken door Lieke en vraagt of hij even mag afmaken wat hij wil zeggen.
L vertelt nu wat ze allemaal niet voor Huub doet, troosten, steunen, etc.
en ook helemaal niet doorzichtig ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Op precies dezelfde manier probeerde Brian dat de afgelopen dagen
Ik kan me toch een hele periode herinneren waarbij Lieke onder zware druk stond en constant getreiterd werd en Huub volledig achter haar is blijven staan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
grappig detail tussendoor: Jaap laat zich niet onderbreken door Lieke en vraagt of hij even mag afmaken wat hij wil zeggen.
L vertelt nu wat ze allemaal niet voor Huub doet, troosten, steunen, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |