abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:44:57 #1
17205 Profesor
I have a dream!
pi_55270346
Bron: The Sun
quote:
HITLER’S lovechild could be alive and well and living in Britain.

That is the incredible possibility raised about Unity Mitford – an English aristocrat who was infatuated with the Fuhrer.
Torn between love for her homeland and dedication to Hitler, Unity – who was 25 and living in Munich at the time – shot herself in the head when Britain declared war on Germany in 1939.

Her link with Hitler was thought to have ended there.
But now journalist Martin Bright has revealed a theory that, in the months following her return, she was cared for at a maternity home in the Cotswolds . . . where she gave birth to a son.
The suggestion, due to be aired next week in Channel 4’s Hitler’s British Girl, has triggered speculation that the evil dictator, responsible for millions of deaths, could have fathered an English boy.
Unity Valkyrie Mitford was conceived in a town named – bizarrely – Swastika in Ontario, Canada, where her family owned a gold mine. She was born in London in 1914.

Racist
She was one of six famous Mitford sisters who also included writer Nancy, committed communist Jessica and Diana, wife of British fascist leader Sir Oswald Mosley.
Expelled from three boarding schools, Unity was sent to Germany in 1933 where she was dazzled by the Nuremberg rallies – the torchlit parades, fanatical displays of loyalty and the rantings of Hitler.
Already filled with anti-Semitic, racist views, she was determined to meet Hitler and dined at his favourite Munich restaurant night after night on the off-chance of seeing him.

Sinister connection ... Hitler called Unity Mitford 'a perfect specimen of Aryan womanhood'
When he did appear, she tried everything to attract him, giving him flirty glances and dropping a book on the floor as he passed. Eventually she was invited to join his table and within months she was part of Hitler’s inner circle.
She was seen with him so often that the Daily Telegraph mistakenly reported they were to be married.
Hitler told friends he considered her “a perfect specimen of Aryan womanhood”.
The British secret service reported that she was dangerously close to the dictator and described her as “more Nazi than the Nazis”.

Mystery ... Unity Mitford
She was invited to speak at rallies, which she did wearing a black shirt, swastika armband and a gold Nazi party badge signed by the Fuhrer.
Hitler also gave her a luxurious Munich apartment, snatched from deported Jews.
But when Britain declared war on Germany in September 1939, Unity went to the English Garden in Munich – where she used to sunbathe naked – and shot herself in the head.
She suffered brain damage and, after treatment in Germany which failed to remove the bullet, she was returned to Britain in a private carriage paid for by Hitler.
She is then said to have lived as an invalid with her mother in the Cotswolds, moved to a Scottish island in 1944 and died as a result of her brain injury aged 33 in 1948.
But Martin Bright, writing in New Statesman magazine, has told of a phone call from a woman called Val Hann, suggesting more of a story.
“Her aunt, Betty Norton, had run a maternity home in Oxfordshire during the war and said that Unity Mitford had been one of her clients,” wrote Bright.

“Her aunt’s business, in the tiny village of Wigginton, had depended on discretion and she had told no one except her sister that Unity had a baby. Her sister had passed the story on to her daughter, Val.”
Mr Bright says that when he asked who the father of the child was, Ms Hann paused before replying, “Well, she always said it was Hitler’s.”
Intrigued, Mr Bright visited Wigginton. He met a woman called Audrey Smith who said that as a child she saw Unity Mitford wrapped in a blanket and looking very ill.
Ms Smith’s older sister – now dead – had worked at the home and talked about Unity, she said, but insisted Unity had not been there to have a baby. Mr Bright says his research showed the secret service had doubts about the extent of Unity’s injuries.
By October 1941, police had picked up rumours that Unity had “formed an attachment” with a married RAF test pilot, John Sidney Andrews, who was transferred to Scotland and died in an accident in 1945.

Swelling
In 1944 Unity had moved with her mother to the family-owned island of Inch Kenneth, close to Mull, Scotland. In 1948 she developed meningitis from swelling around her bullet wound and died days later.
Unity’s only surviving sister, the Dowager Duchess of Devonshire, who travelled back from Germany with her, has dismissed the idea of a lovechild.
Author Lorn Macintyre grew up on Mull and has written a book about Unity Mitford – The Broken Lyre.
He said: “It’s absurd. I talked with people who had known Unity on Inch Kenneth.
“She was so disabled she could no longer count and had to wear nappies because of her incontinence. It is inconceivable she was pregnant.”
Martin Bright, who researched the documentary is also sceptical but said: “One nagging thought remains: If Unity was in Wigginton during the war, what was she doing at a maternity home?”

Hitler’s British Girl is on Channel 4 on Thursday, December 20, at 9pm.
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:46:29 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_55270371
Lulkoek.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:51:25 #3
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_55270472
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lulkoek.
pi_55270520
quote:
Zet er de volgende keer 'Bron: De shell-shocked groenteman van mijn demente overgrootvader" boven, dat maakt het wat geloofwaardiger.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55270553
wie?
pi_55270586

Nieuwswaarde 0,0

misschein woont er ook nog ergens een liefdesbaby van Stalin.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:57:45 #7
3542 Gia
User under construction
pi_55270629
Denk ik ook. En zo niet? Who cares?

Moeten we dan soms een man, die toen nog een baby was, verantwoordelijk gaan houden voor de daden van zijn verwekker of zo? Of wat is de bedoeling hiervan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 14-12-2007 18:19:15 ]
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:58:37 #8
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_55270647
Interessant.
A.F.C. Ajax
pi_55270675
eigenlijk zit er geen enkele 'bron' achter anders dan wat vage roddels die ook nog tegenstrijdig zijn (waarom zou je een gehandicapte vrouw gaan verzorgen in een een huis voor zwangere ongehuwden en dan ook nog eens gaan 'verstopt' houden dat ze zwanger is... juist dat is eerder geheel ongeloofwaardig..
ik vermoed dat het antwoord op de vraag warom ze daar zat heel eenvoudig is, tijdens de oorlog zal er niet veel keuze zijn om een gehandicapte vrouw verzorgd te houden zeker aangezien alle welgestelden sowieso naar het platteland trokken en alle instellingen veelal in meer bewoonde gebieden zaten...

de keuze voor dat verzorgingstehuis zal gewoon de meest praktische zijn, eentje veilig ver buiten de steden en met plek en continu verzorging..

maar Channel 4 zal wel een 'spannend' en interssant verhaal nodig hebben om meer publiciteit voor de documentaire te genereren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_55270733
SUPERMAN!!!
doei
pi_55270808
Ook al zou het waar zijn, wat maakt het dan uit? Net of we nu met brandende fakkels en hooistaken achter dat kind aanmoeten?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:40:44 #12
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_55271429
/TRU
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:44:46 #13
17205 Profesor
I have a dream!
pi_55271522
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ook al zou het waar zijn, wat maakt het dan uit? Net of we nu met brandende fakkels en hooistaken achter dat kind aanmoeten?

mmm..

Denk dat ik vandaag toch even langs de BoerenBond ga, kijken of ze in de aanbieding zijn.
En op de terugweg de "The Boys from Brazil" nog eens ga huren...
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:56:08 #14
181657 LordNemephis
computer says no
pi_55271755
ach ja en mijn echte papa is Pol Pot en m'n echte ma Imelda Marcos what's new
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_55271868
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:57 schreef Gia het volgende:
Denk ik ook. En zo niet? How cares?
Beperk je alsjeblieft tot het Nederlands, dat is al gebrekkig genoeg.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:09:47 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55272121
Er is natuurlijk al veel en vaak gespeculeerd over een kind van Hitler, maar Unity Mitford is al tijden een bekende naam in de context van Hitler, en het zou dus echt niet helemaal uit te sluiten zijn. In ieder geval hoort het topic niet per se in TRU thuis.
The End Times are wild
  vrijdag 14 december 2007 @ 18:19:23 #17
3542 Gia
User under construction
pi_55274579
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Beperk je alsjeblieft tot het Nederlands, dat is al gebrekkig genoeg.
Oops.

Maar gelukkig ben jij helemaal perfect!
pi_55274780
quote:
quote:
Lulkoek.
Jup
  vrijdag 14 december 2007 @ 18:45:07 #19
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_55275011
quote:
Lulkoek.
ach.. laten we eens gek doen

Hoe weet je zo zeker dat dit lulkoek is? Ik heb welliswaar nooit van die muts gehoord of gelezen, maar het bestaan van een eventuele historische band tussen haar en Hitler zou redelijk eenvoudig te achterhalen moeten zijn lijkt me. Dat historici dat tot nu toe niet gedaan hebben, is te verklaren doordat die dame in kwestie geen rol heeft gespeeld in het verdere (veel interessantere) verloop van de geschiedenis

en nee.. ik geloof er ook geen kont van.. maar hey.. tis weekend
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 14 december 2007 @ 18:48:10 #20
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_55275062
Zou best eens waar kunnen zijn.
Zet mijn geld op Mr. Bean.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_55275074
Interessant verhaal.
pi_55275078
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat dit lulkoek is? Ik heb welliswaar nooit van die muts gehoord of gelezen, maar het bestaan van een eventuele historische band tussen haar en Hitler zou redelijk eenvoudig te achterhalen moeten zijn lijkt me. Dat historici dat tot nu toe niet gedaan hebben, is te verklaren doordat die dame in kwestie geen rol heeft gespeeld in het verdere (veel interessantere) verloop van de geschiedenis

Er is natuurlijk al enorm uitgebreid onderzoek gedaan naar eventuele kinderen van Hitler.
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:41:48 #23
66444 Lord_Vetinari
pi_55276409
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 18:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

Proest en schater. In elke biografie van Hitler (en die van Moseley) komt Unity Mitford voor. Al vanaf het begin vand e geschiedschrijving over Hitler zijn er speculaties geweest over hun verhouding. En vanaf het begin zijn die geruchten hardnekkig en vol overgave ontkend door anderen uit Hitler's entourage. Hitler heeft liefjes gehad (Geli, Mitzi, Eva), maar Unity Mitford zat een beetje in dezelfde categorie als Helene Bechstein. Iemand bij wie Hitler zich op zijn gemak voelde en die hem hielpen in zijn klim naar de top, maar meer ook niet.
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:52:58 #24
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55276692
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef Profesor het volgende:
En toen stopte ik met lezen

DNA onderzoek zeg ik. De zus van Hitler is in 1960 overleden, en heeft genoeg DNA overeenkomsten om samen met de persoon in kwestie tot een conclusie te komen.

En zolang dat niet gedaan is:
quote:
Lulkoek.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_55277006
tvp : leuk verhaal
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:16:49 #26
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_55277258
Ach, als ie maar toffe muziek maakt

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:29:16 #27
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55277570
Jullie lezen niet goed. De bron is helemaal niet the Sun.

Een stukje van het originele artikel (dat in zijn geheel veel leuker is)

At this point I decided to return to the National Archives, where I discovered a file on Unity that had been sealed under the "100-year rule" - reserved for only the highest classification of top-secret files. An official told me that it was possible to have the classification of such files reviewed and I applied to have the file opened. To my great surprise, the Home Office agreed. Inside was a startling new piece of information: it wasn't quite the birth certificate of a child, but here was hard evidence that Unity might not have been quite the invalid it was supposed.

By October 1941, while she was living at the family home in Swinbrook, Oxfordshire, the police picked up rumours that "Unity Mitford has formed an attachment for an officer in the RAF". Further investigation found that she had been "consorting with Pilot Officer John Sidney Andrews, an RAF test pilot".

As a result, Andrews, married with a child, was transferred to the far north of Scotland.

At this point, the trail went cold. There were too many loose ends for a news story and my research sat in my notebooks until this year when I mentioned it to Mark Roberts, an executive from Channel 4, who agreed to put the story on film. Further research, including an exhaustive trawl through birth records at the Oxfordshire register office, confirmed that Nurse Norton had helped dozens of wartime mothers give birth at her maternity home. But no record of Unity Mitford. Airman Andrews, it turns out, was a former bank clerk, and died in a Spitfire crash in 1945. There is no evidence that he ever saw Unity after his transfer to Scotland.

So what is the truth about Unity Mitford's missing months? Is it possible that the sightings in Wigginton were a case of mistaken identity? Or was she there to recover from a nervous breakdown? One woman still alive who could add to the story is the Duchess of Devonshire, formerly Deborah Mitford, who travelled back to Britain with Unity in 1940. But she has so far declined to be interviewed for the programme. She has also told people close to her that any suggestion of a child is fanciful.

Five years on from that original phone call, I have taken this story as far as I can. It remains a mystery and I remain as sceptical as I was when I first spoke to Val Hann. But one nagging thought remains: if Unity Mitford was in Wigginton during the war, what was she doing at a maternity home?

Het hele artikel is http://www.newstatesman.com/200712130027 hier te lezen.
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:06:18 #28
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:59:43 #29
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55283711
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:29 schreef voyeur het volgende:
Jullie lezen niet goed. De bron is helemaal niet the Sun.
Boeiend.

DNA.

Dan verder praten.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 15 december 2007 @ 01:35:59 #30
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_55284486
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:59 schreef maartena het volgende:

[..]

Boeiend.

DNA.

Dan verder praten.
Is het DNA van Hitler bewaard dan?
A.F.C. Ajax
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:10:48 #32
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55288175
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:59 schreef maartena het volgende:

[..]

Boeiend.

DNA.

Dan verder praten.
Wiens DNA? Jullie lezen echt niet he. Dat kind is anoniem / zoek / bestaat niet of whatever, maar zelfs al zou iemand Hitler's DNA hebben weet ik niet wat je er mee zou willen doen. Heel Engeland testen?
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:34:12 #33
181657 LordNemephis
computer says no
pi_55288647
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:10 schreef voyeur het volgende:

[..]

Wiens DNA? Jullie lezen echt niet he. Dat kind is anoniem / zoek / bestaat niet of whatever, maar zelfs al zou iemand Hitler's DNA hebben weet ik niet wat je er mee zou willen doen. Heel Engeland testen?
Om mee te beginnen

nee serieus, dan moet er natuurlijk sowieso wel DNA-materiaal van der Führer zijn: Is er niet iets van die knakker overgebleven?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_55289474
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:34 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Om mee te beginnen

nee serieus, dan moet er natuurlijk sowieso wel DNA-materiaal van der Führer zijn: Is er niet iets van die knakker overgebleven?
Zoals er al eerder in dit topic te lezen valt: het DNA van zijn zus is wel bekend

Daarnaast schijnen er in de VS nog (verre) familie van Hitler te leven. Maar dat zijn een paar oude broers die geen kinderen hebben (bewust!), dus die tak van de familie houdt zo ook op te bestaan
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:57:32 #35
17205 Profesor
I have a dream!
pi_55290353
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:34 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Om mee te beginnen

Dankzij de Russen zullen we dat nooit weten..
verbrand, begraven, herbegraven, in delen herbegraven, etc, etc..
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:59:35 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55290387
Heeft hij zijn nichtje vermoord?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:59:43 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55290395
"evil" dictator
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:07:45 #38
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55290536
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:59 schreef BaajGuardian het volgende:
"evil" dictator
Precies, linkse stemmingmakerij weer Ik ben al gelijk opgehouden met lezen

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:39:35 #39
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55291106
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:07 schreef soylent het volgende:

[..]

Mensen die een beetje kennis hebben van de 2e wereldoorlog weten dat één man echt geen hol bereikt in de wereld, daar moet je mensen voor hebben die achter je staan. Dus hitler kan best 'fout' geweest zijn op veel punten maar een 'evil person' was hij echt niet.
pi_55292776

Iemand een beltoon?
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:49:32 #41
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55295662
Gut, weer het zoveelste nieuwsbericht dat aanduidt dat het niveau de Britse media op een zeer bedenkelijk niveau ligt.
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:19:44 #42
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55296307
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 01:35 schreef SoupNazi het volgende:
Is het DNA van Hitler bewaard dan?
Nee, maar zijn zus wel. Die overleed in 1960 en ligt gewoon ergens begraven. Voor overeenkomstig onderzoek is dat genoeg.
-
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:20:52 #43
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55296334
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 16:35 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand een beltoon?
Omg

Google AdSense op z'n best!

Hitler beltonen ftw
-
  zaterdag 15 december 2007 @ 23:49:17 #44
200082 verified  poffu
Secret Story Guido
pi_55304392
onzin 1e klas, denk een idealist
Lalalalala
  zondag 16 december 2007 @ 22:52:03 #45
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_55324050
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, als ie maar toffe muziek maakt

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
This reich ain't big enough for the both of us!
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zondag 16 december 2007 @ 22:58:04 #46
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55324181
Doet me denken aan dat Jezus en Maria Magdalena-verhaal (Jezus was getrouwd met Maria, ze kregen een kind, Jezus stierf niet echt aan het kruis, maar ze trokken met z'n allen naar Frankrijk waar hun nabestaanden nu nog leven). Ook een lulkoektheorie imho, net als dit .
Niet meer actief op Fok!
pi_55324221
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:44 schreef Profesor het volgende:

Da's toch geen bron, da's een beerput
Gelukkig zonder haar
  maandag 17 december 2007 @ 01:28:19 #48
798 voyeur
bemoeit zich
pi_55327497
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:00 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Da's toch geen bron, da's een beerput
en nou het topic nog eens lezen en je schamen...
pi_55332013
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:07 schreef soylent het volgende:

[..]

The Sun "Newspaper" is twee dingen:

1) geen newspaper
2) niet links
PWBF
pi_55332066
Vati!
pi_55332708
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mensen die een beetje kennis hebben van de 2e wereldoorlog weten dat één man echt geen hol bereikt in de wereld, daar moet je mensen voor hebben die achter je staan. Dus hitler kan best 'fout' geweest zijn op veel punten maar een 'evil person' was hij echt niet.
Nee, heel goed, zelfbenoemde denker, je kunt niet in je eentje een heel volk verdelgen. Om dat te bedenken, hoef je inderdaad niet op de hoogte te zijn van de bijzonderheden van de Tweede Wereldoorlog. Wat zeg ik, jij weet geen fluit van de Tweede Wereldoorlog en je hebt toch helemaal op eigen kracht bedacht dat je een groepje samenzweerders nodig hebt, dus mijn gelijk is bewezen.
Maar goed, zo is Baaj, altijd in de contramine al dient het geen enkel doel, want doelen zijn fascistisch.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_55335958
Nou wie weet was de linkse Hitler toch wel de anti-christ. Als dit verhaal waar is, past het namelijk wel weer precies in het plaatje.

[ Bericht 23% gewijzigd door JohnDope op 17-12-2007 14:25:13 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_55336351
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 19:19 schreef maartena het volgende:

[..]

Nee, maar zijn zus wel. Die overleed in 1960 en ligt gewoon ergens begraven. Voor overeenkomstig onderzoek is dat genoeg.
Volgens mij hebben de russen een deel van zijn schedel meegenomen en ligt dat in de archieven van de nieuwe KGB ofzo
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_55336465
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:30 schreef EricT het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de russen een deel van zijn schedel meegenomen en ligt dat in de archieven van de nieuwe KGB ofzo
Inderdaad met de nadruk op 'ofzo'. Die Hitler hebben ze helemaal nooit gevonden, dat zeiden ze maar om het Volk gerust te stellen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 17 december 2007 @ 14:37:09 #55
66444 Lord_Vetinari
pi_55336529
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Inderdaad met de nadruk op 'ofzo'. Die Hitler hebben ze helemaal nooit gevonden, dat zeiden ze maar om het Volk gerust te stellen.
Uh-huh. De DNA testen op het deel van de schedel en de Röntgenfoto's zijn allemaal vals natuurlijk...
pi_55336654
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Uh-huh. De DNA testen op het deel van de schedel en de Röntgenfoto's zijn allemaal vals natuurlijk...
duh.
  maandag 17 december 2007 @ 14:46:32 #57
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55336813
quote:
Op maandag 17 december 2007 11:53 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, heel goed, zelfbenoemde denker, je kunt niet in je eentje een heel volk verdelgen. Om dat te bedenken, hoef je inderdaad niet op de hoogte te zijn van de bijzonderheden van de Tweede Wereldoorlog. Wat zeg ik, jij weet geen fluit van de Tweede Wereldoorlog en je hebt toch helemaal op eigen kracht bedacht dat je een groepje samenzweerders nodig hebt, dus mijn gelijk is bewezen.
Maar goed, zo is Baaj, altijd in de contramine al dient het geen enkel doel, want doelen zijn fascistisch.
Hoe kun jij weten hoeveel ik over de 2e wereldoorlog weet? Ik heb genoeg documantaires gezien, ik heb mein kampf gedeeltelijk gelezen maar verloor mijn interesse en ik weet ook de gulden regel omtrent oorlog dat het eerste slachtoffer de waarheid is.
Heb jij weleens de met computer op lipsynchronisatie gerestoreerde prive videos van hitler gezien?
Ik wel, en daar is uit op te leiden dat het hele machtige fuhrer persoon helemaal niet bestond.
Die man was heel erg normaaltjes, hij hield van films kijken en de duitste natuur.
Had iedereen kunnen zijn met een oorlogstrauma en wat financiele steun van internationale bankiers.
pi_55336970
quote:
Heb jij weleens de met computer op lipsynchronisatie gerestoreerde prive videos van hitler gezien?
Ik wel, en daar is uit op te leiden dat het hele machtige fuhrer persoon helemaal niet bestond.
Die man was heel erg normaaltjes, hij hield van films kijken en de duitste natuur.
Had iedereen kunnen zijn met een oorlogstrauma en wat financiele steun van internationale bankiers.
Dat iemand op privefimpjes heel anders is dan tijdens publieke optredens, is niet zo verwonderlijk. Dat iemand graag films bekijkt en een natuurliefhebber is, wil nog niet zeggen dat hij geen verontwikkelde pathologische stoornis heeft. De bazen van Auschwitz speelden ook met hun kinderen na een lange dag moorden.
Het had daarentegen helemaal niet iedereen kunnen zijn, want die had zich misschien wel laten inpakken door zijn geldschieters en beschermheren.
  maandag 17 december 2007 @ 14:55:34 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55337112
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:51 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat iemand op privefimpjes heel anders is dan tijdens publieke optredens, is niet zo verwonderlijk. Dat iemand graag films bekijkt en een natuurliefhebber is, wil nog niet zeggen dat hij geen verontwikkelde pathologische stoornis heeft. De bazen van Auschwitz speelden ook met hun kinderen na een lange dag moorden.
Het had daarentegen helemaal niet iedereen kunnen zijn, want die had zich misschien wel laten inpakken door zijn geldschieters en beschermheren.
Hitler is juist ingepakt door zijn geldschieters en beschermheren.
Dat hele skelet om die man heen was vol machtige figuren, hitler 'evil' noemen is veel te makkelijk en belachelijk. Die man leefde gewoon in een waan mogelijk gemaakt door het hele volk.
Goed en slecht is relatief maar als je iets slecht wilt noemen noem dan de ideologie slecht en niet de man want die man was gewoon een mens net als jij en ik.
pi_55337394
quote:
Dat hele skelet om die man heen was vol machtige figuren, hitler 'evil' noemen is veel te makkelijk en belachelijk. Die man leefde gewoon in een waan mogelijk gemaakt door het hele volk.
Hij koesterde zulke gedachten al toen hij een nietsbetekenend kaderlid was.
pi_55337878
quote:
Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hitler is juist ingepakt door zijn geldschieters en beschermheren.
mwah, als hij zogenaamd 'ingepakt' was door zn geldschieters en beschermheren had hij 1940 Fritz Thyssen niet in een Concentratiekamp gestopt, uiteindelijk in Sachsenhausen en Dachau belandde.
Om na de oorlog na vrijlating uit het concentratiekamp door de weer gevangen gezet te worden door de Geallieerden wegens zijn initiele steun aan de staatsgreep van Hitler en collaboratie met het bewind.

je kunt 'Fritz Thyssen: I Paid Hitler' (alhoewel Thyssen er grotendeels afstand van gedaan heeft vanwege het te romantiserende aspect) lezen als je denkt dat Hitler zich veel gelegen liet liggen aan zn financiers of door hen sterk beinvloed was.. het tegendeel is waar veel financiers zagen in Hitler een zeer zwakke, labiele en onervaren politicus die makkelijk te beinvloedden was: Waarvoor idd veel gronden waren en wat grotendeels ook klopt, helaas juist _niet_ door zn financiers en evenmin door zn eigen generaals.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_55338069
quote:
Op maandag 17 december 2007 15:06 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hij koesterde zulke gedachten al toen hij een nietsbetekenend kaderlid was.
Over welke gedachten hebben we het dan over? En volgens mij was Hitler al direct aan het begin van zn carriere bij de nsdap een rijzende ster.
pi_55338263
quote:
Op maandag 17 december 2007 15:40 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Over welke gedachten hebben we het dan over?
Dat de nederlaag te wijten was aan socialistisch gestook, bijvoorbeeld.
quote:
En volgens mij was Hitler al direct aan het begin van zn carriere bij de nsdap een rijzende ster.
Dermate rijzend dat 'ie z'n toevlucht moest nemen tot een staatsgreep?
  maandag 17 december 2007 @ 16:13:22 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55338846
Hitler was juist tegen "het rode gevaar" oftewel socialisme.
Hij was "nationaal socialist" dat kun je eigenlijk vertalen naar "extreem nationalist"
Is die ideologie "slecht" is de vraag, niet is "hitler" slecht.
pi_55338904
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja, dat zeg ik toch net?
quote:
Waarom niet?
  maandag 17 december 2007 @ 16:28:21 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55339162
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:15 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch net?
[..]

Waarom niet?
Omdat hitler zelf maar een mens was, en de ideologie heeft gezorgd tot volkerenmoord.
Heeft hitler zelf de gaskraan opengedraaid? Nee dat waren soldaten onder officieren onder generaals.
Was hitler de enige die een puur ras in duitsland wilde na bankrupt te zijn gemaakt door buitenlandse invloeden? Nee dat was het hele volk, het hele volk deed mee. Was het hele volk dan slecht?
Ik vind slecht relatief. Waren de geallieerden betere mensen dan de duitsers destijds?
Als je oud soldaten daar over hoort spreken is het enige wat ze antwoorden dat de duitse soldaten gewoon in de andere partij zaten en het verder net zulke jongens waren als zij zelf.
Hoeveel kinderen (hitlerjugend) zijn er wel niet geweest die met hart en ziel vochten voor hitlers idee, niet voor hitler. Ze vochten voor duitsland, want deutschland uber alles, het heil hitler was enkel een groet, en hitler nam die groet niet alleen maar gaf deze ook terug (vandaar de hand achterover)
Hitler was een mens in een waan, die noch goed noch slecht was. Er zijn dingen gebeurd die slecht te noemen zijn, dat is waar. Het valt in geen mogelijkheid goed te praten, de moord op honderdduizenden 'mensen'. Toch blijft het een feit dat hitler dit niet gedaan heeft, maar onderdeel was van de ideologie die dit mogelijk maakte en uitvoerde. En stellen dat het ideeën waren van hitler voordat hij opkwam, ook dat was niet alleen van hitler. Er zijn zoveel mensen geweest die die ideeen hadden, hitler kwam op in een tijd vol demonstraties tegen het rode gevaar. Dat de joden er bij gehaald werden heeft meer te maken met het geheel dan met de joden zelf. Want ook zigeuners homosexuelen en gehandicapten werden uitgemoord door deze ideologie afkomstig van het hele volk.
Het plan was dan ook niet om de joden uit te roeien maar om duitsland puriteins te maken.
Geloof je dit niet? De joden zijn zelfs land aangeboden door hitler zelf, maar dit is geweigerd. Dat is een historisch feit en onderbouwd direct het bovenstaand plan.

Mischien is het de taboe op de holocaust ofzo dat jij hier zo bangerig over doet, de 2e wereldoorlog mag natuurlijk nooit gerelativeerd worden want stel je voor dat het mandaat dat israel rechtmatigd niet helemaal zou kloppen.
pi_55339248
quote:
Mischien is het de taboe op de holocaust ofzo dat jij hier zo bangerig over doet, de 2e wereldoorlog mag natuurlijk nooit gerelativeerd worden want stel je voor dat het mandaat dat israel rechtmatigd niet helemaal zou kloppen.
Ik begrijp werkelijk niet hoe je hierbij komt. Dat geldt voor dat hele stuk, maar vooral hiervoor. Waar doe ik in hemelsnaam bangerig over, waarom mag de Tweede Wereldoorlog niet gerelativeerd worden en waarom volgt uit een relativering van de Tweede Wereldoorlog dat ''het mandaat dat Israel rechtmatigt niet helemaal zou kloppen''? Pseudologica.

En waarom zet je mensen tussen aanhalingstekens?
pi_55339444
quote:
Heeft hitler zelf de gaskraan opengedraaid? Nee dat waren soldaten onder officieren onder generaals.
Hadden die soldaten dat zonder Hitler ook gedaan?
quote:
Was hitler de enige die een puur ras in duitsland wilde na bankrupt te zijn gemaakt door buitenlandse invloeden? Nee dat was het hele volk, het hele volk deed mee. Was het hele volk dan slecht?
Als het hele volk meedeed, waren de concentratiekampen ongewijfeld leeg.
quote:
Als je oud soldaten daar over hoort spreken is het enige wat ze antwoorden dat de duitse soldaten gewoon in de andere partij zaten en het verder net zulke jongens waren als zij zelf.
Waar kan ik die oudsoldaten vinden? Daarbij, de Wehrmacht heeft volop bijgedragen aan de Shoah en de moordpartijen in Rusland, dus ze waren zeker niet zoals alle andere soldaten.
quote:
Hoeveel kinderen (hitlerjugend) zijn er wel niet geweest die met hart en ziel vochten voor hitlers idee, niet voor hitler. Ze vochten voor duitsland, want deutschland uber alles, het heil hitler was enkel een groet, en hitler nam die groet niet alleen maar gaf deze ook terug (vandaar de hand achterover)
Wat wil je hier nou mee zeggen?
quote:
Toch blijft het een feit dat hitler dit niet gedaan heeft, maar onderdeel was van de ideologie die dit mogelijk maakte en uitvoerde.
En wat voor onderdeel!
quote:
Het plan was dan ook niet om de joden uit te roeien maar om duitsland puriteins te maken.
Door de Joden weg te pesten, ja.
quote:
Geloof je dit niet? De joden zijn zelfs land aangeboden door hitler zelf, maar dit is geweigerd. Dat is een historisch feit en onderbouwd direct het bovenstaand plan.
Dat is geen historisch feit.
  maandag 17 december 2007 @ 16:44:17 #69
66444 Lord_Vetinari
pi_55339521
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Geloof je dit nou zelf? Echt waar? Oke, dan zal ik eens bijten: geef maar een bron.

Het is namelijk loeiende kolder.
pi_55339532
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij was "nationaal socialist" dat kun je eigenlijk vertalen naar "extreem nationalist"
Hitler was juist een globalist.
  maandag 17 december 2007 @ 16:46:13 #71
66444 Lord_Vetinari
pi_55339567
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hitler was juist een globalist.

Wahahahahahaha!
pi_55339581
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Wahahahahahaha!
Hij wilde de hele wereld.
  maandag 17 december 2007 @ 16:48:07 #73
66444 Lord_Vetinari
pi_55339605
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hij wilde de hele wereld.
Ja, en dat is de definitie van een globalist, natuurlijk. Overigens wilde Hitler helemaal niet de hele wereld, zo gestoord was hij nu ook weer niet.
pi_55339666
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, en dat is de definitie van een globalist, natuurlijk. Overigens wilde Hitler helemaal niet de hele wereld, zo gestoord was hij nu ook weer niet.
Hitler en zijn mannen waren niet zo gestoord? Wel apart dat hij en zijn click dan in de meest bizarre mythes geloofden en indirect hun nieuwe ras daar op wilde baseren.
Dan neem je met een deel van de wereld geen genoegen.
  maandag 17 december 2007 @ 16:51:48 #75
66444 Lord_Vetinari
pi_55339694
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hitler en zijn mannen waren niet zo gestoord? Wel apart dat hij en zijn click dan in de meest bizarre mythes geloofden en indirect hun nieuwe ras daar op wilde baseren.
Uh huh. En dat is hetzelfde als de hele wereld willen? Vreemde logica hou jij er op na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')