Probeer er dan eens in te posten?quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het ultieme Telstar topic
Bestaat wel, maar is dicht ofzo.
Ok tofquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef dndiek het volgende:
Gewoon hier verder
Voor minder doen we het niet!quote:
Die is al lang weg volgens mij hoor, die Hogendoorn dan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef methodmich het volgende:
Jesper Hogendoorn moet in de basis als keeper, die Van Strien is niks!
Nou, volgens mij heeft die in de zomer een eenjarig contract getekend.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die is al lang weg volgens mij hoor, die Hogendoorn dan.
Staat niet op de elftalfoto danquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft die in de zomer een eenjarig contract getekend.
Ok, dan zal ik 'm nog even aan de OP toevoegen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
Klopt, omdat het seizoen al liep toen. Staat op de site bij Jong Telstar meen ik.
Peter Zoontjes http://www.telstarfans.nl/APJ/Apjspecials.htmlquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:32 schreef JanVanHalst het volgende:
Afgelopen maandag ben ik eens wezen buurten bij Telstar (de vijand), en wat ik me voornamelijk afvroeg is wie die dorpsgek was die constant heen en weer aan het rennen was met toeters, vlaggen en borden met idiote onzinuitspraken als 'hossen with Kate Moss'. Iemand enig idee?
Jomanda inderdaadquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Peter Zoontjes http://www.telstarfans.nl/APJ/Apjspecials.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop