Ik heb wel veel vertrouwen in Correia. Die weet er wel een team van te smeden en doet geen gekke dingen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
en toch zie ik hun niet compleet kansloos, zeker wel kansen om punten te pakken tegen de zwakkere teams (Fortuna, Excelsior, Volendam)
en sommige clubs onderin hebben nogal rare keuzes gemaakt op de transfermarkt tot nu toequote:Op woensdag 30 juli 2025 09:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel veel vertrouwen in Correia. Die weet er wel een team van te smeden en doet geen gekke dingen.
Andere clubs onderin hebben ook wel bijzondere trainers aangesteld.
Ik snap wel dat je voor twee jonge keepers gaat. Als eentje zich goed ontwikkelt kan je die op gaan stellen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
en sommige clubs onderin hebben nogal rare keuzes gemaakt op de transfermarkt tot nu toe
Guth verkopen richting argentinie voor maar 1 miljoen, en dan zo'n indonesisch influencertje er voor terug halen en nu onderhandelen met die crimineel Ihattaren
maar ergens snap ik het halen van Daan Reiziger niet, als tweede keus, want Koeman Junior deed het toch gewoon goed, dan had ik eerder ergens voor een transfervrije doelman met ietwat meer ervaring of zo, want Reiziger brengt weinig ervaring mee
overigens wel weer een enkele spelers van Quick Boys overgekomen (Nwankwo, Zonneveld, Brouwer)
Na een verloren wedstrijd speel je niet meteen weer KKD hoorquote:Op zondag 10 augustus 2025 16:40 schreef borisz het volgende:
[ x ]
Trots op Telstar. En op naar vrijdag.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:42 schreef Faraday01 het volgende:
In Velsen praten ze hier over 30 jaar nog over
Of PSV.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
en toch zie ik hun niet compleet kansloos, zeker wel kansen om punten te pakken tegen de zwakkere teams (Fortuna, Excelsior, Volendam)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |