Sorry JamesBrownie (die ook dood is), maar ik vroeg 'waar', niet 'wie'...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef tomtomaat het volgende:
Graceland Elvis
Ik weets...Weer net niet snel genoegquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry JamesBrownie (die ook dood is), maar ik vroeg 'waar', niet 'wie'...
Da's Paul Stanley en deels Gene Simmons, hoewel Ace Frehley en Peter Criss ook nummers hebben gezongen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef pulletje het volgende:
Kiss?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Status Quo
Plinkie plinkie plong...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
Een mondharp
Ik heb nog steeds de lotto niet gewonnen.........quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:28 schreef qonmann het volgende:
worden je wensen altijd zo snel vervuld ER ?
met terugwerkende kracht zelfs:)
Huuuuuuuuuuu, dat is een goede binnenkomerquote:
Dat geeft niets joh, neem een vingerhoedskruid tabletje, dat helpt het geheugen weer op gangquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Niet de lupine, maar de...
Heb weer een blackout...
jes,Mijn God, heb medelijden met mijn ziel en met uw arme volk.quote:
Een personeelsfeest met veel drank maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat geeft niets joh, neem een vingerhoedskruid tabletje, dat helpt het geheugen weer op gang
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:43 schreef MadMaster het volgende:
Alhoewel, die inmiddels 35 kilo afgevallen blonde vrouwelijke collega die toen ook wel al leuk was...
Alas.... (en dat is ook het eerste woord van de tekst)quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:48 schreef hhhpsycho het volgende:
koning arthur??
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:52 schreef MadMaster het volgende:
Koning Jan van Veen...
En dan nu een gedicht van Trudy van Mechelen, 34 jaar...
Jij....
Met je ogen van brokaat...
Met je handen van satijn....
Je moet eens weten hoe ik je haat...
Liefde doet soms toch zo'n pijn...![]()
O really???quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:54 schreef pulletje het volgende:
Engeland? Dan grote kans dat het een Hendrik was..
Het is goed hoor, maar hoezo, 'die had er zoveel toch'?? Ik heb het in mijn vraag toch nergens gehad over de hoeveelheid vrouwen die hij heeft versleten???quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:57 schreef qonmann het volgende:
hendrik de achtste (?) die had er zoveel toch ?
Mijn kennis van het Engelse koningshuis is gering ..maar iemand met zoveel vrouwen moet wel een charmeur zijn, dacht ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is goed hoor, maar hoezo, 'die had er zoveel toch'?? Ik heb het in mijn vraag toch nergens gehad over de hoeveelheid vrouwen die hij heeft versleten???
qonmann +1
Er zijn een stuk of 15 Edwards geweest, maar ik kan me voorstellen dat de Henry's het meest tot de verbeelding spreken. Nummer 8 was nu eenmaal een flamboyant figuur.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:57 schreef pulletje het volgende:
hmm ik weet alleen dat er van Hendriks een hoop zijn.. Van die anderen ook?
Ja, ik weet er ook geen bal vanquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mijn kennis van het Engelse koningshuis is gering ..
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, ik weet er ook geen bal van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |