182, 108 en 1524 resp.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Passie, Daar Gaat Ze, Laat Me Nu Toch Niet Alleen
quote:...men beginne met een stevige portie met eigen handen gedraaide verse mayonaise. Om de mayonaise in kwestie af te werken hebben we een stevige frisse scheut citroensap toegevoegd. Vervolgens pletten we met een vork een hard gekookt ei fijn. Het ei vervoegt de mayonaise. En dan gaan we kruiderij toevoegen. We hakken peterselie en bieslook genadeloos fijn. Een beetje verse dragon. Of wat kervel mogen er ook bij maar ze zijn niet noodzakelijk. En dan hakken we een paar kleine zure augurkjes en wat kappertjes in piepkleine stukjes. Vervolgens snijden we geen ui maar wel een sjalotje in zeer kleine stukjes. Peterselie, bieslook, augurkjes, kappertjes en sjalot worden dan onder de mayonaise gemengd...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:34 schreef ElizabethR het volgende:
Tartaarsaus!!
Ik krijg in ene zin in vis!!
Geen Schot, of uberhaupt Europeaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:53 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik dan maar een poging doen met Robert Burns...
Gezien die bakkebaarden moet het dan wel Elvis zijn...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:54 schreef ElizabethR het volgende:
Geen Schot, of uberhaupt Europeaan
Amerikaan
Amerikaanse volksheld MM. Hij werd geboren in Tennessee. Hij steunde de rechten van kolonisten die geen land mochten bezitten. Hij was ook een tegenstander van de Indian Removal Act.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien die bakkebaarden moet het dan wel Elvis zijn...
Mijn hersenen willen vandaag absoluut niet, terwijl ik die afbeelding wel ken...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:05 schreef qonmann het volgende:
Franklin ?
Old Betsy deed het hem hé??quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef MadMaster het volgende:
Davy Crockett?
Ja maar dan zou het veel te makkelijk zijn!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:09 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar bij Davy Crockett denk ik aan iemand met een bevervellen bontmuts op, niet aan deze 'nette' heer...
Zoiets, maar dan zo'n 12.000 à 13.000 kilometer verderop...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:27 schreef qonmann het volgende:
Ilpendam ?
Christmas Island?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb meer z'n geweer geraden...
[ afbeelding ]
Waar is dit tafereel elk jaar weer te zien?
Juiste land, verkeerde stad...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:38 schreef pulletje het volgende:
Central Park in New York??
Een iets ander 'land'...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:44 schreef tomtomaat het volgende:
Neverland?
Dat is tenminste een persoon, maar niet de juiste...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef Flitspaal het volgende:
Huis van Hugh Hefner?
In Amerika heb je beide (Disneyland Anaheim en Disneyworld in Orlando)...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:50 schreef pulletje het volgende:
dacht dat het in amerika disneyworld was en Parijs disneyland/eurodisney...
Die wenste niemand een Merry Christmas...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:00 schreef tomtomaat het volgende:
Huis van Bush?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |