Ehm... nou nee.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:45 schreef Sunjammer het volgende:
Topic titel geïnspireerd door Mary Dresselhuys?
Vrééslijk! Vrééslijk!
Another day older and deeper in debt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:52 schreef DennisMoore het volgende:
You haul 16 tons, and what do you get?
Goeiemorgen, godzijdank is het nu wat rustiger. Anders sla ik hem voor je inelkaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Nog niks gehoord van mn stalker gelukkig. Wel wat enge smsjes vannacht, maar vanmorgen is het lekker rustig![]()
tnx, jullie zijn allemaal zo lief voor mequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Goeiemorgen, godzijdank is het nu wat rustiger. Anders sla ik hem voor je inelkaar.
Ik wil wel een keer met hem "daten" geloof me kan het zo'n hell maken dat ie voor jaren weer de kast in isquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
tnx, jullie zijn allemaal zo lief voor me
hahaha, als hij me bljift irriteren, zal ik mn extra hulplijn inschakelen, thnxquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met hem "daten" geloof me kan het zo'n hell maken dat ie voor jaren weer de kast in is
goedemorgen trouwens
When you go MisterO you never wanna come back. Wie zegt dat hij op jou zal vallenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met hem "daten" geloof me kan het zo'n hell maken dat ie voor jaren weer de kast in is
goedemorgen trouwens
Wie kan er Nuno nu resisten ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
When you go MisterO you never wanna come back. Wie zegt dat hij op jou zal vallen.
Enge? Zoals?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Nog niks gehoord van mn stalker gelukkig. Wel wat enge smsjes vannacht, maar vanmorgen is het lekker rustig![]()
Hij stuurt me geen dreigsmsjes meer, omdat hij beseft dat ik dat als bewijs kan inleveren bij de politie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |