de staatsschuld kan er mee afbetaald worden en een toekomstige economische crissis kan verkomen worden en daarnaast als nederland geld nodig heeft krijgen gewoon meer bedrijven een vergunningquote:Op donderdag 13 december 2007 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
tjah en wie profiteerd er weer van? de regering zeker? Die verdienen al zat met het uitmelken van de bevolking!
Ik vind dit net zoiets als hoeren exploiteren, doe je toch ook niet als regering zijnde?
Hoewel ze er wel graag gebruik van maken heb ik me laten vertellen..
maar goed
nee ik vind het geen goed plan, ergens is het schandelijk als je als land je voor zoiets inzet...
staatschuld welke? Geloof jij daar in?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:51 schreef irchulp het volgende:
[..]
de staatsschuld kan er mee afbetaald worden en een toekomstige economische crissis kan verkomen worden en daarnaast als nederland geld nodig heeft krijgen gewoon meer bedrijven een vergunning
het geld voor de oorlog en de nieuwe vliegtuigen is geleendquote:Op donderdag 13 december 2007 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
staatschuld welke? Geloof jij daar in?
Ik niet dus, als men geld kan uitgeven aan oorlogje spelen in het buitenland, en nieuwe vliegtuigjes kan kopen dan geloof ik daar dus echt niet in...
van wie?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:53 schreef irchulp het volgende:
[..]
het geld voor de oorlog en de nieuwe vliegtuigen is geleend
uiteraard, het is wel de bedoeling dat nederland profiteert van de drugs productie.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:56 schreef n0r het volgende:
+ je pakt de criminele telers het hardst
Tja, dat gaat dus niet lukken. De meeste landen hebben regeringen die denken dat wiet gevaarlijker is dan alcohol. Die krijg je dus nooit zover dat ze hun bevolking legaal XTC of LSD ofzo laten kopen.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:45 schreef irchulp het volgende:
Daarnaast moeten er verdragen komen waarin geregeld word dat buitenlanders legaal bij ons mogen kopen.
Als iedereen alle drugs legaliseert scheelt dat al een hoop oorlog.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
staatschuld welke? Geloof jij daar in?
Ik niet dus, als men geld kan uitgeven aan oorlogje spelen in het buitenland, en nieuwe vliegtuigjes kan kopen dan geloof ik daar dus echt niet in...
De meeste politici weten beter, maar ze staan onder druk van christelijke mamma's en ondernemers die andere drugs produceren (alcohol, anti-depressieva) en geen concurrente wensen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:16 schreef Lubricalia het volgende:
[..]
Tja, dat gaat dus niet lukken. De meeste landen hebben regeringen die denken dat wiet gevaarlijker is dan alcohol. Die krijg je dus nooit zover dat ze hun bevolking legaal XTC of LSD ofzo laten kopen.
Nou ik blow dus nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als iedereen alle drugs legaliseert scheelt dat al een hoop oorlog.
Volledige legalisatie is de beste oplossing. Drugs verbieden is onzin, kijk om je heen.
Nou, wat komt er van?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik blow dus niet
maar had een vriendin op schoolvroeger die dit wel deed
dan ging ik wel eens mee naar een louche achteraf huis ergens in een gore steeg
ik vond dat wel tof
niemand die het wist te halen behalve diegene die het echt wilden hebben
tegenwoordig blowen er wel enorm veel mensen hoor
en zie wat er van komt?
Nounou, enorm veel mensen... uit GGD-onderzoek bleek dat slechts 12% van alle Nederlanders ooit geblowed had. Schrap daar alle mensen vanaf die het alleen eens deden om het te proberen en ej houdt al een veel kleiner percentage over van mensen die het gedaan hebben en het ook konden waarderen. En van die groep zal er maar een klein deel zijn dat het regelmatig doet. Vergelijk dat dan weer eens met het aantal mensen wat geregeld alcohol drinkt of sigaretten rookt en je zal zien dat blowen totaal niet gevaarlijk is.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik blow dus niet
ik vond dat wel tof
en zie wat er van komt?
Door het gedoogbeleid is het cannabisgebruik juist gedaald. Het illegale, de steegjes, het niet mogen, waren mede een impuls om het toch te gebruiken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik blow dus niet
ik vond dat wel tof
en zie wat er van komt?
Maarom zouden 'wij' persé ergens marktleider op moeten zijn?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:53 schreef irchulp het volgende:
[..]
we zijn op geen enkel gebied marktleider, dus deze drugs is de uitkomst
Hoi.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:45 schreef irchulp het volgende:
hallo,
Harddrugs ja.quote:Nederland produceert de meeste drugs van de wereld, echter gaat deze drugs nederland meteen uit na de productie.
Volgens mij haal je nu twee dingen door elkaar. Hennep wordt geteeld, maar Nederland is absoluut niet de grootste hennep producent ter wereld. Dus je verhaal is waardeloos. Sorry.quote:Stel dat nederland de drugs legaliseert:
dan krijgen een beperkt aantal telers(productie), leverancier en verkopende(coffeshops en hard-drugs shops) bedrijven een vergunning.
de vergunning is alleen maar voor een zeer selecte groep bedrijven.(25 bedrijven voor de productie en 15 leveranciers.)echt voor een select groepje dus
Als je het nou anders zou doen, kort-door-de-bocht, men neme twee problemen die nu spelen:quote:Rest van het verhaal is waardeloos geworden door de foute aanname in het eerste gedeelte.
Heeft Nelie Kroes weer wat te doen! Maar bij mijn verhaal is het gewoon vrije handel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:01 schreef Chewie het volgende:
Slim, drugs legaliseren door een kartel in te stellen
Zo zou het ook moeten zijn natuurlijk. De overheid moet haar invloed zo klein mogelijk houden, hoe meer invloed hoe groter de kans dat er weer een gedeelte de illegaliteit induikt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Heeft Nelie Kroes weer wat te doen! Maar bij mijn verhaal is het gewoon vrije handel!
Gelukkig zitten er geen Amerikanen in Uruzgan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:04 schreef Batsnek het volgende:
Ja, nou is het alleen jammer dat de VS papavervelden in de fik blijft steken, en ze daar het verschil niet zien en maken tussen papaver en wiet.
De hele werled hangt bij elkaar met hypocriet. Het is net ducktape!quote:Daarnaast is het een beetje hypocriet om te zeggen dat het 1 wel mag, en het andere niet.
Maar het compleet vrijgeven gaat toch niet gebeuren.quote:Op deze manier krijg je allemaal onzinnige regeltjes, terwijl met simpelweg vrijgeven alle problemen opgelost kunnen worden. Het enige wat je moet doen is dezelfde controle toepassen op coffeeshops als op uitgaanscentrums.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |