quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Ascendancy het volgende:
is dat een klacht
Al het 3e kut-topic van de KLB vandaagIk wil klachten.
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:12 schreef Olep het volgende:
huh
Daar was ik al bang voor, geen slachtoffers gevallen? of moeten we de schade nog opnemen ?quote:
Lees je inquote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Z-topic?
We wachten nog, we gaan natuurlijk niet zelf de rampenzone in eh.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, geen slachtoffers gevallen? of moeten we de schade nog opnemen ?
Geef een linkquote:
slachtoffers genoeg dacht ik zo...zo hier en daar een modje flink uit de bocht geschoten en zo, ach jaquote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
We wachten nog, we gaan natuurlijk niet zelf de rampenzone in eh.
zarGon for ONZmod _O_quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben tegen trouwens, we hebben er al 1 die geen bier drinkt.
Ik wacht nog evenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Vindt je Z. geen oede keuze voor ONZ-mod, yvonne?
Het is yvonne.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je post zelf 't hele topic vol, en dan ga je hier wat navragen, zonder te specificeren wat.
Ik volg 't niet.
Sinds wanneer moet dat dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je post zelf 't hele topic vol, en dan ga je hier wat navragen, zonder te specificeren wat.
Ik volg 't niet.
Ha!quote:
Gaan we cryptisch doenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer moet dat dan?
Ja, sneu hèquote:
Nee, gewoon yvonnesquote:
Oh ja, dáárom vond ik ONZ zo kut geworden.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stiekem is dit gewoon een bier en tieten topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk maar!quote:
Ja, straks komen de frikandellenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, dáárom vond ik ONZ zo kut geworden.
*toont hangtieten*quote:
Niet altijd.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:35 schreef Armageddon het volgende:
Niet zeuren MUUS. Bier en tieten zijn okay!
Noem dat maar hoop.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, straks komen de frikandellen
één ding, Z drinkt niet en eet geen frikandellen, dus er ís hoop.
Vind je je ava niet een beetje oudquote:
Waar kan ik stemmen?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, straks komen de frikandellen
één ding, Z drinkt niet en eet geen frikandellen, dus er ís hoop.
Ik begreep je al hoor. Hoef je niet uit te leggen mén!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet altijd.
Niet overal.
Niet als het leuke topics verkloot.
Niet als al die schapen het overal gaan roepen omdat ze denken dat ze dan ook bij de popiejopies horen.
Z als modquote:
Wie is Zquote:
ZarGon, broertje van Mekiquote:
Aight.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik begreep je al hoor. Hoef je niet uit te leggen mén!
Tieten en bier wel in het daarvoor bestemde topic.
Aight?
*doet high five*
[X] Ja.quote:
DIG, daar drinken ze nietquote:Op donderdag 13 december 2007 23:44 schreef Intxaurraga het volgende:
In het licht van 'inlezen, niks voor mij': wat wil die lul gaan modden dan?
is tie de broer van meki?quote:
Jup,quote:Op donderdag 13 december 2007 23:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
is tie de broer van meki?
zo hoor je nog us wat op fok zeg![]()
gut dat had ik nu echt niet gedacht zeg
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:48 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ah ZarGon. Maar dat is geen lul.
Inderdaad, het pieterbaancentrum zijn we al voorbij geredenquote:
En ik zei eens een keer niks, NIKS hoor je me?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad, het pieterbaancentrum zijn we al voorbij gereden
Serieus?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat doet yvonne dan nog hierquote:Op donderdag 13 december 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Pieterbaancentrum hmmm dat is de volgende stap voor mensen die de donkere kelder van Yvonne hebben bezocht?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Afgezien van mijn punt, jij kan dat alquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:09 schreef Litso het volgende:
Eens met iedereen!
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik zei eens een keer niks, NIKS hoor je me?
Denk jij dat ze met yvonne op proefverlof durven ?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat doet yvonne dan nog hier
Ik zag in SEX dat die Fiets ook niet lekker kan zoenen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:18 schreef yvonne het volgende:
Toch geinig om te zien dat door een paar users in een topic een heel topic komt stil te liggen
Ja? Ok: Amen!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet altijd.
Niet overal.
Niet als het leuke topics verkloot.
Niet als al die schapen het overal gaan roepen omdat ze denken dat ze dan ook bij de popiejopies horen.
weinig kans denk ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk jij dat ze met yvonne op proefverlof durven ?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Denk jij dat ze met yvonne op proefverlof durven ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |