quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef Ascendancy het volgende:
is dat een klacht
Al het 3e kut-topic van de KLB vandaagIk wil klachten.
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:12 schreef Olep het volgende:
huh
Daar was ik al bang voor, geen slachtoffers gevallen? of moeten we de schade nog opnemen ?quote:
Lees je inquote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Z-topic?
We wachten nog, we gaan natuurlijk niet zelf de rampenzone in eh.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, geen slachtoffers gevallen? of moeten we de schade nog opnemen ?
Geef een linkquote:
slachtoffers genoeg dacht ik zo...zo hier en daar een modje flink uit de bocht geschoten en zo, ach jaquote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
We wachten nog, we gaan natuurlijk niet zelf de rampenzone in eh.
zarGon for ONZmod _O_quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben tegen trouwens, we hebben er al 1 die geen bier drinkt.
Ik wacht nog evenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Vindt je Z. geen oede keuze voor ONZ-mod, yvonne?
Het is yvonne.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je post zelf 't hele topic vol, en dan ga je hier wat navragen, zonder te specificeren wat.
Ik volg 't niet.
Sinds wanneer moet dat dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je post zelf 't hele topic vol, en dan ga je hier wat navragen, zonder te specificeren wat.
Ik volg 't niet.
Ha!quote:
Gaan we cryptisch doenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef yvonne het volgende:
Sinds wanneer moet dat dan?
Ja, sneu hèquote:
Nee, gewoon yvonnesquote:
Oh ja, dáárom vond ik ONZ zo kut geworden.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stiekem is dit gewoon een bier en tieten topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk maar!quote:
Ja, straks komen de frikandellenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja, dáárom vond ik ONZ zo kut geworden.
*toont hangtieten*quote:
Niet altijd.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:35 schreef Armageddon het volgende:
Niet zeuren MUUS. Bier en tieten zijn okay!
Noem dat maar hoop.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, straks komen de frikandellen
één ding, Z drinkt niet en eet geen frikandellen, dus er ís hoop.
Vind je je ava niet een beetje oudquote:
Waar kan ik stemmen?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, straks komen de frikandellen
één ding, Z drinkt niet en eet geen frikandellen, dus er ís hoop.
Ik begreep je al hoor. Hoef je niet uit te leggen mén!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Niet altijd.
Niet overal.
Niet als het leuke topics verkloot.
Niet als al die schapen het overal gaan roepen omdat ze denken dat ze dan ook bij de popiejopies horen.
Z als modquote:
Wie is Zquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |