Je bedoelt de TT? Verzin een andere en meld die in de FB.quote:
Ik meen het serieus.. Leg eens uit..quote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verzin een andere en meld die in de FB.
Duizend maal excuses maar ik denk dat met mij niemand het precies weet hier.quote:
Wat snap je er niet aan, zoveel staat er niet.quote:
Tnx BSOLquote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denken jullie aan Nadia, over enkele ogenblikken begint Jensen
[ afbeelding ]
Jij hoopt nog steeds op Jensen.....dream on babe.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
tnx voor de OP
Ik neem aan dat deze K1 een opwarmertje is voor het douche incident zodat de bewoners alvast wat gewend zijn aan al dat fysiek geweld...
bedanktquote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zal me benieuwen.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom mogen hun tv kijken.Gaan wij namelijk jensen kijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thanx iig voor je antwoordquote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Duizend maal excuses maar ik denk dat met mij niemand het precies weet hier.
Te lang in ieder geval
Streams voor de gouden kooi kopen, dan kun je kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef Eg_Wel het volgende:
Nee nee nee.. K1 rules! Mits we we ergens kunnen mee kijken.. Is dat ook op tv ergens? Kan ut niet vinden..
Alleen luisteren eigenlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Streams voor de gouden kooi kopen, dan kun je kijken
Iig luisteren.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Streams voor de gouden kooi kopen, dan kun je kijken
dank! bijna vergeten...kga meteen kijken!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
En draagt nog steeds die Chanelnepperts in d'r orenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft nog steeds geen extentions maar wel pluishaar.
Sorry OT.
Vooral die tweede capquote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef riri het volgende:
Amanda begnt steeds meer op de moeder van Brian te lijken..hetzelfde gedrongen lichaam
[ afbeelding ]
Hieronder is ze helemaal het evenbeeld maar dan de jongere versie
[ afbeelding ]
De visagiste was kut, ze had bijna geen mascara op.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef rooie3 het volgende:
Nou die was lang te gast.
En toch zien ze er op een of andere manier anders uit als ze uit DGK zijn,was bij Dennis ook al.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En draagt nog steeds die Chanelnepperts in d'r oren
Was gewoon weer een afgang voor haar.4 minuten heeft ze gesprokenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
De visagiste was kut, ze had bijna geen mascara op.
wel een nieuwe armband geloof ikquote:Op donderdag 13 december 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
De visagiste was kut, ze had bijna geen mascara op.
Hier nog een keer de cap van BSOL:quote:Op donderdag 13 december 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
[..]
En toch zien ze er op een of andere manier anders uit als ze uit DGK zijn,was bij Dennis ook al.
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef riri het volgende:
Amanda begnt steeds meer op de moeder van Brian te lijken..hetzelfde gedrongen lichaam
[ afbeelding ]
Hieronder is ze helemaal het evenbeeld maar dan de jongere versie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:39 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
wel een nieuwe armband geloof ik
viel me nog mee dat het frambozenfragment niet voorbij kwam
of heb ik dat gemist?
wat beequeen zei:quote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een keer de cap van BSOL:
[ afbeelding ]
kun je aangeven waar ongeveer het anders is als toen ze er in zat (in de kooi bedoel ik dan)
En vergelijk.quote:
Het zou idd zo maar te weinig mascara kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een keer de cap van BSOL:
[ afbeelding ]
kun je aangeven waar ongeveer het anders is als toen ze er in zat (in de kooi bedoel ik dan)
nou ze schreef pluishaarquote:
treffend!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puur fake, kijk maar naar alle andere video's van deze gast. Iedere keer dezelfde truc ......quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even tussen door om te lachen, er is toch niets op de streams ......
http://nl.youtube.com/watch?v=0pAr7G9jbeo
Misschien is het een geintje, maar ik denk het niet.
Het is inderdaad allemaal fake, maar wel heel erg leuk. Die 2 jongens waren een tijdje geleden bij Jensen en lieten allerlei filmpjes zien waarop zij verschilllende progrmma's hadden gekraakt, waaronder matrixborden, omroepen op het NS-station, bleek dus allemaal in elkaar geflanst. Maar wel heel leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als het filmpje is afgelopen zie je ook dat hij de snelweg heeft platgegooid.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De allereerste popu werd pas na 2 weken in de villa bekend gemaakt .....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Popipoll begon maandag 3 december
tot zondag 9 december 24:00 kon er gestemd worden,
Uitslag is meestal 2 dagen later, maar kwam niet op dinsdag 11 december,
nu donderdag 13 december nog niet, nou dan Vrijdag de veertiende?
Of het was gewoon geldklopperij en er komt geen uitslag!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Popipoll begon maandag 3 december
tot zondag 9 december 24:00 kon er gestemd worden,
Uitslag is meestal 2 dagen later, maar kwam niet op dinsdag 11 december,
nu donderdag 13 december nog niet, nou dan Vrijdag de veertiende?
Misschien kan deze gast eens inbreken bij de plasmaboy.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oops, sorry ......quote:Op donderdag 13 december 2007 22:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Puur fake, kijk maar naar alle andere video's van deze gast. Iedere keer dezelfde truc ......
ouwe koek.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou dat ook nep zijn, dat filmpje staat in Dumpert van GeenStijl.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het filmpje is afgelopen zie je ook dat hij de snelweg heeft platgegooid.Prachtig filmpje
, maar fake
LEUKquote:Op donderdag 13 december 2007 22:50 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ouwe koek.
hier bij jensen geven ze toe dat alles nep is, rond 2minuut10 http://nl.youtube.com/watch?v=u7uzNq9LPJk
Linkje?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou dat ook nep zijn, dat filmpje staat in Dumpert van GeenStijl.
Even zoeken.quote:
(allereerste populariteitspoll)quote:Op donderdag 13 december 2007 22:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De allereerste popu werd pas na 2 weken in de villa bekend gemaakt .....
Ik denk dat GS Dumpert wat veel bezocht wordt, er is geen doorkomen aan.quote:
Mooi, de inzender van het filmpje was max zelf... maar wat is dan echtquote:Op donderdag 13 december 2007 22:56 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Heb je het nu?
http://www.youtube.com/maxcornelisse
Aan het begin van het Jensenfilmpje zegt hij weer dat ze Jensen in de maling gaan nemen door te zeggen dat het nep is...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi, de inzender van het filmpje was max zelf... maar wat is dan echt![]()
![]()
Bijna goed. De twee laagsten, Angelique en Sylvia, werden genomineerd. De andere bewoners moesten beslissen wie van die twee moest vertrekken. De stemming liep gelijk op, uiteindelijk had Nena de laatste stem en moest dus de beslissing nemen. Ze besloot Sylvia in de vila te houden.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(allereerste populariteitspoll)
Ik was niet op de hoogte van de poll in oktober 2006 bij het Tien-forum
er werd daarna een meld-topic geopend...........
ook de 10 miljonairs waren verbaasd over deze populariteits poll en
Angelique mocht als laagste in de poll vertrekken.
Als ik het me goed herinner?
Extra inkomsten?? Er kon ook nog gewoon op Naad en Dennis gestemd wordenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Weer geen popo.Gauw effe te vroeg een popo doen en dan de uitslag niet geven.Hadden ze net zo goed kunnen wachten totdat Nadia eruit was op tv.
Nou ja dat is toch belachelijk.En nu gaan ze nog wachten met de uitslag.Ze weten vast niet hoe ze het nu moeten brengen.Stelletje prutsersquote:Op donderdag 13 december 2007 23:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Extra inkomsten?? Er kon ook nog gewoon op Naad en Dennis gestemd worden
Nee bedankt, liever niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Even serieus en het sluit aan bij de eerdere vergelijkingen van Amanda met haar 'schoonmoeder': Als je Amanda nu van achter ziet in die kleding..... ongeveer zo was Netty gekleed toen ze bij Time Out in Gemert was. Aleen was het rokje van Netty asymetrisch afgeknipt en nog korter als dat van Amanda. Stel je dat eens voor: een vrouw van drie keer de leeftijd van Amanda met zo'n outfit......................
Ff serieus hoelang heeft hij nu al een vakantie script?!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Brian is weer helemaal in zijn sas.Heeft zeker weer een vakantiescript gekregen.
De kans is groot dat ze eerder vanavond (bijeenkomst in kantoor) allemaal het script voor de komende dagen hebben gekregen. Begin volgende week zal wel het kerstdiner zijn (opname) zodat het precies met Kerst in de uitzending komt.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Brian is weer helemaal in zijn sas.Heeft zeker weer een vakantiescript gekregen.
En vakantie'geld' in zijn ouwe sok.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
ze zouden eigenlijk ook gewoon de datum moeten geven zodat de mensen die geld uitgeven om te sms'n precies weten waneer ze de uitslag on streams kunnen zien.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Weer geen popo.Gauw effe te vroeg een popo doen en dan de uitslag niet geven.Hadden ze net zo goed kunnen wachten totdat Nadia eruit was op tv.
Daar heeft het verliefde stel fans zitten, brievenschrijvers.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda doet de groeten aan Zwolse bajes?
Zitten daar Brian zijn mattiesquote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda doet de groeten aan Zwolse bajes?
keep dreamingquote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef diedirk het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds met de vriendschap tussen Selene en Lieke , die leek me zo oprecht en eerlijk en leuk....
Een klein misverstandje en alles is weg?
Was het toch gespeeld?
Hoop dat ze snel weer bij elkaar komen en we weer een vrolijke en leuke Selene zien
en weer wordt Cora erbij gehaald..quote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
Amanda vindt dat Jaap en Cora nog iets van de relatie van Brian en Amanda kunnen leren.
Ja top, misschien kan Jaap Cora ook ff door de douche heen rammen. Of effe een stompje op haar buik geven.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
Amanda vindt dat Jaap en Cora nog iets van de relatie van Brian en Amanda kunnen leren.
Les 1: De vrouw moet altijd bereid zijn zich door de douche heen te laten rossen...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |