Je bedoelt de TT? Verzin een andere en meld die in de FB.quote:
Ik meen het serieus.. Leg eens uit..quote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verzin een andere en meld die in de FB.
Duizend maal excuses maar ik denk dat met mij niemand het precies weet hier.quote:
Wat snap je er niet aan, zoveel staat er niet.quote:
Tnx BSOLquote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Denken jullie aan Nadia, over enkele ogenblikken begint Jensen
[ afbeelding ]
Jij hoopt nog steeds op Jensen.....dream on babe.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef akveor het volgende:
tnx voor de OP
Ik neem aan dat deze K1 een opwarmertje is voor het douche incident zodat de bewoners alvast wat gewend zijn aan al dat fysiek geweld...
bedanktquote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zal me benieuwen.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom mogen hun tv kijken.Gaan wij namelijk jensen kijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Thanx iig voor je antwoordquote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Duizend maal excuses maar ik denk dat met mij niemand het precies weet hier.
Te lang in ieder geval
Streams voor de gouden kooi kopen, dan kun je kijkenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef Eg_Wel het volgende:
Nee nee nee.. K1 rules! Mits we we ergens kunnen mee kijken.. Is dat ook op tv ergens? Kan ut niet vinden..
Alleen luisteren eigenlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Streams voor de gouden kooi kopen, dan kun je kijken
Iig luisteren.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Streams voor de gouden kooi kopen, dan kun je kijken
dank! bijna vergeten...kga meteen kijken!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
En draagt nog steeds die Chanelnepperts in d'r orenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
Ze heeft nog steeds geen extentions maar wel pluishaar.
Sorry OT.
Vooral die tweede capquote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef riri het volgende:
Amanda begnt steeds meer op de moeder van Brian te lijken..hetzelfde gedrongen lichaam
[ afbeelding ]
Hieronder is ze helemaal het evenbeeld maar dan de jongere versie
[ afbeelding ]
De visagiste was kut, ze had bijna geen mascara op.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:35 schreef rooie3 het volgende:
Nou die was lang te gast.
En toch zien ze er op een of andere manier anders uit als ze uit DGK zijn,was bij Dennis ook al.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En draagt nog steeds die Chanelnepperts in d'r oren
Was gewoon weer een afgang voor haar.4 minuten heeft ze gesprokenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
De visagiste was kut, ze had bijna geen mascara op.
wel een nieuwe armband geloof ikquote:Op donderdag 13 december 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
De visagiste was kut, ze had bijna geen mascara op.
Hier nog een keer de cap van BSOL:quote:Op donderdag 13 december 2007 22:37 schreef 2live het volgende:
[..]
En toch zien ze er op een of andere manier anders uit als ze uit DGK zijn,was bij Dennis ook al.
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef riri het volgende:
Amanda begnt steeds meer op de moeder van Brian te lijken..hetzelfde gedrongen lichaam
[ afbeelding ]
Hieronder is ze helemaal het evenbeeld maar dan de jongere versie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:39 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
wel een nieuwe armband geloof ik
viel me nog mee dat het frambozenfragment niet voorbij kwam
of heb ik dat gemist?
wat beequeen zei:quote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een keer de cap van BSOL:
[ afbeelding ]
kun je aangeven waar ongeveer het anders is als toen ze er in zat (in de kooi bedoel ik dan)
En vergelijk.quote:
Het zou idd zo maar te weinig mascara kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een keer de cap van BSOL:
[ afbeelding ]
kun je aangeven waar ongeveer het anders is als toen ze er in zat (in de kooi bedoel ik dan)
nou ze schreef pluishaarquote:
treffend!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puur fake, kijk maar naar alle andere video's van deze gast. Iedere keer dezelfde truc ......quote:Op donderdag 13 december 2007 22:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even tussen door om te lachen, er is toch niets op de streams ......
http://nl.youtube.com/watch?v=0pAr7G9jbeo
Misschien is het een geintje, maar ik denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |