SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah jij bent weer zo iemand die niet beseft dat 31 december 0:10 ongeveer 24 uur voor de jaarwisseling is?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:33 schreef Drug het volgende:
Lol TS heeft ieder nieuwjaar om 00.10 tijd voor deze bullshit. Dan is je leven een tragedie
Excuses. Ik schaam me nu enorm.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ah jij bent weer zo iemand die niet beseft dat 31 december 0:10 ongeveer 24 uur voor de jaarwisseling is?
1 januari 0:10 heb ik inderdaad wat beters te doen.
Wow supernice!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:14 schreef pfefferkatze het volgende:
Doordat Tinypic helemaal dood is is dit topic slechts een schim van wat het ooit was. Maar ik heb in 2014 een lokale backup gemaakt van dit topic.
Dus hier is de originele OP:
[ afbeelding ]
En hier zijn alle shops van de eerste pagina die nu kapot zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Respect voor deze back-up.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:14 schreef pfefferkatze het volgende:
Doordat Tinypic helemaal dood is is dit topic slechts een schim van wat het ooit was. Maar ik heb in 2014 een lokale backup gemaakt van dit topic.
Dus hier is de originele OP:
[ afbeelding ]
En hier zijn alle shops van de eerste pagina die nu kapot zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 december 2023 03:08 schreef dexamfetamine het volgende:
Graag deze emoticon op gezicht van blikje in de water meneer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |