Dat zag je wel aankomen an sich.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:21 schreef Djeez het volgende:
Kut dat Sucre nu gepakt is en dat jonge ventje. Wat een lul ook die Whistler, beetje Manke Nelis spelen maar er toch snel vandoor gaan!
Kut, in de gids stond dat het vandaag kwam!Gaan ze een oude House uitzendenquote:
Ik hou dit topic ook maar in de gaten. Wel fijn dat ze telkens van te voren aankondigen wanneer ze stoppen met de uitzendingenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dan zou het niet al te lang meer mogen duren
Is aflevering 9 dan een herhaling of zo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:36 schreef lookinforyou het volgende:
Zaterdag 2 mei om 20.10 u. begint PB weer op RTL 5![]()
Ze beginnen met afl. 9 en afl. 10 komt er om een uurtje of 9 achter aan.
Ja aflevering 9 is een herhaling.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Is aflevering 9 dan een herhaling of zo?
(zou wel handig zijn, ik ben het verhaal n beetje kwijt...)
7 jaar en om 8 uur nog wakker ?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:31 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja aflevering 9 is een herhaling.
Ben niet blij met die tijd. Vind het geen serie voor mijn 7 jarige zoontje en die is echt nog niet naar bed om 10 over 8. Dus hoop dat die tijd eenmalig is.
Hoe laat hoort een 7 jarige op zaterdagavond dan volgens jou in bed te liggen?quote:
Half 8 doordeweeks en om half 9 op zaterdagavondquote:Op maandag 11 mei 2009 11:37 schreef Vlindur het volgende:
20.00 is een mooie tijd voor iemand van 7 op zaterdag avond![]()
Hoelaat stop jij hem dan in bed? En doordeweeks dan?
My bad, dacht doordeweeks. Maar goed ontopic......Prison Break is supersaai geworden. Ik volg dan de USA versie en nee ik verklap niks, maar het is allemaal te langdradig.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:32 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoe laat hoort een 7 jarige op zaterdagavond dan volgens jou in bed te liggen?
Ok danquote:Op maandag 11 mei 2009 12:19 schreef Syd het volgende:
[..]
My bad, dacht doordeweeks. Maar goed ontopic......Prison Break is supersaai geworden. Ik volg dan de USA versie en nee ik verklap niks, maar het is allemaal te langdradig.
Klopt, collega's, mijn vrouw en ik hadden dat ook al opgemerkt. De 5 minuten voor de leader waren weggelaten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:46 schreef WheeleE het volgende:
Lag het aan mijn HDDrecorder of heeft RTL zaterdag bij het begin van de 2e aflevering een stuk weggelaten? Het ene moment zag de General Michael bij Scylla staan en was onderweg naar beneden, het volgende moment stond iedereen in Scylla's kamer en was de General overmeesterd.
Afgelopen zaterdag was aflevering 12 (Selfless).quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:43 schreef rollator_GSI het volgende:
is afgelopen zaterdag (9 mei) aflevering 11 uitgezonden???
ik heb hem gemist en wil die aflevering downloaden
Volgens mij 15 en 16, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:18 schreef Desunoto het volgende:
Hallo, mede Prison Break kijkers![]()
Ik was zaterdag zo dom om het te vergeten.![]()
![]()
Weet iemand de aflevering nummers en/of titels die zaterdag werden uitgezonden zodat ik die kan gaan downloaden om alsnog te kijken?Alvast bedankt.
Hier nog iemand...quote:Op maandag 25 mei 2009 13:23 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Volgens mij 15 en 16, maar dat weet ik niet zeker.
Ik was het ook vergeten![]()
Ik ga ze maar opsparen denk ik, voor na de examensquote:Op maandag 25 mei 2009 13:27 schreef Dom_Konijn het volgende:
[..]
Hier nog iemand...
Nu vanavond maar even kijken dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |