Dat vindt ik wel goed van je. Ik zou moeite hebben met de verleiding te weer staan. Want het ziet er verdomd lekker uitquote:Op donderdag 13 december 2007 20:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank en ik heb er nog steeds niks van gegeten
Gelukkig ben niet de enigequote:Op donderdag 13 december 2007 20:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat gebeurd mij best wel vaak eigenlijk
jamaar dan wil ik alles opeten en dan wordt ik misselijk en dan heb ik morgen en zaterdag niks meerquote:Op donderdag 13 december 2007 20:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jamaar, een goede kok proeft toch altijd?
Hoe vol die trein ook is, ik kan zelfs tijdens het fietsen nog in slaap vallenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
meestal is bij mij de trein zo overval dat ik niet eens in slaap kan vallen. Maar mn ogen willen nog wel eens dicht vallen. In de bus kan ik overigens ook goed slapen. Maar dat ritje naar huis is vaak zo kort
quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
had net een dronken Lynda aan de lijn
Wat niet ?! hahahahahaquote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Grappig. Wat had ze gedronken?
da vind ik knapquote:Op donderdag 13 december 2007 20:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoe vol die trein ook is, ik kan zelfs tijden het fietsen nog in slaap vallen
Of Fok is gewoon grootquote:Op donderdag 13 december 2007 20:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat niet ?! hahahahaha
spreek ze een collega, die bleek mij ook te kennen als "Droxz"![]()
de wereld is klein hahaha
had heeft ze het wel gezellig??? en het naar d'r zin???quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
had net een dronken Lynda aan de lijn
Ik ben ooit ook eens met 30 km/uur op mijn fiets tegen een paaltje staan "leunen"quote:Op donderdag 13 december 2007 20:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da vind ik knap
ben wel goed in tegen stil staande dingen fietsen
al heb ik nu in twee jaar niet meer gefietst
dat is dan eigenlijk weer de schuld van mijn fiets
en al dat gelul voor een fiets doet me denken aan een liedje van vroeger:
fietsie foetsie is mijn fietsie
ai waar is mijn fietsie
zonder fietsie kank nie fiets nie
ach mijn fiets is foetsie
Nee, was weer een andere pagina waar ik jaren "admin" ben geweestquote:
Spreek me er niet van, zoiets heb ik ook gedaan op m'n twaalfde ofzo... Veel te hard fietsen, evenwicht verliezen en gewoon doodleuk met je kop tegen een paal aan klappenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook eens met 30 km/uur op mijn fiets tegen een paaltje staan "leunen"
Het begin was saai, maar de drank, dat schijnt het wel gezelliger te makenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had heeft ze het wel gezellig??? en het naar d'r zin???
leuk zo'n kerstborrel!
auw!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook eens met 30 km/uur op mijn fiets tegen een paaltje staan "leunen"
wel jammer van het begin dan maar hey als de drank maar smaakt!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het begin was saai, maar de drank, dat schijnt het wel gezelliger te maken
da kan ik me dan wel voorstellenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo zeg, ik zit al sinds 12:00 hier, ik begin een beetje moe te worden geloof ik
Ik niet, ben ook al sinds 12:00 aan het werkquote:Op donderdag 13 december 2007 21:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da kan ik me dan wel voorstellen
ik was er rond 8 denk ik maar ben wel met tussenpauzes weggeweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |