Ik ben ooit ook eens met 30 km/uur op mijn fiets tegen een paaltje staan "leunen"quote:Op donderdag 13 december 2007 20:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da vind ik knap
ben wel goed in tegen stil staande dingen fietsen
al heb ik nu in twee jaar niet meer gefietst
dat is dan eigenlijk weer de schuld van mijn fiets
en al dat gelul voor een fiets doet me denken aan een liedje van vroeger:
fietsie foetsie is mijn fietsie
ai waar is mijn fietsie
zonder fietsie kank nie fiets nie
ach mijn fiets is foetsie
Nee, was weer een andere pagina waar ik jaren "admin" ben geweestquote:
Spreek me er niet van, zoiets heb ik ook gedaan op m'n twaalfde ofzo... Veel te hard fietsen, evenwicht verliezen en gewoon doodleuk met je kop tegen een paal aan klappenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook eens met 30 km/uur op mijn fiets tegen een paaltje staan "leunen"
Het begin was saai, maar de drank, dat schijnt het wel gezelliger te makenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
had heeft ze het wel gezellig??? en het naar d'r zin???
leuk zo'n kerstborrel!
auw!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook eens met 30 km/uur op mijn fiets tegen een paaltje staan "leunen"
wel jammer van het begin dan maar hey als de drank maar smaakt!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het begin was saai, maar de drank, dat schijnt het wel gezelliger te maken
da kan ik me dan wel voorstellenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Hallo zeg, ik zit al sinds 12:00 hier, ik begin een beetje moe te worden geloof ik
Ik niet, ben ook al sinds 12:00 aan het werkquote:Op donderdag 13 december 2007 21:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da kan ik me dan wel voorstellen
ik was er rond 8 denk ik maar ben wel met tussenpauzes weggeweest
lange dag dan....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik niet, ben ook al sinds 12:00 aan het werk
M'n fiets staat 25km verderop, ben vandaag maar met de auto naar m'n werk gekomenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga tog fietse dan doe je nog eens wat
da gaat dan nie goed komen met mij.....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ga tog fietse dan doe je nog eens wat
Ik ben hier. Maar ben ook Criminal minds aan het kijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:22 schreef draculettetje het volgende:
Waar zijn jullie nou allemaal????![]()
ik ben er ook eens s;avonds
dat zou ik ook echt nog eens willen! mn motorrijbewijs halenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n fiets staat 25km verderop, ben vandaag maar met de auto naar m'n werk gekomen
Denk dat ik morgen maar weer eens de motor pak
Werk in ploegendiensten, vorige week had ik ochtend, en m'n collega middag. Hij wilde een dag wat eerder beginnen, en dat wordt dus vandaag weer gecompenseerd.quote:
Nou, waar wacht je nog op?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zou ik ook echt nog eens willen! mn motorrijbewijs halen
en is het wat?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ben hier. Maar ben ook Criminal minds aan het kijken.
sarcasme hequote:Op donderdag 13 december 2007 21:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n fiets staat 25km verderop, ben vandaag maar met de auto naar m'n werk gekomen
Denk dat ik morgen maar weer eens de motor pak
lijkt me nie echt handig om te gaan motor rijden als ik ook al niet met recht kan en mag autorijdenquote:
Het is wat. 1 van mijn favo series op het moment.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en is het wat?
ik heb hier die film met johny depp op net 5 opstaan maar volg er niks van
Is niet echt lastig ofzo... En op korte stukken vind ik het minder vermoeiend dan autorijden!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me nie echt handig om te gaan motor rijden als ik ook al niet met recht kan en mag autorijden
hoe hou ik dan zo;n ding in bedwang?
nou ja als je dan 25 km moet fietsen vind ik dat best wel een prestatie.....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nou, ik kom vaak genoeg met de fiets hoor
Dit jaar toch al zéker 4 keer
dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 13 december 2007 21:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
poeh..vindt ik wel goed van jequote:Op donderdag 13 december 2007 21:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
finding neverlandquote:Op donderdag 13 december 2007 21:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het is wat. 1 van mijn favo series op het moment.
Welke film van Johnny is het? Meestal zijn het wel leuke films.
Heenweg is niet erg, terugweg is meestal koud en wind tegenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja als je dan 25 km moet fietsen vind ik dat best wel een prestatie.....
voor mij wel kan amper op mn rechter voet/been staan.....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is niet echt lastig ofzo... En op korte stukken vind ik het minder vermoeiend dan autorijden!
Ik ken het ja, maar vandaag post ik op een dusdanige manier om reacties uit te lokken, zodat ik daar weer op kan reageren... Levert me meer posts op voor vandaagquote:Op donderdag 13 december 2007 21:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet
ga tog krassen dan win je nog eens wat die ken je toch wel
met je lingo's
was mijn schuld deze keerquote:Op donderdag 13 december 2007 21:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet
ga tog krassen dan win je nog eens wat die ken je toch wel
met je lingo's
Thnxquote:Op donderdag 13 december 2007 21:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
poeh..vindt ik wel goed van je
postsquote:Op donderdag 13 december 2007 21:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ken het ja, maar vandaag post ik op een dusdanige manier om reacties uit te lokken, zodat ik daar weer op kan reageren... Levert me meer posts op voor vandaag
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor mij wel kan amper op mn rechter voet/been staan.....
Ik zit inmiddels al wel over de 300 heen ja... Maandag zat ik nog niet eens op de 9000, nu zit ik alweer over de 9600quote:Op donderdag 13 december 2007 21:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij komt op nr 1 in de spamslet rijquote:Op donderdag 13 december 2007 21:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al wel over de 300 heen ja... Maandag zat ik nog niet eens op de 9000, nu zit ik alweer over de 9600
domme afstap van mn fiets zo'n 2 jaar geledenquote:
Dat denk ik ook wel ja, morgen spam ik ook net zo hard tot ik wéér 1e ben.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij komt op nr 1 in de spamslet rij
dubbel spamslet-hattrick-titel moet ik dan halenquote:Op donderdag 13 december 2007 21:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja, morgen spam ik ook net zo hard tot ik wéér 1e ben.
Dan heb ik eindelijk m'n welbegeerde spamslet-hattrick-titel, daarna doe ik weer normaal
weet je dat ik daar niet eens op let....quote:Op donderdag 13 december 2007 21:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels al wel over de 300 heen ja... Maandag zat ik nog niet eens op de 9000, nu zit ik alweer over de 9600
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |