Dan zet je je container maar een week aan de weg.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En wat doen hun ermee dan? En hoe moet ik hem vervoeren? Geen zin om dat stinkende beest mee te nemen in mijn auto..
Dat dachten zijn buren ook.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef JackHerrer het volgende:
bij de buren gooien natuurlijk.
Niet echt. Slotje.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Eindelijk weer eens een goeie.
[ afbeelding ]
Denk je dat die related zijn?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik liep vanochtend eens naar buiten om de container op te halen. Stond al 2 dagen nutteloos leeg aan de weg dus het was eens tijd..
Kom ik met die container terug in de tuin.. zet ik hem op zn plaats en kijk ik of alles goed leeg is geschudt. Ligt er een zwarte poes in van een jaar of 18 oud. Als je haar optilde voelde je bijna geen gewicht en ze wou niet eten. Denk dus dat ze wel dood is. Kijk ik vanmiddag weer.. stinken wat dat beest doet! Helemaal vol met vliegen en maden ook..
Moet ik hem nou echt een week laten rotten in de vuilnisbak of waar moet ik hem laten?
Dat is echt een van de slechtste grappen die ik óóit in m'n leven gehoord hebquote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef fransbreda het volgende:
Chinees weet er ook wel raad mee. Babi katgang.
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:46 schreef JackHerrer het volgende:
bij de buren gooien natuurlijk.
ha! ik mag hopen dat de slappe buikholte en ingewanden jouw raken.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef Killjoy het volgende:
KATapult bouwen en lanceren dat lijk
het liefst een kinderspeelplaats op
Heh als het mijn buurman was met die kat, had ik het allang geweten, had ik zelfs geholpen met de KATapultquote:Op donderdag 13 december 2007 17:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ha! ik mag hopen dat de slappe buikholte en ingewanden jouw raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |