roken ftwquote:Op donderdag 13 december 2007 17:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ha, weer een roker minder.
Ons topic, wat doe je!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef eer-ik het volgende:
*sluit Stage SC voor altijd af
Eerst naar de fysio om half 9, dus nog niet uitslapen.quote:
Idem. Morgen maar even doen.quote:
Da's ook lekker iddquote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik het liefst morgen om 7:10, dan heb ik mooi snel weekend !
Ik wacht effe op de stufiquote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Idem. Morgen maar even doen.
oh, jawel hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef Deansensitized het volgende:
Kan toch nog makkelijk?
niks mis mee iddquote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik deze maand niet mijn normale stagevergoeding krijg, maar ik krijg ook nog een eindejaarsuitkering die 80% van mijn maandsalaris bedraagt.
Gunstige meevaller.
Laatst ging er 13 euro er van af, en 5 euro bijquote:Op donderdag 13 december 2007 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, jawel hoor.
Maar ik wil ze wel effe in huis hebben.
Koop ze dit jaar online, schrijven ze je verdiensten meteen op je rekening als je wat wint
laturquote:
Ja, hoef je niet naar postkantoor en in die ellendig lange rijen te staanquote:
Ja inderdaad, krijg ik vast niet!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik deze maand niet mijn normale stagevergoeding krijg, maar ik krijg ook nog een eindejaarsuitkering die 80% van mijn maandsalaris bedraagt.
Gunstige meevaller.
k heb nog nooit minder gewonnen dan de aankoopprijs afgelopen 6 jaar.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Laatst ging er 13 euro er van af, en 5 euro bij
ik heb bijna een jaar op winst gestaan, maar zoals het een goede gokker betaamt ben ik niet gestopt met gokkenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef eer-ik het volgende:
I
[..]
k heb nog nooit minder gewonnen dan de aankoopprijs afgelopen 6 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |