copy that.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef BossFight het volgende:
Geen Hoff, geen Firebird, geen Knightrider.
Het lijkt godverdomme wel een gepimpte Opel Asconaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:37 schreef eer-ik het volgende:
Kitt, wat doe je
Neem dan i.i.g. een auto die er nog wat op lijkt, maar een mustang, komop zeg
Inderdaad. Alle charmes weg.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef BossFight het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Het lijkt godverdomme wel een gepimpte Opel Ascona
Wat een lelijke bak.....
Amen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef BossFight het volgende:
Ik dacht aan een Mantaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Het lijkt godverdomme wel een gepimpte Opel Ascona
Wat een lelijke bak.....
Ze kunnen zelfs de originele acteurs nog gebruikenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:54 schreef nietzman het volgende:
Jesus man, een Knight rider film maken, "How hard can it be?".
Hoeveel moeite moet je wel niet doen om zo'n simpel serieconcept in een film te verkrachten? Dit lijkt toch nergens naar..
nog echt ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:52 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Definitely een Ascona
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gunstig voor de producenten, dat de film bij voorbaat al kut isquote:Op donderdag 13 december 2007 15:01 schreef SharQueDo het volgende:
Hasselhof ftw. Dit gaat zwaar zuigen denk ik.
Geen borsthaar ook niet!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef BossFight het volgende:
"Ey man K.U.T.T. wat is dit voor baggermuziek?"quote:Op donderdag 13 december 2007 15:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gunstig voor de producenten, dat de film bij voorbaat al kut is
Dit stukje is gruwelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 15:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"Ey man K.U.T.T. wat is dit voor baggermuziek?"
- "Hardcore for life, Michael!"
Argh!Mijn jeugd wat doen ze!
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"Ey man K.U.T.T. wat is dit voor baggermuziek?"
- "Hardcore for life, Michael!"
Argh!Mijn jeugd wat doen ze!
Idd, vraag me ook af wat dat voor ding isquote:Op donderdag 13 december 2007 15:07 schreef Ultralaser het volgende:
Die op die poster is wel gaaf. Maar waarom drie KITT's? De old fashion KITT was al remote die kon zelf rijden. Echt een eersteklas flut film gewoon. Niet waard om naar de bios te gaan. Zo jammer dit.
Kappe nou, K.U.T.T.!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dit stukje is gruwelijk![]()
(nichtrijder)
Can't agree more!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef BossFight het volgende:
Idd,quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef BossFight het volgende:
een viper?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:22 schreef Sputnik het volgende:
Waarom kiezen ze nu dezelfde auto als die ook in de serie Viper gebruikt is..
In die serie werd een Viper gebruiktquote:Op donderdag 13 december 2007 15:22 schreef Sputnik het volgende:
Waarom kiezen ze nu dezelfde auto als die ook in de serie Viper gebruikt is..
verrassend he, met die naamquote:Op donderdag 13 december 2007 15:31 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
In die serie werd een Viper gebruikt
gastquote:Op donderdag 13 december 2007 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is dat knulletje op die tweede foto in de OP?
KITT hoeft niet de KITT te zijn uit de series, de tijd heeft intussen niet stil gestaan, een of ander sjiek prototype had het vast een stuk beter gedaan dan deze Mustangquote:Op donderdag 13 december 2007 16:45 schreef Quint24 het volgende:
Daarom is de film Knight Rider 2000 toendertijd ook geflopt GEEN orginele K.I.T.T en een kut verhaal lijn.![]()
zoals dat apparaat van die poster.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
KITT hoeft niet de KITT te zijn uit de series, de tijd heeft intussen niet stil gestaan, een of ander sjiek prototype had het vast een stuk beter gedaan dan deze Mustang
quote:Het dagelijkse vervoer van Mike Tracer, zoals de nieuwe Michael Knight heet.
KITT moet wel de KITT zijn uit de serie.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
KITT hoeft niet de KITT te zijn uit de series, de tijd heeft intussen niet stil gestaan, een of ander sjiek prototype had het vast een stuk beter gedaan dan deze Mustang
Liever niet, want dan zou het ook geen Knight Industries Two Thousand heten, maar Tracer Industries Two Thousand, ofwel T.I.T.T.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:09 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Moet de film dan niet Tracer Rider heten?
Dat nrquote:Op donderdag 13 december 2007 17:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
KITT moet wel de KITT zijn uit de serie.
Zo'n film kan zich toch perfect weer in de jaren 80 afspelen, is met die Starsky en Hutch film toen stukken beter opgelost.
De vorige film Knight Rider 2000 en de series Viper en Team Knight Rider hebben al bewezen dat je zonder de originele KITT nooit meer dat knightrider gevoel kunt creeeren.
En Hasselhoff moet natuurlijk ook gewoon meedoen.
Jump in my car
West K.I.T.T. Customs, You've Been Officially Pimped.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had, in al auto-mijn n00bness gelijk dezelfde gedachte! Ziet er uit als de eerste de beste gepimpte bak van een of andere zichzelf overschattende hiphopnegert die bij Xibit langs is geweest
Ik ben een grote mustang fan maar dit zijn toch echt de enige juiste woorden!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef BossFight het volgende:
nuff said.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:39 schreef BossFight het volgende:
hardcore for life michael!quote:Op zondag 16 december 2007 01:01 schreef Tjabbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
nothing beats nicht rijder!
quote:Sprekende auto uit Knight Rider te koop
WASHINGTON - De sprekende auto uit de legendarische Amerikaanse tv-serie Knight Rider is op internet te koop. De zwarte Pontiac Trans Am, bijgenaamd KITT, was van een aannemer die vorig jaar werd vermoord. Hij had de auto in 2005 gekocht. Het gaat om een van de vier exemplaren die speciaal voor de serie uit de jaren tachtig is gemaakt. Een andere originele KITT (Knight Industries Two Thousand) bracht in juli ongeveer 70.000 euro op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |