Wat is het probleem ?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef Buschetta het volgende:
zuch...
Jij bent het probleem. Maar dat zal je zelf niet inzien anders had je deze opmerking natuurlijk nooit gemaakt. Maar dat lijkt me wel duidelijkquote:
* RaymanNL rent achter disjfa aan met fakkelquote:Op donderdag 13 december 2007 14:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij bent het probleem. Maar dat zal je zelf niet inzien anders had je deze opmerking natuurlijk nooit gemaakt. Maar dat lijkt me wel duidelijk
* disjfa rent
Oehquote:Op donderdag 13 december 2007 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL rent achter disjfa aan met fakkel
* RaymanNL rent snel weer wegquote:Op donderdag 13 december 2007 14:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Oeh
* disjfa trekt zijn kleren uit
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Douwe?
http://www.youtube.com/watch?v=ZKgSF0BNFrU
?
Hij heeft een Shitcube, die games heeft staan op een "Motherfucking Cookie"quote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef taart het volgende:
Hij is best wel dik
* disjfa schuift de paal bij Sharkdoggie naar binnen en gaat zacht dansenquote:Op donderdag 13 december 2007 14:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
* Sharkdoggie laat een danspaal aanvoeren voor disjfa
* Sharkdoggie schuift de paal niet bij maar in disjfaquote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
* disjfa schuift de paal bij Sharkdoggie naar binnen en gaat zacht dansen
* disjfa danst
* Poit GILT: DOBBOL JOE TIE EF!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
* Sharkdoggie schuift de paal niet bij maar in disjfa
Nu weet ik weer waarom ik het slowchat topic nooit volgde...quote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef disjfa het volgende:
[..]
* disjfa schuift de paal bij Sharkdoggie naar binnen en gaat zacht dansen
* disjfa danst
Zegt de man die zich spanky noemtquote:Op donderdag 13 december 2007 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik het slowchat topic nooit volgde...
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zegt de man die zich spanky noemt
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik het slowchat topic nooit volgde...
* Poit gaat hier niet mee akkoord!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Nou vooruit dan maar:
[ afbeelding ]VANAF NU GEEN * RaymanNL] BERICHTEN MEER IN DIT TOPIC[ afbeelding
Speciaal voor jou
In elk geval niks met jou afsprekenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:13 schreef De_Brandweer het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend, op gamen na?
Ja 1000 gamers met een hard-on.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:18 schreef parselmouth het volgende:
Maareh, in dit topic loop ik dus het risico geplayed te worden?
geile shit ga je winkelen daar?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:20 schreef De_Brandweer het volgende:
oew mischien spot ik jou nog wel in amsterdam![]()
![]()
ik ben te herkenne aan mijn blauwe lederhosen
dudequote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef grasmat het volgende:
[..]
geile shit ga je winkelen daar?
misschien zie ik oe dan wel bij de zipper of episode.
OF de american apparel, als ik die kankerwinkel eens kan vinden.
hard to get hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Daar moet ik niks van hebben, wat denk je wel niet.
Dude jij hebt echt een anus als een rioolbuis morgenavondquote:Op donderdag 13 december 2007 22:25 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dudeprecies de 3 winkels waar ik ook heen ga. en ik gaat langs patta enzo ivm sneakers voor een kornuit van me
haha nou dan gaan we meeten en kan ik mooi aan je handje mee naar American Apparel, anders vind ik het nietquote:Op donderdag 13 december 2007 22:25 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dudeprecies de 3 winkels waar ik ook heen ga. en ik gaat langs patta enzo ivm sneakers voor een kornuit van me
denk rond 18:00/19:00quote:Op donderdag 13 december 2007 22:23 schreef Erotica_ het volgende:
eejo pietje wanneer bende gij nou in helmond.. moet wel ff weten
ik weet lekker wel waar de episodes en zippers zittenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:29 schreef De_Brandweer het volgende:
ja je zoekt het maar lekker zelf luie hondik weet zelf namenlijk ook niet waar het is
Die in Rotterdam is wel makkelijk! Meentquote:Op donderdag 13 december 2007 22:29 schreef De_Brandweer het volgende:
ja je zoekt het maar lekker zelf luie hondik weet zelf namenlijk ook niet waar het is
Met Jortquote:Op donderdag 13 december 2007 22:30 schreef De_Brandweer het volgende:
bij ons in de pc is nu op nederland 1
Hahaha relaxquote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef grasmat het volgende:
een collega heeft zich vandaag in de broek gescheten op het werk! priceless
had teveel van die Albert Heijn snoepjes gehad die laxerend werken:D:D:D
nee maar het beeld van het toilet krijg ik niet meer van mn netvlies.. echt het lag overalquote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef De_Brandweer het volgende:
gekkewerk. ik neem aan dat je fotos hebt oid
retro.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom wassen ze autos met kranten?
Omdat de telegraaf sowieso niet bedoeld is om te lezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom wassen ze autos met kranten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |