zeker een afkorting, de grondleggers van de gangsterrap....quote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Was dat niet een afkorting van iets heel stoms?
(ik heb verder echt geen idee trouwens, maar er staat me iets bji van dat ik het zo stom vond)
Ja, maar ik ben daar nooit goed in, volgens mij was het iets van : Big Ass Niggaz ofzo, al weet ik dat dat niet klopt.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:26 schreef slaveloos het volgende:
[..]
zeker een afkorting, de grondleggers van de gangsterrap....
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef Yestuuur het volgende:
je oude vraag weet ik wel volgens mij (NWA, Niggers With Attitude)
Twas dus idd niet ZO raar...quote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef Yestuuur het volgende:
je oude vraag weet ik wel volgens mij (NWA, Niggers With Attitude)
ice cube is best n big ass niggaquote:Op donderdag 13 december 2007 22:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Okee, nu zeg ik niks meer...
Denk dat het morgen wordt dat je je antwoord krijgt. Dit is niet mijn muziek...
(En ik voel me ook stom met mijn Big Ass Niggaz, ik vond het een rare afkorting en er zat iets met niggaz of niggers ofzo in, daarom vond ik het ws raar, al is Big Ass Niggaz ws nog vreemder)
Ik zat eerlijk gezegd te wachten op een vraag van Yestuurquote:Op donderdag 13 december 2007 22:48 schreef Chancard het volgende:
Chuck D is in ieder geval Public Enemy, maar staat die vraag nu nog, of stoppen we er mee voor vandaag?
je zit op de goede weg.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:55 schreef Chancard het volgende:
Of nee, ik gok op Boston en Washington.
Nee.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:19 schreef Yestuuur het volgende:
indiase elitestrijders in het leger van GB?
Ging het daar om?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:47 schreef Chancard het volgende:
Waarom pas je je bericht dan aan voor ik kan antwoorden? Alsof je wil bewijzen dat je het al wist... kijk, ik ga daar geen lange discussie over voeren, morgen weer opnieuw een vraag.
Ik hoef helemaal geen punt... Ik wist het antwoord toch niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:54 schreef Houtspeer het volgende:
Je mag een antwoord niet editen gast. Dus dat is al een reden genoeg om je geen puntje te geven. Dat heet misschien wel miereneuken, maar het staat in de OP.
da heb ik ook ondervonden ja..quote:Op vrijdag 14 december 2007 05:56 schreef Yestuuur het volgende:
Tis al goed. newbies worden niet vertrouwt
*knip*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |