die twee zijn vast goed, Iruñea moet ook nog wel lukken als je een beetje goed nadenkt, Gasteiz is sowieso de moeilijkste....quote:Op donderdag 13 december 2007 16:38 schreef ElizabethR het volgende:
Bilbo is Bilbao
Donostia is San Sebastian
En dan houdt het ver op bij mij
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:45 schreef Mobster273 het volgende:
op een veel komende voornaam van Engelstalige vrouwen....
goed bezigquote:Op donderdag 13 december 2007 16:47 schreef pulletje het volgende:
Vi(c)toria?
ik zei ook veel voorkomend hequote:Op donderdag 13 december 2007 16:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OMG, weet jij hoeveel Engelstalige vrouwen er zijn?? Wereldwijd? Dan kanhet wel een Zuid-Afrikaanse naam zijn ook
Sorry hoor maar ik geloof er geen drol van dat je het niet hebt opgezocht. Heel Victoria komt niet eens voor in de meest populaire namenlijst in de UK en jij hebt het in één keer na een vage aanwijzingquote:Op donderdag 13 december 2007 16:47 schreef pulletje het volgende:
Vi(c)toria?
En Elizabeth komt juist wél voor in die lijstquote:Op donderdag 13 december 2007 16:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zei ook veel voorkomend hedat het dan niet lijkt op Elizabeth ligt dan toch voor de hand
maar ik heb er vorige week nog een spreekbeurt over gegeven!!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik geloof er geen drol van dat je het niet hebt opgezocht. Heel Victoria komt niet eens voor in de meest populaire namenlijst in de UK en jij hebt het in één keer na een vage aanwijzing
T is anders wel een typisch Engelse naam, denk maar aan Queen Victoria en de Victoriaanse periode.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik geloof er geen drol van dat je het niet hebt opgezocht. Heel Victoria komt niet eens voor in de meest populaire namenlijst in de UK en jij hebt het in één keer na een vage aanwijzing
Your point being?? Elizabeth is ook een typische Engelse naam, en ze was nog een veel betere koningin ookquote:Op donderdag 13 december 2007 16:56 schreef Chancard het volgende:
[..]
T is anders wel een typisch Engelse naam, denk maar aan Queen Victoria en de Victoriaanse periode.
Nu moet jij even zeggen hoe de gitarist van Bon Jovi heet, en dan reken ik het goed en dan mag jij een nieuwe vraag stellenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:01 schreef hhhpsycho het volgende:
en nu??
als ik dat toch eens wist.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu moet jij even zeggen hoe de gitarist van Bon Jovi heet, en dan reken ik het goed en dan mag jij een nieuwe vraag stellen
Dit is wel een lekkerdere foto overigensquote:
We gaan er maar voor denk ikquote:Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Richie...?
Vind het ook vrij verdacht idd.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook dat ja, maar die jongen (hoe heet ie ook weer??) is ook weg nu, dus dan moet het wel doorgaan toch??quote:Op donderdag 13 december 2007 17:15 schreef Mobster273 het volgende:
wel een beetje kort door de bocht zo...
kan me niet aan de indruk onttrekken dat je je een beetje laat leiden door je twijfels over opzoeken of niet
Mede omdat ie die andere vraag van die arts Mafman ofziets ook al goed had, hetgeen ook een onmogelijk moeilijke vraag was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |