Ho, kalm, notice die smiley, ik ben me er terdege van bewust dat iedereen in het kot gelijk is maar sommigen meer gelijk dan anderen, je hoort hem er ook nooit over dus dan denk ik dat als hij kleding nodig heeft hij er on stream om moet vragen, dat zie ik hem niet zo gauw doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor een optreden lijkt me dat wel handig.Je zweet de tent uit.Maar hun doen gerust twee optredens in dezelfde kleren.Lijkt me niet echt fris.
Jahaa, weet ik, was gewoon aan het stangen, hij krijgt gewoon bijna nooit iets.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja, en spijkerbroeken...wat dacht je dan? Elke dag in pak...zeker niet op hun leeftijd.
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:10 schreef Swiffer het volgende:
beigen = toch echt bashen hoor luitjes...
Je meent het! Bedankt!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:10 schreef Swiffer het volgende:
beigen = toch echt bashen hoor luitjes...
ot: ik denk dat de vruwen het budget leegbestellen zodat de mannen met gare kleding en schoenen rondlopen...
Owkee, ik geef het toe. Ik ben eigenlik PoekieWoekie en ben hier onderkoffer. Tja, soms is het ook in de COS niet wat het leikt.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
Stomme Cc....... net doen alsof je de Nederlandse taal goed beheerst.
Dat meen je?!? Zijn de miljonairs dan eindelijk failliet verklaard?quote:
En wat is dit?quote:
allee ik irriteer me aan de kleur beige.. das allesquote:Op donderdag 13 december 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Je meent het! Bedankt!
Stomme Cc....... net doen alsof je de Nederlandse taal goed beheerst.
Zuurstokroze, een lelijke kleur aqua, soort joggingstofjes.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat meen je?!? Zijn de miljonairs dan eindelijk failliet verklaard?
Lijkt wel een sportbroekje bestemd voor iemand als mijn kleine neefje, maar ik kan me wederom vergissen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat is dit?
Mijn hemel, wat een verschrikkelijke kleding.
Als jouw pis beige is, zou ik toch eens naar de dokter gaan!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef Swiffer het volgende:
allee ik irriteer me aan de kleur beige.. das alles(piskleur)
Alvast voor de honneymoon?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nu een soort strandjurkje aan.
Ik dacht dat het een soort babydoll was.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nu een soort strandjurkje aan.
Ach Amanda draagt ook een trui als jurkjr dus voor haar is de scheidslijn een beetje vaag denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Lieke vraagt of het is om in te slapen of te dragen. Need I say more?
Dacht al dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Lieke vraagt of het jurkje is om in te slapen. Een heel terechte vraag vind ik.
-dubbel-quote:Op donderdag 13 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw pis beige is, zou ik toch eens naar de dokter gaan!
Beige is een COS- verbastering van bashen omdat de bewoners het als beige uitspreken.
O.quote:
Mooie combi, zo'n nachtpon met klompen!quote:
De poncho van Amanda is wel leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef Disana het volgende:
Ze kunnen zó naar de kermis.
Hopelijk kan ze haar Belgische bankpasje niet vinden.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef Montolivio het volgende:
Selene is duidelijk nieuwe speler in mijn ogen
Ik zie niks.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:32 schreef Montolivio het volgende:
die sjaal heeft wel wat van deze:
[ afbeelding ]
Alleen iets pikanter 9:
hopelijk voldoet haar kredietlimiet niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze haar Belgische bankpasje niet vinden.
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan?
Even knippen plakken.
Er zitten op zich wel leuke kralen aan, misschien kan Lieke een ketting slopen en er zelf iets mooiers van maken.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Kolere, wat een joekels van kettingen, vreselijk.
Dat is dus konijn volgens Zeurlène.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan?
Even knippen plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |