Ach Amanda draagt ook een trui als jurkjr dus voor haar is de scheidslijn een beetje vaag denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Lieke vraagt of het is om in te slapen of te dragen. Need I say more?
Dacht al dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:23 schreef mootie het volgende:
Lieke vraagt of het jurkje is om in te slapen. Een heel terechte vraag vind ik.
-dubbel-quote:Op donderdag 13 december 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als jouw pis beige is, zou ik toch eens naar de dokter gaan!
Beige is een COS- verbastering van bashen omdat de bewoners het als beige uitspreken.
O.quote:
Mooie combi, zo'n nachtpon met klompen!quote:
De poncho van Amanda is wel leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef Disana het volgende:
Ze kunnen zó naar de kermis.
Hopelijk kan ze haar Belgische bankpasje niet vinden.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef Montolivio het volgende:
Selene is duidelijk nieuwe speler in mijn ogen
Ik zie niks.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:32 schreef Montolivio het volgende:
die sjaal heeft wel wat van deze:
[ afbeelding ]
Alleen iets pikanter 9:
hopelijk voldoet haar kredietlimiet niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze haar Belgische bankpasje niet vinden.
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan?
Even knippen plakken.
Er zitten op zich wel leuke kralen aan, misschien kan Lieke een ketting slopen en er zelf iets mooiers van maken.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Kolere, wat een joekels van kettingen, vreselijk.
Dat is dus konijn volgens Zeurlène.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:36 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan?
Even knippen plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |