Dan zal Amanda hem wel willen hebben als vervanging van haar bontjes.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dus konijn volgens Zeurlène.
Op zich wel een leuke poncho, maar zo op je blote vel is ook een beetje overdreven.quote:
Ik vind een roze topje/shirtje onder een grijs jasje best leuk, dit is wel een beetje te miss piggy, zo'n heel pak in die kleur.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch met al dat lelijke roze in de villa?
Kunnen Amanda en Brian vast wennen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch met al dat lelijke roze in de villa?
Ik ook. Overdaad schaadt al heel snel met roze. En niet alleen mijn ogen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:47 schreef kahaarin het volgende:
Ik vind een roze topje/shirtje onder een grijs jasje best leuk, dit is wel een beetje te miss piggy, zo'n heel pak in die kleur.
Ik denk dat dat pak wel lekker zit, lijkt me een heel lekker stofje, donkerblauw zou heel leuk zijn, en dan eventueel een knalroze topje eronder .quote:Op donderdag 13 december 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Overdaad schaadt al heel snel met roze. En niet alleen mijn ogen.
Kabouter Davids evil twin?quote:
Hij kan zo meedoen met Piet Piraat.quote:
Schip Ahoy Kameraadjes!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kan zo meedoen met Piet Piraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |