nou nou medefokkers
Een aantal jaar geleden was het zo dat de diesel prijzen de pan uit gingen reizen ( volgens mij was dat toen fl 2,- ) .
Daar ging een groot gedeelte van de transport bedrijven op hun achterpoten staan en blokeerde de snelwegen , wat toen een grote chaos veroorzaakte .
dat voor een prijs van 2 piek , maar waar blijven die mothertruckers nou ???
de prijs voor een litertje diesel staat nu al bijna op 2,50 ( piek )
benzine gaat al richting de 3 gulden
gas ( dit vind ik het ergste ) 1,40 gulden 63 euri cent ( omdat ik nog 5 euricent korting had )
Het is wel een beetje vreemd als ik in mijn eentje voor de merwede brug ga staan om een actie te gaan houden ( ik zal dan snel verwijdert worden onder het mom van doorgedraait )
Maar als iedereen nou eens gaat samenwerken , en op deze manier de pomphouders terug te dwingen met hun prijs .
Of gewoon een week niet tanken , iedereen ( dat voelen ze wel maar weten dan dat we na een week terug komen voor een volle tank , maar de kans is dan dat ze gaan stunten met de prijs )
Of we gaan met zijn alle dwars staan op de snelwegen .
Suggestie : merwede brug a27 , viaanse brug A2 , knooppunt vaanplein , knooppunt rijnsweert en lunetten .
dat is gewoon een hele dag of enkele dagen , gewoon die klote wegen waar je normaal stil staat de boel eens lekker afsluiten met zijn allen .
gewoon ff je frustratie uiten , omdat je bij iedere tankbeurt een uurtje of 3 in de kroeg weggooit.
Wat is jullie mening , of intreseert niemand het iets .
Ik wel in ieder geval , maar het belangrijkste is wat the fok! gaan we er aan doen .