abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55237379
nou nou medefokkers

Een aantal jaar geleden was het zo dat de diesel prijzen de pan uit gingen reizen ( volgens mij was dat toen fl 2,- ) .

Daar ging een groot gedeelte van de transport bedrijven op hun achterpoten staan en blokeerde de snelwegen , wat toen een grote chaos veroorzaakte .

dat voor een prijs van 2 piek , maar waar blijven die mothertruckers nou ???

de prijs voor een litertje diesel staat nu al bijna op 2,50 ( piek )

benzine gaat al richting de 3 gulden

gas ( dit vind ik het ergste ) 1,40 gulden 63 euri cent ( omdat ik nog 5 euricent korting had )

Het is wel een beetje vreemd als ik in mijn eentje voor de merwede brug ga staan om een actie te gaan houden ( ik zal dan snel verwijdert worden onder het mom van doorgedraait )
Maar als iedereen nou eens gaat samenwerken , en op deze manier de pomphouders terug te dwingen met hun prijs .

Of gewoon een week niet tanken , iedereen ( dat voelen ze wel maar weten dan dat we na een week terug komen voor een volle tank , maar de kans is dan dat ze gaan stunten met de prijs )

Of we gaan met zijn alle dwars staan op de snelwegen .

Suggestie : merwede brug a27 , viaanse brug A2 , knooppunt vaanplein , knooppunt rijnsweert en lunetten .

dat is gewoon een hele dag of enkele dagen , gewoon die klote wegen waar je normaal stil staat de boel eens lekker afsluiten met zijn allen .

gewoon ff je frustratie uiten , omdat je bij iedere tankbeurt een uurtje of 3 in de kroeg weggooit.

Wat is jullie mening , of intreseert niemand het iets .

Ik wel in ieder geval , maar het belangrijkste is wat the fok! gaan we er aan doen .
pi_55237403
Mensen die na elke zin 2x op enter klikken
pi_55237408
Het interesseert me niets, aangezien m'n baas m'n brandstof betaalt.
Oja, mensen die nog steeds denken in guldens...
pi_55237532
Ja nu heeft het geen nut, want iedereen toch staat elke dag al stil op de snelweg .
  donderdag 13 december 2007 @ 09:35:47 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55237557
Stumperd. Ga dan niet rijden als je het niet kan betalen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55237584
quote:
MY NEW RIDE --> FORD USA F150 EXT. CAB 4.2 V6 AUT WITH CHROME PACK <--
Koop een Toyota Aygo als je het inderdaad niet kunt betalen...
pi_55237592
Het is belachelijk duur ja.

Ik rijd alleen geen auto.

Misschien kun je gewoon de grote ketens boycotten, niet meer bij shell enzo kopen, dan gaan die misschien omlaag in de prijs.
Maar goed, als je dat in je eentje doet, schiet dat ook niet echt op.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_55237622
Ik zeg niet dat ik het niet kan betalen , en toevallig zat ik eens in guldens te kijken .

twee keer enter , ja zal een tik van me wezen
maar het intreseert niemand tot nu toe .

Toch al elke dag stil ( je verbrand je fuel dus voor niks ) daarom juist .
pi_55237623
guldens
2015: &lt;span class="s"&gt;MLA - JFK - PMI&lt;/span&gt;
  donderdag 13 december 2007 @ 09:42:50 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55237693
Benzine
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55237852
Ik snap ook niet waarom hier geen acties meer tegen zijn. Kansloze scholiertjes kunnen het wel en wij.....
pi_55237922
Ja jongens , maar het is toch niet meer normaal meer .

gas prijs nu total vianen 69 cent , een week of 3 geleden 48 cent dat is 21 cent meer .
oke dan krijg je nog 5 cent de liter korting , das de moeite nog .

benzine tank ik alleen maar als de paar liter die ik gebruik als de gastank leeg is om naar de pomp te rijden .
en dat is zeer weinig

ik heb er verder nog niemand over gehoord dat de gasprijzen de pan uit schieten , oke ik tank goedkoper maar ik betaal meer wegenbelasting

Inderdaad wij doen niks , we gooien hem weer vol voor een belachelijke prijs
  donderdag 13 december 2007 @ 09:58:35 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55238004
WAT TYPE JIJ FUCKING IRRITANT.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55238043
dank je
  donderdag 13 december 2007 @ 10:00:55 #15
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55238044
Kom onder je steen vandaan, betaalde gister 1,50 voor 95. Dus meer dan drie gulden, lampjes.
  donderdag 13 december 2007 @ 10:01:29 #16
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55238059
Toch leuk dat iemand uit 2 vmbo de nederlandse samenleving probeert te mobiliseren om te staken. Zeker nog niet genoeg gedaan de laatste tijd.
pi_55238131
2 vmbo .

?????

Ik heb helemaal niks geen school afgemaakt , maar daar gaat het niet om .
Ik ben succesvol in wat ik doe . Ik ben een man die in de GWW op diverse ( grote ) machines zit .

denk daarbij aan brandstof verslindende shovels , kranen , tracktoren , graders enz enz
  donderdag 13 december 2007 @ 10:07:22 #18
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55238168
whahahahahahahahahahaha, moment, even bijkomen
pi_55238201
Bijgekomen
pi_55238223
Pvv stemmer alert.
Live the love that I have for you
  donderdag 13 december 2007 @ 10:10:06 #21
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_55238225
You're killing so to speak
pi_55238229
Nou, ik doe mee. Ik ben er voor om dit hele land een week gewoon helemaal plat te gooien. Dus: niet werken, niet tanken en alle snelwegen blokkeren. We gaan per dag meer betalen voor brandstof, natuurlijk komt dat ook door de olie prijs, maar door de belastingen en de accijns wordt een kleine verhoging in de olie prijs al snel 10 keer zo hoog in de uiteindelijke brandstof prijs en dat is gewoon belachelijk... en dan krijgen we straks ook nog eens een kilometerheffing erbij, want waarschijnlijk zal er niks van de huidige kosten (bijv. wegenbelasting) weg gescholden worden. Het komt er gewoon weer boven op.

Prima dat ze mensen uit hun auto willen hebben, maar zolang er van ons verwacht wordt dat er gewerkt wordt en dat het OV nog steeds slecht is zal niemand zijn auto laten staan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_55238239
oja tevens assitent uitvoerder . is dat nou zo triest
open dan ff een topic over mij en mijn beroep .

en dan houden we het hier over de actuele brandstof prijzen en een eventuele actie
pi_55238427
het is niet de bedoeling dat het nu stil gaat worden hier
pi_55238467
Pff huilie, benzineprijzen zijn de afgelopen maand juist gedaald. Stond eerst op meer dan 1,50 per liter (langs de snelwegen 1,51) en nu staat het bijna overal op 1,40. DIesel is wel duur geworden maar dat mogen ze wat mij betreft ook nog véél zwaarder gaan belasten, die veredelde stookolie met van die viezen blauwe stinkwalmen uit de uitlaat van diesels
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')