Mooi slaapliedjequote:Op donderdag 13 december 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga morgen niet op tijd wakker zijn.......ik voel het.....
Zoals de waard is, ...quote:Op donderdag 13 december 2007 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mocht dat echt zo zijn, dat bied ik per direct mijn excuses aan, maar ik ben nog niet overtuigd.....
Maak je niet zo druk en dat slaapliedje is rukquote:Op donderdag 13 december 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga morgen niet op tijd wakker zijn.......ik voel het.....
Ja, misschien ben wel een slechte waard.....edoch niet haatdragend....quote:
Ik begrijp wel dattie hier 's nachts altijd is..quote:Op donderdag 13 december 2007 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk en dat slaapliedje is ruk
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, misschien ben wel een slechte waard.....edoch niet haatdragend....![]()
Heb je niet iets van een ruisende zee?
Das beterquote:Op donderdag 13 december 2007 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=TfE8cvVeEOQ
Doe es uitleggenquote:Op donderdag 13 december 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dattie hier 's nachts altijd is..
+ 1quote:
http://www.arcadepod.com/games/details.php?id=4595 ?quote:Op donderdag 13 december 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das beter![]()
Heb je toevallig ook nog een linkje voor een online schaakspel waar je je niet hoeft te registreren?
Oh, slaap zelfs op Lowlands, naast de 24-uurs tentquote:Op donderdag 13 december 2007 01:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met dat soort slaapliedjes kom jij nooit in slaap (eerste linkje)
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.arcadepod.com/games/details.php?id=4595 ?
Ja, maar dan heb je vermoedelijk wat achter je kiezen?quote:Op donderdag 13 december 2007 01:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, slaap zelfs op Lowlands, naast de 24-uurs tent
Nou vooruit dan, neem ik er ook éénquote:Op donderdag 13 december 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu nog een kop koffie en ik ben helemaal gelukkig...
Ik denk het welquote:Op donderdag 13 december 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je vermoedelijk wat achter je kiezen?
quote:Op donderdag 13 december 2007 01:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, neem ik er ook één![]()
[ afbeelding ]
Wiequote:
Muis had al een fles openquote:Op donderdag 13 december 2007 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* vraagt aan muis wat ze moet drinken
Ligt nu met het hoofd op tafel....kijkt af en toe moeizaam omhoog naar het scherm om de laatste teksten te ontcijferen.....quote:
Ga slapen dan, harryquote:Op donderdag 13 december 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt nu met het hoofd op tafel....kijkt af en toe moeizaam omhoog naar het scherm om de laatste teksten te ontcijferen.....
DUH !!! Oooops waar ben ikquote:Op donderdag 13 december 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt nu met het hoofd op tafel....kijkt af en toe moeizaam omhoog naar het scherm om de laatste teksten te ontcijferen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |