Nee ik zei:quote:Op donderdag 13 december 2007 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je werd spontaan agressief maar rende vervolgens hard weg?
Rolstoelbrigade over het spoorquote:Op donderdag 13 december 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Niet te hopen dat de politie niet werkt Zondag. Ik weet niet of ik als capo mijn 016 side rustig kan houden
Heb je al bandiries?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Niet te hopen dat de politie niet werkt Zondag. Ik weet niet of ik als capo mijn 016 side rustig kan houden
Ach, ze houden in ieder geval zichzelf aan het werk....quote:Op donderdag 13 december 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik al jaren, maar ze blijven volhouden dat het prima gaat geloof ik...
Stel je eens voor, hij heeft zich al bewezen, en wil bij Ajax nog 2 jaar spelen, zie ook Stam, Davids, bovendien dromen mag toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:29 schreef Blight het volgende:
[..].
Wat een topicreeks is dit toch...
En megavlaggenquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Zegt Milanello je iets? Dat is het schoolvoorbeeld van de juiste begeleiding.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef kevin33 het volgende:
Met de juiste begeleiding ( lees compleet nieuwe medische staf ) wel
huh? Hebben we umbro weer terug als sponsor?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Dinsdagavond een Tsjechische taxi-chauffeur gespot met het volgende vest:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
En megavlaggen
De pogo is alleen een beetje moeilijk.. veel blijven oefenen dus
Tsja, in theorie wel. Maar ik kan nu niet zeggen dat de selectie van AC Milan in het seizoen 2006/2007 zo geweldig fit was.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:02 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zegt Milanello je iets? Dat is het schoolvoorbeeld van de juiste begeleiding.
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
En megavlaggen
De pogo is alleen een beetje moeilijk.. veel blijven oefenen dus
aha daar ging de inhoud van de zak van max dus 10 jaar geleden heenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Dinsdagavond een Tsjechische taxi-chauffeur gespot met het volgende vest:
[ afbeelding ]
We kunnen beter effe het perspraatje van Koster afwachten morgen, dan wordt het ongetwijfeld gevraagd.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef toma het volgende:
Is het zeker dat Gabri mee kan doen tegen PSV? En vd Wiel?
Ja klopt my bad was ff in de warquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef denthemen het volgende:
Gabri viel geblesseerd uit
Was je tien jaar geleden nog voor Ajax?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha daar ging de inhoud van de zak van max dus 10 jaar geleden heen
HET IS MAAR DAT JE HET WEET!quote:AFCA Supportersclub doet oproep: steun Colin
Sinds zijn overgang van Norwich City naar Ajax afgelopen zomer heeft Jürgen Colin het niet gemakkelijk. Ajax-supporters laten regelmatig openlijk hun onvrede blijken wanneer de verdediger het veld betreedt. Afgelopen zaterdag kreeg Colin het opnieuw zwaar te verduren in de uitwedstrijd tegen Willem II (2-3 winst). Opnieuw zong een groep Ajax-fans het cynisch bedoelde 'Colin in Oranje'.
Jürgen Colin "Wat ons betreft de laatste keer", reageert de AFCA Supportersclub fel. "Het moet nu maar eens afgelopen zijn, dat een speler – of dit nu Colin of een andere speler is – door een klein deel van de eigen supporters wordt afgebrand. De trainer bepaalt wie er in het veld staat. Hij is verantwoordelijk voor de opstelling, niet de speler zelf. Ben je het er niet mee eens, spreek dan de trainer erop aan. De spelers die uiteindelijk in het veld staan dienen onze volle steun te krijgen. Zij horen niet door hun eigen supporters weggehoond te worden. Daar worden ze zeker niet beter van!"
De organisatie laat weten met de Ajacied mee te leven. "Wij vinden het in ieder geval enorm sneu voor die jongen en schrijnend om te zien. Daarom dient óók Jürgen Colin vanaf nu door ons supporters gesteund te worden."
Kun je wel "quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
HET IS MAAR DAT JE HET WEET!_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |