Zo is het.. per ongeluk ff Klaas onderuithalen in de 16quote:Op donderdag 13 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat Aissati zijn best zal gaan doen tegen zijn toekomstige club. Die jongen wil het seizoen 2008-2009 ook graag champions league spelen zonder voorrondes [afbeelding]
Vooral leuk als dat bij een 0-0 stand in de 93e minuut gebeurtquote:Op donderdag 13 december 2007 11:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zo is het.. per ongeluk ff Klaas onderuithalen in de 16
http://www.voetbalprimeur.nl/index.tv.php?id=64500quote:Op donderdag 13 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat Aissati zijn best zal gaan doen tegen zijn toekomstige club. Die jongen wil het seizoen 2008-2009 ook graag champions league spelen zonder voorrondes
Nee, hij zal werkelijk in de pers gaan zeggen dat ie met z'n hoofd al bij Ajax isquote:Op donderdag 13 december 2007 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur.nl/index.tv.php?id=64500
Watch and learn.
Heb je het filmpje ook echt bekeken of roep je zo maar wat???quote:Op donderdag 13 december 2007 11:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee, hij zal werkelijk in de pers gaan zeggen dat ie met z'n hoofd al bij Ajax is
Hij maakt zichzelf onmogelijk als hij uitspreekt dat hij wil vertrekken, dat weet jij net zo goed als ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur.nl/index.tv.php?id=64500
Watch and learn.
2 kansen, 3 goals doe maarquote:Op donderdag 13 december 2007 11:28 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nou, vooral tegen willem 2 was het erg, 3 kansen 3 goals. Dat ze zichzelf voetballers durven noemen
()
quote:Testspelers scoren voor Jong Ajax
woensdag 12 december, door SP, Amsterdam, 23:00u, Ajax Showtime
Jong Ajax heeft vanavond het ingelaste oefenduel tegen hoofdklasser Hollandia met 4-0 gewonnen. De uitslag was zeer geflatteerd, want Hollandia speelde prima mee en had in verdediger Jordi Meester de absolute uitblinker.
Bij Ajax deden alle drie de testspelers mee; Anderson speelde linksback, Claassen rechtsmid en Jonathas in de spits. Van dit drietal liet Claassen de beste indruk achter. Jonathas scoorde tweemaal en Claassen eemaal. Ook John Goossens scoorde, al kreeg hij daarbij de nodige hulp van de Hollandia-keeper.
Opstelling: Van Duin; Aslan (Yildirim), Sterk, Supusepa, Anderson; Claassen, Liesdek, Goossens; Hasselbaink, Jonathas, Tayeb.
Dat dacht ik van Vertonghen ook, vorig jaar tegen RKC.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:28 schreef Wooldoor het volgende:
Ik denk niet dat Aissati zijn best zal gaan doen tegen zijn toekomstige club. Die jongen wil het seizoen 2008-2009 ook graag champions league spelen zonder voorrondes
Inderdaad, die van Vertonghen was wel erg luckyquote:
quote:
20/12quote:Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef dndiek het volgende:
en had Ajax niet de deadline wat betreft Maduro op 22 december gezet?
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:50 schreef dndiek het volgende:
en had Ajax niet de deadline wat betreft Maduro op 22 december gezet?
Biertje op defqonquote:Op donderdag 13 december 2007 11:48 schreef PyTh het volgende:
Ik denk dat hij gewoon bijtekend in Eindhoven.
Maar als er nog liefhebbers zijn voor een weddenschapje voor een grote krat wat betreft de komst van Aissati naar amsterdam dan hou ik me aanbevolen.
was het maar weer zoverquote:
hehquote:
Ajax dus niet maar Barcelona mischien wel, kunnen wij hem dan niet een tijd huren van Barca?quote:André Ooijer en Mario Melchiot hebben geen trek in Ajax. De Amsterdammers probeerden het tweetal de afgelopen weken te lokken met een meerjarig contract, maar de verdedigers van respectievelijk Blackburn Rovers en Wigan Athletic gaven nul op het rekest. (Sportweek)
Ajax lijkt ook de komst van Luka Modric definitief op de buik te kunnen schrijven. De Amsterdammers legden een bod van 15 miljoen euro neer bij de clubleiding van Dinamo Zagreb, maar de Kroatische spelmaker liet weten dat zijn voorkeur uitgaat naar een team in de Spaanse Primera División. (Kroatische media)
Barcelona is bereid om aan de wens van Modric te voldoen. De Catalanen hebben in de laatste duels zijn verrichtingen bekeken. (Diverse Spaanse media)
Nou Martin ga eens informeren voor hem.quote:De Andalusiërs zijn namelijk niet tevreden over Khalid Boulahrouz, die zes weken geleden voor het laatst in actie kwam. De houder van de UEFA Cup is zelfs van mening dat hij een blessure voorwendt. (Diario Sevilla)
wat een heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |