Geen idee, denk dat het nieuws vandaag komt..quote:Op donderdag 13 december 2007 09:39 schreef PyTh het volgende:
Maduro is eruit toch?
Zou hij als hij bijtekend het niet al lang hebben laten weten?
quote:'We hebben PSV alvast moe gemaakt voor Ajax'
EINDHOVEN - Oud-bekende Cristian Chivu kende een lekkere avond in Eindhoven. Zijn ploeg Internazionale won met 1-0 van PSV en daarmee kon de Roemeen iets terug doen voor zijn oude werkgever Ajax. "PSV speelde 70 minuten met tien man, dus ze zijn nu extra moe voor de topwedstrijd van zondag tegen Ajax", lachte hij.
"Natuurlijk wil ik dat Ajax zondag wint, het is mijn oude club en heb veel aan hen te danken", zegt Chivu na de wedstrijd tegen PSV. Zijn club Internazionale zou belangstelling hebben voor een oud-ploeggenoot van de Roemeen, Rafael van der Vaart. "Ik weet niet in hoeverre die belangstelling serieus is, maar ik zou het leuk vinden als Rafael bij ons komt spelen. Iedereen wil zo'n speler als hij in het team, maar het is niet aan mij. Van der Vaart moet er uitkomen met de club, maar misschien wil Inter hem helemaal niet."
Chivu is niet alleen een oud-bekende via Ajax, ook met het Roemeense nationale team speelde hij in de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Oranje. Komende zomer zal dat weer het geval zijn, tijdens het daadwerkelijke EK in Oostenrijk en Zwitserland. "Ik moest lachen toe ik de loting zag", grinnikt Chivu. "Een poule met Frankrijk, Italië en Nederland, dat verzin je toch niet! Maar we hebben zeker een kans, al is het maar een kleine. We hebben niets te verliezen, de druk ligt bij de andere ploegen. Maar natuurlijk zullen wij er alles aan doen om ons te kwalificeren voor de volgende ronde, we hebben genoeg kwaliteit."
Oh, welk team spelen die voor dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag gaan die tyfusboeren eraan, als de politie een beetje meewerkt.
Ik dacht er gisteren nog aan. Stel je voor dat Maxwell, Chivu en Zlatan nog bij Ajax hadden gespeeld....quote:Op donderdag 13 december 2007 10:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Chivu![]()
Inter wordt een halve Ajax colonie als het zo doorgaat. Chivu, Maxwell, Zlatan en VDV
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag gaan die tyfusboeren eraan, als de politie een beetje meewerkt.
Stel je voor dat van der Vaart dat hele zooitje zover kan krijgen om hun carriere gezamelijk bij Ajax af te sluiten.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Chivu![]()
Inter wordt een halve Ajax colonie als het zo doorgaat. Chivu, Maxwell, Zlatan en VDV
Begin ieder jaar meer hekel te krijgen aan dat PSV van jou, normaal was Feyenoord de enige échte vijand en snapte ik de hekel aan dat provincieclubje niet zo, maar de laatste acht jaar is de haat toch gegroeid.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Zou er maar niet te hard op rekenen vrind...
Zou trouwens belachelijk zijn als de wedstrijd uitgesteld worden vanwege de kit.
Zonder kit meer plezier zeg ik altijd maar
Omdat het jullie maar niet lukt om kampioen te worden of wat?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Begin ieder jaar meer hekel te krijgen aan dat PSV van jou, normaal was Feyenoord de enige échte vijand en snapte ik de hekel aan dat provincieclubje niet zo, maar de laatste acht jaar is de haat toch gegroeid.
Als we van PSV winnen staan we vier punten los, maar we zullen wel weer verliezen of gelijkspelen.
Kom jij nog naar Amsterdam?
Het staat nu 2-1 voor PyTh, dus hij heeft sowieso een krat tegoed.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:55 schreef Blight het volgende:
Gaan jullie er nog een kratje op inzetten, PyTh en M0NTANA?
Klopt, maar als je PSV zag spelen tegen Roda JC, moet het een eitje worden.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Niet om nou meteen te doemdenken of mezelf in te dekken, maar als ik PSV zo zag spelen tegen Inter denk ik niet dat Ajax het gaat winnen. het was opzich niet zo geweldig maar met zo'n inzet heb ik Ajax nog maar weinig gezien dit jaar.
Mja. Het was ook een trainingspartij voor Inter natuurlijk. Maar wat M0NTANA zegt klopt wel: beide ploegen zijn zo wisselvallig, het kan echt alle kanten op. Ik ga er geen geld op inzetten in ieder geval..quote:Op donderdag 13 december 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Niet om nou meteen te doemdenken of mezelf in te dekken, maar als ik PSV zo zag spelen tegen Inter denk ik niet dat Ajax het gaat winnen. het was opzich niet zo geweldig maar met zo'n inzet heb ik Ajax nog maar weinig gezien dit jaar.
Ok als ajax wint staan we quite en als PSV wint krijg ik 2 grote kratten van je.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar als je PSV zag spelen tegen Roda JC, moet het een eitje worden.
Beide ploegen zijn gewoon verschrikkelijk wisselvallig, beide teams hebben voldoende kwaliteit om te winnen, maar de vorm van de dag gaat het bepalen. Ajax gaat PSV eindelijk eens een gevoelige tik uitdelen!
Tenminste, dat hoop ik, maar ik hoop wel meer.
Nou, vooral tegen willem 2 was het erg, 3 kansen 3 goals. Dat ze zichzelf voetballers durven noemenquote:Op donderdag 13 december 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
En: maak verdomme die kansen nou eens af!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |