DJ Sandemanquote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen Sandstorm hoor, ze hebben het steeds over ene DJ Sanderman (nee, nóóit van gehoord).
Heette hij zo niet eerst? Ik weet iig zeker dat hij in het echt Sander heet.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is dit geen Sandstorm hoor, ze hebben het steeds over ene DJ Sanderman (nee, nóóit van gehoord).
ja maar hoe en wat enzo mag nog niet bekend worden postte hij hier vanmiddagquote:Op donderdag 13 december 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Gaat Domien weg?
Laatste keer in de nacht, vandaag na 16 uur wordt er een persbericht uitgegeven met hoe en waar 'ie hierna te horen is. De dinsdag- en zaterdagavond worden hier en daar veel genoemd, en ook samenwerking met Annemieke is hier en daar te horen.quote:Op donderdag 13 december 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Gaat Domien weg?
quote:
[3FM #341] Pers dat bericht er maar uit!quote:Op donderdag 13 december 2007 01:08 schreef broer het volgende:
Gaat Domien weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |