Ik ben in onderhandeling over een Niva. Kom 800 tekortquote:Op zondag 30 december 2007 21:13 schreef zwahiel het volgende:
Alexxxxx heeft veelsteveel auto's
Maar te weinig Lada's maar teveel Citroens en Ocults.
teweinig.. t reed gewoon doorquote:Op zondag 30 december 2007 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Hoeveel schade had dat barrel?
die bussen hebben gewoon nog allemaal een kater...quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
GVU is lekker bezig vandaag: 1e bus met eoa blonde doos aan het stuur rijdt voor mijn neus weg terwijl ik op tijd bij de halte ben, 2e bus is heul nooit op komen dagen, 3e bus reed te laat, waardoor ik uiteindelijk 12 minuten heb staan wachten op een bus die iedere 5 minuten rijdtEN de beste wensen nog he
Ja, net alsof dit soort gekut niet gewoon standaard is bij dat hoerebedrijf hequote:Op woensdag 2 januari 2008 13:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
die bussen hebben gewoon nog allemaal een kater...![]()
![]()
trekt wel bij in de loop van de week
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, net alsof dit soort gekut niet gewoon standaard is bij dat hoerebedrijf he
quote:Trouwens, heb jij ook nog de verhalen over alle wisselingen in de stallingen gehoord?
Op Numansdorp Wethouder v/d Veldenweg was nog geen koffie omdat de automaat van connexxion al ontkoppeld was en die van Arriva nog niet geīnstalleerd. Het hele eindpunthuisje lag bezaaid met dozen koffie...
In de stalling Heinenoord schijnen zelfs de stoelen en computers omgewisseld te zijn omdat XX dusdanige bedragen vroeg dat het voor Arriva goedkoper was nieuwe stoelen aan te schaffen...
Ieks, er staat "maxx" op dat Frysker-barrel i.p.v. Fryskerquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
Stadsdienst Leeuwarden Nieuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oud:
[ afbeelding ]
maar die bus is toch officieel een frysker? gezine zn nummer ?quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:21 schreef Peterselieman het volgende:
MAXX is het stadsbusconcept van xx. Dit hoeft dus nog niet te betekenen dat die bus ook echt in Zwolle gaat rijden
die bus is gewoon een vdl procity. het vervoersconcept voor friesland heet frysker (daarom staat dat ook op de procity's en ambassadors) en voor de stad maxx.quote:maar die bus is toch officieel een frysker? gezine zn nummer ?
Het probleem is weer verholpen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:59 schreef Willy84 het volgende:
hadden jullie al op gvb.nl gekeken? Verdomme iedere bezoeker krijgt zo'n inlogscherm. Net of ik daar werk.
De nieuwe Citaro's rijden nu ook vanuit garage zuid en west maar ik weet niet op welke lijnen vanuit zuid en west ze nu rijden weet jij het ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn Volvo B7LA's, maar die muteren als konijnen. Je weet nooit op welke lijn ze komen.
De Citaro's zijn te vinden op de lijnen 18, 19, 21, 22, 33, 34, 35 en 37.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:21 schreef Dj-Flash het volgende:
[..]
De nieuwe Citaro's rijden nu ook vanuit garage zuid en west maar ik weet niet op welke lijnen vanuit zuid en west ze nu rijden weet jij het ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |