Nog niets daar??quote:Op donderdag 13 december 2007 09:10 schreef klein_spookje het volgende:
oooo lieve Deliedje en Deliedje man van harte gefelicitieerd met jullie dochtertje floortje ach wat Wat fijn dat ze er is. Ik moest er gewoon een beetje van huilen zo blij ben ik voor julllie.
Liefs joyce
Nou, ik vertelde gisteren aan mijn zus heel enthousiast dat we het hartje hebben horen kloppen en dat het 150 slagen per minuut klopte. Zij gaf me de tip om dat niet aan iedereen te vertellen want je zou aan de hoogte van de hartslagen kunnen weten wat het word...quote:Op donderdag 13 december 2007 10:06 schreef nanalune het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom LieveFloortje!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dappere LieveDeLiedje! geniet van deze dagen en van je lieve meisje![]()
Flowerbox, ik snap de vraag niet helemaal , maar het geslacht is eigenlijk gewoon niet te raden , behalve door degene die de echo maakt, en dan alleen als je erom vraagt .
Maar goed , misschien begrijp ik je vraag verkeerd![]()
Hier nog niets, maar ik vind het wel goed zo.. op de 1 of andere manier durf ik niet zo goed meer.. en met name .... euh... ik vind het oneerlijk voor Danïel...stomhe... hij voelt wel dat er iets is.. en hij klimt constant in mijn armen ( 12 en en half kilo uhu
) en hij is zo jong... hopenlijk wordt hij niet jaloers.. ben een beetje aan de hormoon op het moment... naja,we zien wel gelukkig kan ik niet kiezen en bepaalt beebje het
Tsja, ze zeggen dat een hoge hartslag een meisje zou zijn. Maar die van mijn knulletje was vorige week 140 wat toch ook niet echt laag is, dus het zegt ook weer niet alles hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:30 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Nou, ik vertelde gisteren aan mijn zus heel enthousiast dat we het hartje hebben horen kloppen en dat het 150 slagen per minuut klopte. Zij gaf me de tip om dat niet aan iedereen te vertellen want je zou aan de hoogte van de hartslagen kunnen weten wat het word...
\quote:Op donderdag 13 december 2007 10:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel eens gehoord Flowerbox, dat de snelheid van het kloppen te maken heeft met het geslacht van de baby. Ik weet alleen niet of het een bakerpraatje is of echt wetenschappelijk bewezen. En ook niet wat nou duidde op een jongetje en wat op een meisje.
ik dacht vanaf 150, maar dat weet ik dus echt niet meer. er was een schemergebied.. Maar hartslagen boven de 160 en ronde de 130 was wel duidelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 11:09 schreef bixister het volgende:
debuurvrouw ik geloof dat 't zo bij die 140 ligt? 140 en hoger duidt op een meisje, lager dus op een jongen. maar dit geldt dus voor als de baby al bijna geboren wordt. rond week 20 is de hartslag gemiddeld voor alle baby's nog hoger, dus dan is 't nog geen betrouwbare voorspeller.
nou ja de inzichten veranderen voortdurend natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 12:07 schreef Pruk het volgende:
Toen ik in het ziekenhuis lag hadden ze het er juist over dat een hogere hartslag bij een jongetje hoorde
Of heb ik nou alles verkeerd begrepen
alles is wel heel veel. maar die hartslagverschillen zullen niet zo snel omdraaien denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:07 schreef Pruk het volgende:
Toen ik in het ziekenhuis lag hadden ze het er juist over dat een hogere hartslag bij een jongetje hoorde
Of heb ik nou alles verkeerd begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |