Wat een slechte begeleiding joh! Ik heb met Freek met 30 weken weeen gehad en ben toen uitgebreid voorgelicht over wat de gevolgen konden zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:22 schreef Pruk het volgende:
Wat ik nog het ergste vind is dat ik geen idee heb wat de effecten zijn als de bevalling nu zou starten. Nouja, behalve dat ik dan maatje klein kleertjes moet gaan zoeken, want het geschatte gewicht is nu 1700 gram
Die kleine zit dus op de 20 lijn. Ik weet dat er kindjes zijn die met 33 weken geboren worden en dan na 2 daagjes couveuse naar huis mogen, maar ik gok dat dat in dit geval niet zo zal zijn.
En juist dat niet weten maakt het eigenlijk zo ondraaglijk, het enige wat ze in Hengelo zeiden was "ja, dan moet je naar Zwolle" terwijl ik zoiets had: nou, het is zolang rijden naar Zwolle, dan kan ik nte zo goed naar Nieuwegein waar ze wel 33wekenkindjes aankunnen en ik gewoon bij huis zit".
Nee, ik ben zonder medicijnen naa rhuis gestuurd. Ik heb een keer daar een zetpil gehad met diclofenac om de weeenactiviteit te remmen, maar ik weet niet eens of dat geholpen heeft. Om half 8 vanochtend en om 12 uur vanmiddag was er geen verschil in het verstrijken van de cervix en dus was ik stabiel genoeg en ik moet met Nieuwegein bellen als het heftiger of vaker wordt. Longrijping is niet ter sprake gekomen, weeenremmers wel, maar dat doen ze met pilletjes en die worden bij mij toch niet goed opgenomen, dus ik gaf al aan dat dat wel in infuusvorm zou moeten, maar de gyn vond dat dus niet nodig omdat de cervix dus stond.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:43 schreef Leah het volgende:
[..]
Wat een slechte begeleiding joh! Ik heb met Freek met 30 weken weeen gehad en ben toen uitgebreid voorgelicht over wat de gevolgen konden zijn.
Daarna met 35 weken weer hetzelfde verhaal, en toen zou ik vast een rondleiding krijgen op de couveuse afdeling, ware het niet dat het kind er al was toen de rondleiding zou plaatsvinden.
Als jij zoveel vragen hebt zou ik zeker even met het ziekenhuis bellen, dat je daar ongerust van wordt en wilt weten hoe of wat.
Begrijp ik nu goed dat je zomaar weer naar huis gestuurd bent, mèt medicijnen? Ik ben even kwijt hoe ver je nu precies bent, maar hebben ze ook niet over longrijping etc met je gesproken?
Echt doen hoor! Gewoon bellen en zeggen dat het je allemaal niet lekker zit qua uitleg.
Jeetje joh! Voor zover ik weet is Diclofenac een pijnstiller/ontstekingsremmer, en geen weeenremmer! Ik zou zeker nog even naar het ziekenhuis bellen voor meer info en of het zo wel goed is hoor!quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:52 schreef Pruk het volgende:
[..]
Nee, ik ben zonder medicijnen naa rhuis gestuurd. Ik heb een keer daar een zetpil gehad met diclofenac om de weeenactiviteit te remmen, maar ik weet niet eens of dat geholpen heeft. Om half 8 vanochtend en om 12 uur vanmiddag was er geen verschil in het verstrijken van de cervix en dus was ik stabiel genoeg en ik moet met Nieuwegein bellen als het heftiger of vaker wordt. Longrijping is niet ter sprake gekomen, weeenremmers wel, maar dat doen ze met pilletjes en die worden bij mij toch niet goed opgenomen, dus ik gaf al aan dat dat wel in infuusvorm zou moeten, maar de gyn vond dat dus niet nodig omdat de cervix dus stond.
Dat ze in Hengelo me niet voorbereid hebben vind ik niet gek, daar kunnen ze deze kids niet aan, dan moet je dus naar Zwolle. Mijn ma belt nu mijn tante (=verloskundige) en zodralief wakker is bel ik zelf even met het ziekenhuis, al is het inderdaad alleen maar voor informatie. Dank je wel voor je verhaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |