abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55274630
Jeetje Pruk Wel fijn dat je net zo goed hebt kunnen slapen. Ik hoop dat die kleine purk van je nog wel even binnen blijft.

En Tan ook al aan het rommelen. Wel fijn dat de gyn je alvast groen licht heeft gegeven, maar ik hoop toch dat jouw kleintje nog even blijft zitten tot het nieuwe jaar
pi_55274742
blij te lezen dat t meeviel bij klein_spookje...
k word volgende week ook gestript... mits ik dat wil dan dus.
hier is overigens ook met geen woord gerept over feestdagen... k zou met 41weken 3 dagen naar t zk moeten voor inwendig onderzoek.. das de 24ste dan net voor kerst :|

kleintjeeeeeeeee kom nouhou!!!
grmbl
of toch maar niet :|...

vrijdag 14 december 2007 @ 19:17:02 #228
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55275720
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik fluister het oke
*ik heb weeen*

O men ik was echt vergeten hoe die krengen voelde en vroeg me ook meteen weer af waarom ik er toch nog eens ingetrapt ben (sorry dames die nog moeten) het doet verdomd pijn.

Maar o wat het ik hier naar uitgekeken en wat hoop ik dat het doorzet.

Liefs joyce
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:17:32 #229
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55275737
o pruk meid sorry ik vergeet je helemaal.
Hoop dat bij jou alles rustig blijft. En sterkte
pi_55275843
Wat ik nog het ergste vind is dat ik geen idee heb wat de effecten zijn als de bevalling nu zou starten. Nouja, behalve dat ik dan maatje klein kleertjes moet gaan zoeken, want het geschatte gewicht is nu 1700 gram
Die kleine zit dus op de 20 lijn. Ik weet dat er kindjes zijn die met 33 weken geboren worden en dan na 2 daagjes couveuse naar huis mogen, maar ik gok dat dat in dit geval niet zo zal zijn.
En juist dat niet weten maakt het eigenlijk zo ondraaglijk, het enige wat ze in Hengelo zeiden was "ja, dan moet je naar Zwolle" terwijl ik zoiets had: nou, het is zolang rijden naar Zwolle, dan kan ik nte zo goed naar Nieuwegein waar ze wel 33wekenkindjes aankunnen en ik gewoon bij huis zit".
pi_55275857
Spookje, succes meid! Ik hoop voor je dat het goed doorzet en dat je ergens vanacht je baby in je armen hebt.

en Pruk, schrikken is dat zeg.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55275979
Succes Spookje!

En Pruk, poeh, je hebt een heftige nacht achter de rug dus. Ik hoop dat het allemaal rustig blijft nu. Nog even doorzwangeren hoor. Kalm aan.

[ Bericht 15% gewijzigd door Webkim op 14-12-2007 20:43:03 (zwangerschapsdementie: mensen met elkaar verwarren) ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_55276046
Klein Spookje ik hoop dat het doorzet meid en dat je heel snel je kindje vast kan houden.

Pruk ik hoop dat die van jou nog even blijft zitten. Heel erg rustig aan doen.
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:39:40 #234
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55276354
KleinSpookje, harstikke goed Dat wordt vást een beebje! dus voor jou:

Pruk, das echt een vervelende toestand Hopelijk blijft het nu nog een paar weken rustig

voor het gemak lees ik gewoon even over dat gedeelte van de 'herkenbaarheid & pijnlijkheid heen, okey?

Hier alles nog rustig. Net mezelf in een nette rok gehesen voor een receptie neej, ben niet echt feestmateriaal meer met de buik.. ik ben nu in het stadium gekomen dat mensen GRAPPEN gaan maken over de omvang van de buik ( "zou je hem niet van onder vasthouden , straks valt ie & breken je vliezen al? mwoehahahahahahah )..
Voordeel is: de serveerster roept over een paar hoofden heen of ik nog wat hapjes van haar (dienblad ) wil hebben
  Jubileum moderator vrijdag 14 december 2007 @ 19:42:51 #235
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55276438
Pruk wat zullen jullie geschrokken zijn! Fijn dat je weer thuis bent en nu heeeel rustig aan doen hoor!

Spookje zet hem op
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:43:24 #236
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55276452
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:22 schreef Pruk het volgende:
Wat ik nog het ergste vind is dat ik geen idee heb wat de effecten zijn als de bevalling nu zou starten. Nouja, behalve dat ik dan maatje klein kleertjes moet gaan zoeken, want het geschatte gewicht is nu 1700 gram
Die kleine zit dus op de 20 lijn. Ik weet dat er kindjes zijn die met 33 weken geboren worden en dan na 2 daagjes couveuse naar huis mogen, maar ik gok dat dat in dit geval niet zo zal zijn.
En juist dat niet weten maakt het eigenlijk zo ondraaglijk, het enige wat ze in Hengelo zeiden was "ja, dan moet je naar Zwolle" terwijl ik zoiets had: nou, het is zolang rijden naar Zwolle, dan kan ik nte zo goed naar Nieuwegein waar ze wel 33wekenkindjes aankunnen en ik gewoon bij huis zit".
Wat een slechte begeleiding joh! Ik heb met Freek met 30 weken weeen gehad en ben toen uitgebreid voorgelicht over wat de gevolgen konden zijn.
Daarna met 35 weken weer hetzelfde verhaal, en toen zou ik vast een rondleiding krijgen op de couveuse afdeling, ware het niet dat het kind er al was toen de rondleiding zou plaatsvinden.
Als jij zoveel vragen hebt zou ik zeker even met het ziekenhuis bellen, dat je daar ongerust van wordt en wilt weten hoe of wat.
Begrijp ik nu goed dat je zomaar weer naar huis gestuurd bent, mèt medicijnen? Ik ben even kwijt hoe ver je nu precies bent, maar hebben ze ook niet over longrijping etc met je gesproken?
Echt doen hoor! Gewoon bellen en zeggen dat het je allemaal niet lekker zit qua uitleg.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:44:30 #237
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_55276484
klein_spookje, zet 'm op Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling.

Pruk, wat een schrik! Ik duim dat die van jou nog netjes minstens 4 weken binnenblijft.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_55276532
klein_spookje hier alvast wat voor jou! Zettum op!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55276674
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:43 schreef Leah het volgende:

[..]

Wat een slechte begeleiding joh! Ik heb met Freek met 30 weken weeen gehad en ben toen uitgebreid voorgelicht over wat de gevolgen konden zijn.
Daarna met 35 weken weer hetzelfde verhaal, en toen zou ik vast een rondleiding krijgen op de couveuse afdeling, ware het niet dat het kind er al was toen de rondleiding zou plaatsvinden.
Als jij zoveel vragen hebt zou ik zeker even met het ziekenhuis bellen, dat je daar ongerust van wordt en wilt weten hoe of wat.
Begrijp ik nu goed dat je zomaar weer naar huis gestuurd bent, mèt medicijnen? Ik ben even kwijt hoe ver je nu precies bent, maar hebben ze ook niet over longrijping etc met je gesproken?
Echt doen hoor! Gewoon bellen en zeggen dat het je allemaal niet lekker zit qua uitleg.
Nee, ik ben zonder medicijnen naa rhuis gestuurd. Ik heb een keer daar een zetpil gehad met diclofenac om de weeenactiviteit te remmen, maar ik weet niet eens of dat geholpen heeft. Om half 8 vanochtend en om 12 uur vanmiddag was er geen verschil in het verstrijken van de cervix en dus was ik stabiel genoeg en ik moet met Nieuwegein bellen als het heftiger of vaker wordt. Longrijping is niet ter sprake gekomen, weeenremmers wel, maar dat doen ze met pilletjes en die worden bij mij toch niet goed opgenomen, dus ik gaf al aan dat dat wel in infuusvorm zou moeten, maar de gyn vond dat dus niet nodig omdat de cervix dus stond.
Dat ze in Hengelo me niet voorbereid hebben vind ik niet gek, daar kunnen ze deze kids niet aan, dan moet je dus naar Zwolle. Mijn ma belt nu mijn tante (=verloskundige) en zodra lief wakker is bel ik zelf even met het ziekenhuis, al is het inderdaad alleen maar voor informatie. Dank je wel voor je verhaal!
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:05:15 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55276970
Spookje heeft weeen! Zet hem op daar! Succes!
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:08:15 #241
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55277046
pruk wat een schrik!

Klein_spookje, succes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55277055
Wat vervelend pruk...hopen dat t nu rustig blijft
pi_55277139
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:52 schreef Pruk het volgende:

[..]

Nee, ik ben zonder medicijnen naa rhuis gestuurd. Ik heb een keer daar een zetpil gehad met diclofenac om de weeenactiviteit te remmen, maar ik weet niet eens of dat geholpen heeft. Om half 8 vanochtend en om 12 uur vanmiddag was er geen verschil in het verstrijken van de cervix en dus was ik stabiel genoeg en ik moet met Nieuwegein bellen als het heftiger of vaker wordt. Longrijping is niet ter sprake gekomen, weeenremmers wel, maar dat doen ze met pilletjes en die worden bij mij toch niet goed opgenomen, dus ik gaf al aan dat dat wel in infuusvorm zou moeten, maar de gyn vond dat dus niet nodig omdat de cervix dus stond.
Dat ze in Hengelo me niet voorbereid hebben vind ik niet gek, daar kunnen ze deze kids niet aan, dan moet je dus naar Zwolle. Mijn ma belt nu mijn tante (=verloskundige) en zodra lief wakker is bel ik zelf even met het ziekenhuis, al is het inderdaad alleen maar voor informatie. Dank je wel voor je verhaal!
Jeetje joh! Voor zover ik weet is Diclofenac een pijnstiller/ontstekingsremmer, en geen weeenremmer! Ik zou zeker nog even naar het ziekenhuis bellen voor meer info en of het zo wel goed is hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55277417
Pruk hopelijk blijft beebje nog even lekker in je buik wonen!

Spookje, zet em op
Fake it till you make it...
pi_55277483
Pruk, dat is schrikken zeg! Nou maar hopen dta je het nog even kan ophouden en dat alles weer snel rustig is!

Spookje; sukses!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55277584
Goh Pruk... Bah, die voorlichting had zeker veel beter gemogen!!
Al kunnen ze je niet helpen in Hengelo, ze kunnen je toch wel vertellen wat je te wachten staat, als het toch door zou zetten?!!

Beebje van mn ex is dus van de week met 34 weken en 1 dag geboren.. Heeft wel extra zorg nodig en de mama had van te voren ook injecties of pillen voor de longrijping gehad.... Alshet goed is mag ze de 24e naar huis.

En diclofenac..... Dat ken ik ook alleen als pijnstiller...Maar ja.. Ik weet niet wat dat nog meer doet...

Klein spookje...... Spannend!!!
Zettumop!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55277656
Pruk, wat naar joh! En wat Fuente zegt.. naar mijn weten is Diclofenac een ontstekingsremmer en geen weeenremmer

Spookje, zet 'm op! Hopelijk zet het door!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55277705
Bar: mooi zeg! is dat een songtekst of een gedicht? Erg mooi...

En Nanalune en Ticootje ook al van die mooie teksten Die van Ticootje is van een liedje van Marco Borsato toch?

Spookje: succes! Hoop dat het lekker op gaat schieten nu!

Pruk: Hopen dat het toch nog rustig blijft bij jou, beebje mag nog even lekker blijven zitten bij jou hoor
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  Moderator vrijdag 14 december 2007 @ 20:34:45 #249
5428 crew  miss_sly
pi_55277722
Pruk, wat lijkt me dat schirkken. En ik vind ook de info en begeleiding van het ziekenhuis niet erg goed. Fijn dat je tante wellicht wat meer kan vertellen en je wat kan helpen.
Ik heb ook wel eens dicolfenac gehad, en ik heb nog nooit weeen gehad, het was als pijnstiller gegeven toen.

klein spookje, spannend zet 'em op
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55277847
BE, bij de HEMA hebben ze molton gevoerd met een plastic laagje ik had die om mijn matras gedaan voor het eventuele breken van mijn vliezen geloof dat hij tien euro was.

Oja, een klein stukje van Dolf Jansen

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past

ik vraag je 'gaan we lachen?'
je antwoord met een lach
en als jij zo antwoord op mijn vraag
heb ik een goeie dag

Iedereen verder heel veel succes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast