Misschien wel op de piloten, hopen dat ze een redelijke WA-verzekering hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:15 schreef je_oma het volgende:
Kun je eigenlijk de schade van voedsel declareren bij defensie?
Uit mijn quote:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:15 schreef je_oma het volgende:
Kun je eigenlijk de schade van voedsel declareren bij defensie?
stond op site van gelderlandquote:Vraag: Waar en hoe kan ik schade verhalen?
Antwoord: Schade kan gemeld worden bij de gemeente. De gemeente is niet aansprakelijk voor de geleden schade, maar inventariseert.
Van nu.nl:quote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven trouwens de foto's?
Straks blijkt dat dit allemaal bij de opnames voor een nieuw reclamespotje van Centraal Beheer hoort.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:24 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Misschien wel op de piloten, hopen dat ze een redelijke WA-verzekering hebben
De Taliban is nu volop aan het bouwenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:39 schreef remlof het volgende:
Wat een rare oefening, alsof ze in Uruzgan hoogspanningskabels hebben
Ga daar maar niet vanuit...quote:Op donderdag 13 december 2007 02:21 schreef ROG het volgende:
Even wat uniformen halen bij de legerdump, een Boels hijskraantje en trailer huren en je kan je "z.g.a.n., goed onderhouden, altijd binnen gestaan, kleine beschadiging, kleur: legergroen" Apache ophalen in 't weiland. Die lui die wacht staan hebben zeer waarschijnlijk lege magazijnen in hun Diemaco's.
Let the boy try...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit...
Dat weet ik wel zeker van niet.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:20 schreef Pineut het volgende:
[..]
Straks blijkt dat dit allemaal bij de opnames voor een nieuw reclamespotje van Centraal Beheer hoort.
Waar woon jij dan, in Zaltbommel ligt nog alles plat!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:44 schreef PimpofPersia het volgende:
Pff, ik had na een uur of 5 alweer stroom. Viel best mee eigenlijk =).
Wel typisch, de rest van de stad hier ligt helemaal plat, de winkels zijn dicht etc. maar in mijn wijk zijn zelfs de lantaarnpalen aan :/
Dan kan tong dus bij jou komen fokkenquote:
Welnee, het wordt gewoon verboden om nog tegen hoogspanningsmasten aan te vliegen met een gevechtshelikopterquote:Op donderdag 13 december 2007 14:51 schreef MikelenniuM het volgende:
Ik denk dat binnenkort de veiligheidseisen voor het bouwen van hoogspanningsmasten ook wel aangescherpt zullen worden
Ligt aan de wijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:22 schreef Sudderpot het volgende:
[..]
Meen je dit? Mijn ouders wonen daar ook en hebben nog geen stroom.........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |