Alleen moet-ie dan zelf wel blijven vliegenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij maakt dingen stuk. Dat was toch de bedoeling?
Speltip 7: Doe eens wat aan je Nederlands.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
die piloten heeft mazzel.. had dood gekund.
die kabel krijgen we wel weer in de orde..
Heeft hoofdzakelijk te maken met de gemeente en provincie grenzen die daar liggen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef SpeedyRich het volgende:
Grip 4 is dat niet wat overdreven ?
Hij heeft een Apache beschadigt!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
die piloten heeft mazzel.. had dood gekund.
die kabel krijgen we wel weer in de orde..
Grip 4 of hoger betekent dat de landelijke overheid er in betrokken isquote:Op woensdag 12 december 2007 22:15 schreef Estate het volgende:
[..]
Heeft hoofdzakelijk te maken met de gemeente en provincie grenzen die daar liggen.
Kijk eens op: http://www.minbzk.nl/contents/pages/3383/opschaling1.swfquote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Oosthoek het volgende:
Wtf is grip 3? Extra grip op de zaak
Beetje elektriciteit, water, brandstof, hellfire's....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef SpeedyRich het volgende:
Grip 4 is dat niet wat overdreven ?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Estate het volgende:
bij het Brabantse Vlijmen op een steenworp afstand van Hurwenen
Ik ben ook heel benieuwd waar G.R.I.P. voor staat, dus bij deze een TVPquote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Oosthoek het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef Estate het volgende:
[..]
Kijk eens op: http://www.minbzk.nl/contents/pages/3383/opschaling1.swf
http://nl.wikipedia.org/w(...)strijdings_Procedurequote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Oosthoek het volgende:
Nou nou, meest moderne... Dat ding is ook alweer meer dan 30 jaar oud.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Xith het volgende:
Zouden de taliban in Afganistan moeten neerzetten, kabels 15 meter in de luchtZit je daar in het meest moderne gevechts helicopter en wordt je gepwned door een kabel
Rtl 4 melde het net ook al.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat die grote hoeveelheden brandweermensen bij zoiets moeten... pagina's vol op P2000 met oproepen... Why?
Wat is dan morderner?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nou nou, meest moderne... Dat ding is ook alweer meer dan 30 jaar oud.
Is ie net van z'n ban af, kan ie weer niet fokken.quote:
Ik kan me niet een incident herinneren dat een apache tegen een stroom kabel opvliegt. Ze worden wel vaker uit voorzorg in een weiland geparkeerd als er wat fout is. Tja er wordt alleen maar bezuinigd op defensie dus dan zal er af en toe weleens iets kapot gaan aan die dingen.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef Slappy het volgende:
Zonde dat Comanche geanuleerd is.
Maar hoeveelste incident is dit met Apache wel niet in Nederland?
Je zou denken dat Apache piloten in Nl dronken achter knuppel zitten soms
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is ie net van z'n ban af, kan ie weer niet fokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |