Alleen moet-ie dan zelf wel blijven vliegenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij maakt dingen stuk. Dat was toch de bedoeling?
Speltip 7: Doe eens wat aan je Nederlands.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
die piloten heeft mazzel.. had dood gekund.
die kabel krijgen we wel weer in de orde..
Heeft hoofdzakelijk te maken met de gemeente en provincie grenzen die daar liggen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef SpeedyRich het volgende:
Grip 4 is dat niet wat overdreven ?
Hij heeft een Apache beschadigt!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:04 schreef Captain_Ghost het volgende:
die piloten heeft mazzel.. had dood gekund.
die kabel krijgen we wel weer in de orde..
Grip 4 of hoger betekent dat de landelijke overheid er in betrokken isquote:Op woensdag 12 december 2007 22:15 schreef Estate het volgende:
[..]
Heeft hoofdzakelijk te maken met de gemeente en provincie grenzen die daar liggen.
Kijk eens op: http://www.minbzk.nl/contents/pages/3383/opschaling1.swfquote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Oosthoek het volgende:
Wtf is grip 3? Extra grip op de zaak
Beetje elektriciteit, water, brandstof, hellfire's....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef SpeedyRich het volgende:
Grip 4 is dat niet wat overdreven ?
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:34 schreef Estate het volgende:
bij het Brabantse Vlijmen op een steenworp afstand van Hurwenen
Ik ben ook heel benieuwd waar G.R.I.P. voor staat, dus bij deze een TVPquote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Oosthoek het volgende:
Thanks!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:17 schreef Estate het volgende:
[..]
Kijk eens op: http://www.minbzk.nl/contents/pages/3383/opschaling1.swf
http://nl.wikipedia.org/w(...)strijdings_Procedurequote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Oosthoek het volgende:
Nou nou, meest moderne... Dat ding is ook alweer meer dan 30 jaar oud.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Xith het volgende:
Zouden de taliban in Afganistan moeten neerzetten, kabels 15 meter in de luchtZit je daar in het meest moderne gevechts helicopter en wordt je gepwned door een kabel
Rtl 4 melde het net ook al.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wat die grote hoeveelheden brandweermensen bij zoiets moeten... pagina's vol op P2000 met oproepen... Why?
Wat is dan morderner?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nou nou, meest moderne... Dat ding is ook alweer meer dan 30 jaar oud.
Is ie net van z'n ban af, kan ie weer niet fokken.quote:
Ik kan me niet een incident herinneren dat een apache tegen een stroom kabel opvliegt. Ze worden wel vaker uit voorzorg in een weiland geparkeerd als er wat fout is. Tja er wordt alleen maar bezuinigd op defensie dus dan zal er af en toe weleens iets kapot gaan aan die dingen.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef Slappy het volgende:
Zonde dat Comanche geanuleerd is.
Maar hoeveelste incident is dit met Apache wel niet in Nederland?
Je zou denken dat Apache piloten in Nl dronken achter knuppel zitten soms
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is ie net van z'n ban af, kan ie weer niet fokken.
Tilburg is ook geallarmeerd.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)strijdings_Procedure
GRIP4 komt puur omdat het op de grens van veiligheidsregios is gebeurd
LOL. Als je stenen 20 kilometer ver kunt gooien wel, ja.quote:het Brabantse Vlijmen op een steenworp afstand van Hurwenen.
Hier niet en denk je dat die in een weiland gehost is?quote:Op donderdag 13 december 2007 09:29 schreef sander89 het volgende:
Lol site van www.omroepgelderland.nl ligt plat.
hier doet die t ook..quote:Op donderdag 13 december 2007 10:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hier niet en denk je dat die in een weiland gehost is?
Dan ken jij omroep gelderland nietquote:Op donderdag 13 december 2007 10:44 schreef ObviousClone het volgende:
Nou bij Omroep Gelderland zou het nog net kunnen
dat denk ik toch nietquote:Op donderdag 13 december 2007 02:21 schreef ROG het volgende:
Even wat uniformen halen bij de legerdump, een Boels hijskraantje en trailer huren en je kan je "z.g.a.n., goed onderhouden, altijd binnen gestaan, kleine beschadiging, kleur: legergroen" Apache ophalen in 't weiland. Die lui die wacht staan hebben zeer waarschijnlijk lege magazijnen in hun Diemaco's.
alstequote:Nieuwsbericht 13-12-2007 6.22u: Veelgestelde vragen
Gestelde vragen en antwoorden stroomuitval Bommeler- en Tielerwaard.
Vraag: Wanneer is er weer stroom?
Antwoord: Dat is op dit moment niet exact aan te geven. De herstelwerkzaamheden duren langer dan voorzien. De verwachting is dat er donderdag 13 december de hele dag geen stroom zal zijn.
Vraag: Waar en hoe kan ik schade verhalen?
Antwoord: Schade kan gemeld worden bij de gemeente. De gemeente is niet aansprakelijk voor de geleden schade, maar inventariseert.
Vraag: Gaan scholen, peuterspeelzalen etc wel open?
Antwoord: We raden u aan om aan het begin van de school- en/of werkdag contact op te nemen met de school, peuterspeelzaal etc.
Vraag: Hebben de verzorgingshuizen stroom en zo niet wat gebeurt er aan?
Antwoord: Alle verzorgingshuizen zijn voorzien van noodstroom. Daar waar dat niet zo was, is dat verzorgd.
Vraag: Gaan supermarkten en winkels open?
Antwoord: Dat is op dit moment niet te overzien. Uit eerdere ervaringen blijkt dat supermarkten sluiten bij stroomuitval, omdat ze zonder stroom niet kunnen functioneren.
Vraag: Hoe moet het met mijn vee? Hoe moet ik nu melken?
Antwoord: Wordt uitgezocht. Aangeraden wordt zoveel mogelijk samen gebruik te maken van aggregaten.
Vraag: Waar haal ik noodaggregaten vandaan? Ondersteunt NUON hier eventueel bij?
Antwoord: NUON heeft alle beschikbare aggregaten ingezet.
Vraag: Servicenummer van NUON zegt dat NUON bezig is met noodaggregaten. Klopt dit? Zo ja, waarvoor/voor wie en in welke volgorde?
Antwoord: Eerst zijn verzorgingshuizen voorzien. Dat betekent dat ook het gebied rondom deze gebouwen weer stroom heeft
Vraag: Zijn er voorzieningen getroffen voor hotels en instellingen om in de ochtend een ontbijt te kunnen serveren?
Antwoord: Nee, die verantwoordelijkheid ligt bij de instelling zelf.
Vraag: Zodra er weer stroom is, wordt er dan prioriteit gegeven aan bepaalde groepen en/of delen van de regio? Bijvoorbeeld eerst bedrijven, dan bewoners of omgekeerd.
Antwoord: Eerst medische voorzieningen en kwetsbare groepen.
Vraag: Hoe om te gaan met half en geheel ontdooid voedsel?
Antwoord: Niet opnieuw invriezen, meteen opeten of anders weggooien.
wat kabels uit de lucht getrokken, vervolgens noodlanding gemaaktquote:Op donderdag 13 december 2007 12:00 schreef ShaoliN het volgende:
Is die helikopter nou neergekletterd? Of heeft ie gewoon wat kabeltjes uit de grond gerukt, en is ie vervolgens weer verder gevlogen?
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:36 schreef toilet het volgende:
lol die wesite heeft een jpg als achtergrond tis net of de website actief is wat die dus duidelijik niet is
ps nee lullo je kan niet klikken ,zeg toch het is een jpg
http://www.omroepgelderland.nl/ orgineel
achtergrond
http://www.omroepgelderland.nl/nood.jpg
die zijn er al wel ...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:06 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
![]()
Waar blijven trouwens de foto's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |