abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2008 @ 20:09:17 #201
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_56258720
Zullen we dit even afsluiten?

Iedereen mag natuurlijk de bron gebruiken die hij/zij wil. Dat doet ook iedereen.

Anderen beslissen voor zichzelf wat voor waarde ze aan die bron toe willen kennen. Lijkt me ook voor de hand liggend.

Dus wat blijft er dan over?

Als iemand een stuk uit het Reformatorisch Dagblad post is diegene dan automatisch "Christelijk van gereformeerde signatuur"? Lijkt me niet.
Iemand die Al Jazeera als bron gebruikt is niet automatisch op jihaad en iemand die Jerusalem Post gebruikt is niet automatisch zionist.

Guilt by association doen we niet aan.

Als je weinig waarde hecht aan iemands bronnen is dat je goed recht maar op basis daarvan iemand in een hokje plaatsen, verdacht maken of beschuldigen gaat tever.
pi_56260208
quote:
Als je weinig waarde hecht aan iemands bronnen is dat je goed recht maar op basis daarvan iemand in een hokje plaatsen, verdacht maken of beschuldigen gaat tever.
Thanks, dat wilde ik eigenlijk even horen!
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
pi_56261475
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:27 schreef Terecht het volgende:

[..]

De holocaust ontkennen is niet strafbaar in de Verenigde Staten.
In Nederland wel, en een ander zomaar beschuldigen (onjuist) van strafbare feiten ook, dat wil ik dus ook niet meer zien..
bye
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:47:10 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56261650
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:41 schreef Petre het volgende:

[..]

In Nederland wel, en een ander zomaar beschuldigen (onjuist) van strafbare feiten ook, dat wil ik dus ook niet meer zien..
Waar zie je dat dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_56262002
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar zie je dat dan?
Ik werd vanmiddag beschuldigd van dweepen met Holocaust ontkenners.
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:03:00 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56262123
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:58 schreef Torah het volgende:

[..]

Ik werd vanmiddag beschuldigd van dweepen met Holocaust ontkenners.
Dat is iets anders dan zelf een holocaust ontkenner zijn.
Onikaan ni ov dovah
pi_56262324
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan zelf een holocaust ontkenner zijn.
Ik zag dat helaas toch anders en de modjes hier kennelijk ook.
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:13:36 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56262420
Denk dat deze woorden dan wel redelijk relevant zijn:
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 01:27 schreef Petre het volgende:

[..]

Ik zie nergens letterlijk staan dat jij dom zou zijn. dat jij het zo voelt terwijl er iets anders staat, tjah.
Onikaan ni ov dovah
pi_56262618
Appeltjes met peren vergelijken.
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:22:48 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56262642
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:21 schreef Torah het volgende:
Appeltjes met peren vergelijken.
Want? Verschillende beschuldigingen, zelfde redenatie.
Onikaan ni ov dovah
pi_56262776
Kijk hier anders even:

Artikelen 137c, 137d en 137e van het Wetboek van Strafrecht.

En anders ga je maar in conclaaf met de modjes, voor mij is het afgedaan.
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:33:59 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56262937
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:27 schreef Torah het volgende:
Kijk hier anders even:

Artikelen 137c, 137d en 137e van het Wetboek van Strafrecht.

En anders ga je maar in conclaaf met de modjes, voor mij is het afgedaan.
Dus? Dat was het punt niet Maargoed, genoeg dan maar.
Onikaan ni ov dovah
pi_56263479
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:10 schreef Torah het volgende:

[..]

Ik zag dat helaas toch anders en de modjes hier kennelijk ook.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik dat niet wil zien in de toekomst. Klaar.
bye
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:55:55 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56263547
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:53 schreef Petre het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik dat niet wil zien in de toekomst. Klaar.
En terecht (no pun intended), wat mij betreft.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 januari 2008 @ 01:06:29 #215
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_56266416
laat maar

[ Bericht 47% gewijzigd door merlin693 op 24-01-2008 11:33:37 ]
pi_56266718
Kan er eens goed naar de 9/11 discussie worden gekeken?

Veel van de mensen die in een complot geloven maken er echt een onmogelijke discussie van. Lambiekje loopt telkens maar te klagen dat niemand hem gelooft en dat diegene allemaal Bush fans zijn terwijl hem al ettelijke malen is uitgelegd dat die personen geen Bush fans zijn. Anderen worden weer uitgemaakt voor "collaborateur".
Er worden telkens maar zaken bijgehaald die amper wat met 9/11 te maken hebben, zaken die wel met 9/11 te maken hebben worden ineens genegeerd als 'ze' geen verklaring kunnen geven voor hun theorie.

Het is echt een kansloze discussie aan het worden zo en het gaat helemaal nergens heen. Ik doe mijn best om af en toe wat nieuws in te brengen maar het lijkt er op dat je het eens MOET zijn met diegene die in een complot geloven, want anders ben je meteen maar een kritiekloze Bush adept.
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:32:57 #217
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_56268975
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:26 schreef wormwood het volgende:

Veel van de mensen die in een complot geloven maken er echt een onmogelijke discussie van. Lambiekje loopt telkens maar te klagen dat niemand hem gelooft en dat diegene allemaal Bush fans zijn terwijl hem al ettelijke malen is uitgelegd dat die personen geen Bush fans zijn. Anderen worden weer uitgemaakt voor "collaborateur".
Er worden telkens maar zaken bijgehaald die amper wat met 9/11 te maken hebben, zaken die wel met 9/11 te maken hebben worden ineens genegeerd als 'ze' geen verklaring kunnen geven voor hun theorie.

Het is echt een kansloze discussie aan het worden zo en het gaat helemaal nergens heen. Ik doe mijn best om af en toe wat nieuws in te brengen maar het lijkt er op dat je het eens MOET zijn met diegene die in een complot geloven, want anders ben je meteen maar een kritiekloze Bush adept.
Eensch, vooral bij de laaste rant van Lambiekje kun je vraagtekens stellen...
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 00:17:33 #218
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_56290256
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 01:26 schreef wormwood het volgende:

Die laatste zin kun je ook omdraaien en dan heb je meteen de klacht van de andere kant.

"het lijkt er op dat je het eens MOET zijn met diegene die in de officiele versie geloven, want anders ben je meteen maar een geschifte conspiracyfreak"

Hoe jullie elkaar bejegenen is door de mods amper iets aan te doen. Dat laat de policy niet toen en bovendien zijn we geen kleuterjuffrouws. Het enige dat iets zal veranderen is wanneer de discussievoerders het zelf helemaal zat worden en zichzelf en elkaar gaan corrigeren.

Zolang men hoogst verontwaardigd doet over het ene maar ondertussen smalend meelacht over het andere moet je de conclusie trekken dat men zelf kiest voor de vervelende en kinderachtige discussie dat het nu is. Men wil het kennelijk zo. En daar kunnen de mods niks aan veranderen wormwood.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 01:29:52 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56291444
Hoe komen mensen toch op het idee dat als je het complot onzin vind dat je dan wel in de ooficiele versie moet geloven? Dat is nu al zo lang bezig en al zo vaak gecorrigeerd...
Onikaan ni ov dovah
pi_56291979
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:17 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Die laatste zin kun je ook omdraaien en dan heb je meteen de klacht van de andere kant.

"het lijkt er op dat je het eens MOET zijn met diegene die in de officiele versie geloven, want anders ben je meteen maar een geschifte conspiracyfreak"

Hoe jullie elkaar bejegenen is door de mods amper iets aan te doen. Dat laat de policy niet toen en bovendien zijn we geen kleuterjuffrouws. Het enige dat iets zal veranderen is wanneer de discussievoerders het zelf helemaal zat worden en zichzelf en elkaar gaan corrigeren.

Zolang men hoogst verontwaardigd doet over het ene maar ondertussen smalend meelacht over het andere moet je de conclusie trekken dat men zelf kiest voor de vervelende en kinderachtige discussie dat het nu is. Men wil het kennelijk zo. En daar kunnen de mods niks aan veranderen wormwood.
Volgens mij kunnen de mods best wel ingrijpen bij mensen die anderen uitmaken voor collaborateur of mossad agent. Ik vind dat dat in ieder geval niet gepast.
Dat soort kinderachtige en simpele verwijten zie ik toch echt alleen maar uit de mond komen van diegene die in een complot geloven. Het is niet zo dat ik "smalend meelach" over het andere.

Dat je daar als mod niks aan kunt doen en niet tegen op wilt treden vind ik behoorlijk onbegrijpelijk.
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 07:09:09 #221
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_56292106
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 06:16 schreef wormwood het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen de mods best wel ingrijpen bij mensen die anderen uitmaken voor collaborateur of mossad agent. Ik vind dat dat in ieder geval niet gepast.
Dat soort kinderachtige en simpele verwijten zie ik toch echt alleen maar uit de mond komen van diegene die in een complot geloven. Het is niet zo dat ik "smalend meelach" over het andere.

Dat je daar als mod niks aan kunt doen en niet tegen op wilt treden vind ik behoorlijk onbegrijpelijk.
Kom op, het gaat over en weer. Ik zeg niet dat jij meelacht maar spreek je alleen "conspiracygelovers" aan of zeg je er ook wat van als je medestanders aan het ridiculiseren zijn?

En nee, je kan niet van mods verwachten dat ze als kleuterjuffrouws voortdurend iedereen op de vingers tikken om zich wat volwassener op te stellen. We zijn er niet om mensen op te voeden.

Als jullie deze manier van discussieren echt zat zijn spreek elkaar dan aan en kom niet alleen klagen als "de debunker" of "de conspiracygelover" gemeen doet. Primair bepalen jullie met zijn allen hoe het topic of de discussie loopt.
pi_56305876
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 07:09 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Kom op, het gaat over en weer. Ik zeg niet dat jij meelacht maar spreek je alleen "conspiracygelovers" aan of zeg je er ook wat van als je medestanders aan het ridiculiseren zijn?
Als dat al gebeurd is het een reactie op. Niet zomaar uit het niets. En dan kan ik er weinig moeite mee hebben dat iemand op eenzelfde manier wordt aangepakt.
quote:
En nee, je kan niet van mods verwachten dat ze als kleuterjuffrouws voortdurend iedereen op de vingers tikken om zich wat volwassener op te stellen. We zijn er niet om mensen op te voeden.
Hoeft ook niet voortdurend, maar zo af en toe.
Nu gebeurd er praktisch niets. Hooguit als het hier gemeld wordt.
quote:
Als jullie deze manier van discussieren echt zat zijn spreek elkaar dan aan en kom niet alleen klagen als "de debunker" of "de conspiracygelover" gemeen doet. Primair bepalen jullie met zijn allen hoe het topic of de discussie loopt.
Ik doe mijn best, maar het helpt niet als maar een paar mensen deze manier van discusieren zat zijn en andere mensen gewoon doorgaan.
De ergernissen spelen al lang zat en al vaak zat heb ik Lambiekje en anderen aangesproken op hun irritante gedrag. Maar die willen niet luisteren, die willen alleen maar hun mening doordrukken, desnoods door met kinderachtig gescheld mensen wegjagen ofzo.
pi_56307434
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:31 schreef wormwood het volgende:
De ergernissen spelen al lang zat en al vaak zat heb ik Lambiekje en anderen aangesproken op hun irritante gedrag. Maar die willen niet luisteren, die willen alleen maar hun mening doordrukken, desnoods door met kinderachtig gescheld mensen wegjagen ofzo.
Je hebt ondertussen wel zo'n btje iedere poster in 9-11 topics die neigt naar de LIHOP theorie en verder aangesproken op hun " irritante " gedrag, me incl.
Als het je echt om irritant gedrag in de discussie zou gaan zou je imo iedereen daar op moeten aanpreken, en niet alleen bovengenoemde mensen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_56307539
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 20:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je hebt ondertussen wel zo'n btje iedere poster in 9-11 topics die neigt naar de LIHOP theorie en verder aangesproken op hun " irritante " gedrag, me incl.
Als het je echt om irritant gedrag in de discussie zou gaan zou je imo iedereen daar op moeten aanpreken, en niet alleen bovengenoemde mensen.
Als ik mensen aanspreek om hun irritant gedrag, is dat niet vanwege hun mening ofzo.
In jouw geval vind ik jouw meningloos copy pasten en desinfo verspreiden irritant.

En zoals al gezegd, ik zie mensen die niet geloven niet zomaar irritant zijn. Als dat al het geval is, is dat bijvoorbeeld een reactie op Lambiekje die iemand weer eens dom noemt.

Neemt niet weg dat er in mijn ogen best wel wat meer aangepakt mag worden door de mods. Nu krijgen verschillende users ruimschoots de kans om iedereen die niet in een complot geloof maar als mossad agent af te schilderen bijvoorbeeld.
pi_56309010
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 20:50 schreef wormwood het volgende:

[..]

Als ik mensen aanspreek om hun irritant gedrag, is dat niet vanwege hun mening ofzo.
In jouw geval vind ik jouw meningloos copy pasten en desinfo verspreiden irritant.

En zoals al gezegd, ik zie mensen die niet geloven niet zomaar irritant zijn. Als dat al het geval is, is dat bijvoorbeeld een reactie op Lambiekje die iemand weer eens dom noemt.

Neemt niet weg dat er in mijn ogen best wel wat meer aangepakt mag worden door de mods. Nu krijgen verschillende users ruimschoots de kans om iedereen die niet in een complot geloof maar als mossad agent af te schilderen bijvoorbeeld.
Jij noemt mijn posten desinfo, meningsloos, maar ook ik doe mijn best, probeer veel te lezen over het onderwerp.

IMO zit er in mij onderschrift alleen al meer info over " mijn mening " dan de DESINFO die jij voortbrengt , maar kan mij het schelen. Open Your mind zijn posten noemde je ook Desinfo geloof ik.
Ik spreek je daar in Topics niet persoonlijk op aan, kan het ook nauwelijks irritant vinden, eerder lachwekkend.

Wat ik wel irritant vind is dat je algemene beschuldigingen uit.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:31 schreef wormwood het volgende:

[..]

Ik doe mijn best, maar het helpt niet als maar een paar mensen deze manier van discusieren zat zijn en andere mensen gewoon doorgaan.
Als er gescholden wordt dan meld je dat toch hier. Zij schelden?

Lekkere binnenkomer hoor,
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:14 schreef BabblingBrook het volgende:
Bijzonder interessant om te lezen dat het nog steeds zo leeft in de wereld, als alles zo duidelijk is voor de Amerikaanse regering en de wereld heeft zoveel vragen, waarom zijn er dan geen antwoorden? Ik ga hier zeker meelezen.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:20 schreef wormwood het volgende:

[..]

De wereld?
Je bedoeld een aantal mensen die perse in een complot willen geloven. Die kun je zeker niet representatief voor de wereld noemen.
Wegjagen zal niet je bedoeling zijn maar echt lekker opbouwend kan ik het ook niet noemen.

Btje dit gevoel..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')