Aha. Lol.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Toen een van mijn posts, die een vloek (categorie dodelijke ziektes) bevatte, werd bewerkt, zei ik vervolgens dat missymirjam lelijk is. Ook die post werd weer bewerkt. Ik kon het niet nalaten daarop te reageren. Die reactie werd ook weer bewerkt, ik reageerde weer, et cetera. Toen werd ik geband, nu ben ik niet meer geband en nog altijd is missymirjam lelijk. 'Lol'!.

Drink je melk 's op, je botten verkalken.quote:Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef k_man het volgende:
Veeg je neus 'ns af Pope. Er hangt een snottebel aan.

Hij houd gewoon van de frisse wind. Moet jij toch wel kunnen snappen met je fiets??quote:Op zondag 16 december 2007 19:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Cabrio's.

Hoort die gevel boven de deur op een lachend gezichtje te lijken?quote:Op zondag 16 december 2007 18:07 schreef k_man het volgende:
Lekker cabrioweer vandaag.
De buitentemperatuurmeter gaf +0.5 aan, maar het was lekker. Zonnetje, windstil. En binnendoor van Amersfoort naar Zwolle is een niet onaantrekkelijke route. Het doel was dit kasteel:
[ afbeelding ]

Ik neem aan van niet, maar het viel mij ook op.quote:Op maandag 17 december 2007 09:58 schreef MeneerTim het volgende:
Hoort die gevel boven de deur op een lachend gezichtje te lijken?

Als cabriorijders van frisse wind zouden houden, hadden ze geen voorruit.quote:Op maandag 17 december 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij houd gewoon van de frisse wind. Moet jij toch wel kunnen snappen met je fiets??

Ik heb geeneens een fiets.quote:Op maandag 17 december 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hij houd gewoon van de frisse wind. Moet jij toch wel kunnen snappen met je fiets??

Ik zie een Hoger Plan.quote:Op maandag 17 december 2007 17:47 schreef mane het volgende:
Nou zeg, ik ben plotsklaps bevangen door allerlei warme, moralistische kerstgedachtes. Gistermiddag stond ik onverwacht in het ziekenhuis naast een bed waar mijn vader aan allerlei slangen lag, omdat hij niet goed was geworden in de kerk. Nu kan ik me daar best iets bij voorstellen, maar het was wel even schrikken. Er was niets aan de hand, oververmoeid enzo, maar het laatste gesprek dat ik daarvoor had gevoerd met mijn vader was niet zo aardig verlopen. We hadden irritaties over en weer uitgewisseld en ik had het gesprek afgekapt.
Nu denk ik alleen maar aan hoe belangrijk het is dat je lief voor elkaar bent. Gezellig samen onder de kerstboom..

Daar zeg je wat! Ze was geen spat veranderd overigens.quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:34 schreef Gellius het volgende:
Dit was dan ook thaleia, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |