Ahw, wat zieligquote:Op woensdag 12 december 2007 21:23 schreef k_man het volgende:
Mijn ouders hebben een zielig katertje. Het beest zal verder moeten leven met slechts één achterpoot.
Ja hallo, ik durf hier nooit weer een nieuw LPT te openen hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef k_man het volgende:
Het vorige deel was vol.
Een kwaadaardige tumor, die al het bot heeft aangetast, waardoor een knieband is afgescheurd. De poot moet hoe dan ook worden geamputeerd. Dan kunnen ze de tumor verder onderzoeken. In het gunstigste geval valt het mee en leeft het beestje nog jaren probleemloos verder. In het ergste geval is ie binnen een paar maanden dood.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ahw, wat zielig.
Wat is er gebeurd met het beestje?
Lopende topics op dit moment in TTK. K&LLPT278, U en T.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:20 schreef jogy het volgende:
Zie PI.
Ik hoop voor jullie dat het gunstigste geval zich voordoet en het beestje, ondanks het gemis van een achterpoot, weer snel opknaptquote:Op woensdag 12 december 2007 21:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Een kwaadaardige tumor, die al het bot heeft aangetast, waardoor een knieband is afgescheurd. De poot moet hoe dan ook worden geamputeerd. Dan kunnen ze de tumor verder onderzoeken. In het gunstigste geval valt het mee en leeft het beestje nog jaren probleemloos verder. In het ergste geval is ie binnen een paar maanden dood.
Overigens was ik nog wel zo bête te denken dat er een poging zou komen alle letters uit het alfabet tot onderwerp te verheffen, en deze dan in volgorde te krijgenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef sigme het volgende:
Het wachten is louter op de juiste volgorde.
Kom op!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Overigens was ik nog wel zo bête te denken dat er een poging zou komen alle letters uit het alfabet tot onderwerp te verheffen, en deze dan in volgorde te krijgen.
Ja nou ja, het grapje waarin mevrouw K. haar thee vergeet dis ik ook al heel lang niet meer op.quote:
De winkelmeid roept haar na: Mevrouw K., uw thee!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe gaat dat grapje precies?
Mevrouw K, U vergeet de thee, of zo?
Ja, zeg dat dan.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef JAM het volgende:
TSJA!
Ah ja. Ok.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
De winkelmeid roept haar na: Mevrouw K., uw thee!
Akkoord.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:44 schreef Z het volgende:
Anaalstreek is het Lien, ipv anaalzone.
Dubbele ontkenning.quote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef LXIV het volgende:
Ik koop nooit geen auto's die hun oorsprong in het 3e rijk hebben meer.
Dat is het fabeltje/marketingstruc van de Duitste degelijkheidquote:Op donderdag 13 december 2007 10:01 schreef LXIV het volgende:
Wat is erger dan een nieuwe auto kopen (Hitlers eigene Familienwagen nog wel!), en binnen 180 km al storing hebben...
[ afbeelding ]
Ik koop nooit geen auto's die hun oorsprong in het 3e rijk hebben meer.
En zijn de vriend, de auto, of beide Duits?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een vriend met een auto.
Ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:09 schreef LXIV het volgende:
Is dat 3x nee of slechts één keer?
Hij is niet Duits, hij heeft geen Duitse mobiel en hij heeft geen snor.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:15 schreef LXIV het volgende:
Lieve L)
1) Is je vriend Duits 0 ja 0 nee
2) Heeft je vriend een Duitse wagen 0 ja 0 nee
3) Heeft je vriend een Duitse snor 0 ja 0 nee
Juiste antwoord aankruisen svp.
Je hebt dus géén verkering met Adolf Hitler toevallig?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij is niet Duits, hij heeft geen Duitse mobiel en hij heeft geen snor.
Hij is ook geen vegetariër en hij houdt niet van honden.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt dus géén verkering met Adolf Hitler toevallig?
Eigenlijk niks.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:03 schreef LXIV het volgende:
Vandaar Suske en Wiske natuurlijk...
Wat sparen jullie (gewenst of ongewenst)
Ja, een, maar niet je.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:22 schreef LXIV het volgende:
Overigens pomp ik geregeld spul een lichaam in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |