quote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is speciale feestweek voor hun.Huub een jaar in de kooi![]()
Slecht he? Ik heb het geluid uitgezet.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Nostalgist het volgende:
Oh, the fucking Brian -tribute weer ?
![]()
Kutband.
shes damn fat maar is dr nietquote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Montolivio het volgende:
die donkere vrouw , is die niet een keertje bij jensen geweest met die gekke broer van haar?![]()
Ze Lijkt er anders veel op.
Ja, ze hadden ooit 3 blowtjes gekregen van Frans .......... Frans snel daarna vertrokkenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Er is al veel meer geblowt binnen DGK.. Eric, Huub, Lena, Sylvia, allemaal al wel binnen DGK dacht ik
Ja, dat is ook zo inderdaad. En waarschijnlijk ook regelmatig "achter".quote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Er is al veel meer geblowt binnen DGK.. Eric, Huub, Lena, Sylvia, allemaal al wel binnen DGK dacht ik
Daar denkt hij 's nachts wel anders over.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef misslady83 het volgende:
Aman mag toch niet blowen van Brian
Goeiequote:Op woensdag 12 december 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is speciale feestweek voor hun.Huub een jaar in de kooi![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze hadden ooit 3 blowtjes gekregen van Frans .......... Frans snel daarna vertrokken
Als Brian een profeet wordt ben ik moslimquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef ericahysterica het volgende:
bob is de spiritueel leider van onze profeet in opleiding Brian K
Ik bedoel dat het Brian's dag is en nu nog eens extra verwend door die manipulatieve KutFlens met gezellig bandje voor hem.quote:
Oh ja, broer annex manager. Ze lijkt er wel op. Hij had haar garderobe letterlijk uitgestippeld.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Montolivio het volgende:
die donkere vrouw , is die niet een keertje bij jensen geweest met die gekke broer van haar?![]()
Ze Lijkt er anders veel op.
Ik heb toen begrepen dat Frans vooral was vertrokken omdat hij wel eens sos had gebruikt met Huub achter!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze hadden ooit 3 blowtjes gekregen van Frans .......... Frans snel daarna vertrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |