quote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef Dreamboy het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
I'm here to stay but I know what you mean.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
GTFOOH Blowen in de Kooi ?
Ik doe net of Brian er niet is, genieten dus.quote:
Why not? Het is een in NL legale drug, het is nooit bewezen dat mensen die blowen niet kunnen presteren of whatever.. Ik heb vrienden met universitaire opleidingen, allemaal een goede baan die nog steeds regelmatig blowen.. Maargoed, dat zijn vast ALLEMAAL uitzonderingen?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:38 schreef coldstar het volgende:
Ik mag hopen dat ze dit niet uitzenden op TV.
Sterker nog, het is Brian zijn dagquote:Op woensdag 12 december 2007 21:41 schreef blomst het volgende:
Band is er dus voor Brian, het is Brian zijn avond.
Waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 12 december 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat deze TVP geen nut heeft, of je moet een Brianlover zijn.
Zeg maar: Ich liebe dich Brian.
Er is al veel meer geblowt binnen DGK.. Eric, Huub, Lena, Sylvia, allemaal al wel binnen DGK dacht ikquote:Op woensdag 12 december 2007 21:42 schreef ruby het volgende:
Ik weet nog wel dat Henk Schiffmacher ooit eens een paar jointjes het BB-huis innam. De redactie vond dit geen goed idee en toen moesten ze ingeleverd worden.
Dus leuk dat ze dit nu wel toestaan.
Sterker nog, het is Brian zijn showquote:Op woensdag 12 december 2007 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sterker nog, het is Brian zijn dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |