Dan vraag je wel heeeeeeeeeel veel van het hokje!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:33 schreef STAP01 het volgende:
Ik vind dit echt een grote teleurstelling! Waarom nou niet iets leuks! Iets origineels!
Ik ben uitverkochtquote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
FF tussendoor. Hebben jullie ook teiltjes nodig van Ruud of Mokum als je naar Brian en Amanda kijkt?
die schijnt daar te werken ...(toevallig)quote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef blomst het volgende:
was Lieke haar vriendin ook bij DOB?
ik reserveer er 1quote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben uitverkocht![]()
er is een partij onderweg met een speciale kerstafbeelding erop...
Misschien levert het wel leuke streammomenten op.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Myriam1978 het volgende:
Jaap aan het blowen, lijkt mij niet verstandig!
Huub geeft ook om Lieke en kan er niet mee omgaan dat ze hem zo negatief behandeld, tegen iedereen lachen, en tegen hem zegt ze liever niets, of is ze kattig.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:37 schreef riri het volgende:
Huub wordt helemaal onzeker als hij het idee heeft geen grip op Lieke te hebben...
hij is veel gekker op haar dan hij wel toegeven....anders reageer namelijk niet zo als hij net deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |