Ik denk niet dat dit zal lukken. Brain en Amanda zijn best werl een sterk team en zullen elkaar volgens mij niet laten vallen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Flens een uitgelezen mogelijkheid zag om die 2 alsnog te binden. De tijd zal leren of dat zo is.
lieke snerpt niet dus ik ben allang blij.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda is klaar voor Teasers en Lieke moet in deze outfit van dat manipilatieve kutwijf Flens.
Dom van Lieke, dat dan weer wel.
Als ie de villa wint dan komt er inwonend verplegend personeel..........quote:Op woensdag 12 december 2007 21:14 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Brian rijp is voor het gesticht. Wanneer komen ze 'm nou halen?
Die eikel verlult zich omdat hij dronken is. Hij wil blowen maar Amanda wijst hem op het feit dat hij niet rookt of drugs gebruikt,quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Hij was even zijn horloge aan het koechi koe-en.
Mag die dood?
Fijne kerstgedachte!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef noekje het volgende:
Hij was even zijn horloge aan het koechi koe-en.
Mag die dood?
Ja, de domheid van Amanda is helaas een sterk middel geblekenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit zal lukken. Brain en Amanda zijn best werl een sterk team en zullen elkaar volgens mij niet laten vallen.
Hij gunt het haar ook.Maar ineens doet ze zeer vreemd ,is haar houding .quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef schatje het volgende:
Huub, zeik toch niet zo.
Gun een ander ook een uitje.
Waar zeikt Huub eigenlijk over?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:21 schreef noekje het volgende:
Huub moet nu niet zeiken.
Ik hoorde idd ook conjo/coño! verder zag en hoorde ik niets maar hoop dat hij heel boos gaat worden omdat ze weer "te veel" heeft gedronken.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoorden jullie het ook? Brian mompelend: "weg met dat ding, doe dat ding weg conjo" en Amanda had toen een fles in haar hand.
Kerstgedachtes zijn tof!quote:
Dat heb ik niet gehoord maar ik wil het wel horen. Altijd mooi om te horen hoe snel zijn aard weer naar boven komt sijpelen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoorden jullie het ook? Brian mompelend: "weg met dat ding, doe dat ding weg conjo" en Amanda had toen een fles in haar hand.
Hij baalt omdat zij wel weg waren geloof ik. Hij misgunt het haar niet zegt hij maar ja, beetje zo'n Lieke-instelling.quote:
Ik begrijp dat niet. Hij gaat ieder weekend weg. En hij heeft een zaterdag die 8 uur.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:25 schreef ericahysterica het volgende:
huub had ook graag naar buiten gegaan maar hij misgunt het haar niet
quote:
Dat moeten ze ook verbieden jaquote:Op woensdag 12 december 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Zaterdag gaat hij iig even naar huis.
Zo is Lieke toch de ultieme Barbie!quote:
Of de enige echte waar je op vertrouwen kan. Ik denk als Amanda gewild had, Huub heel graag met haarquote:Op woensdag 12 december 2007 21:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, de domheid van Amanda is helaas een sterk middel gebleken
Lieke blijft de laatste dagen 'dingen aan het plaatsen'.. lekker duidelijk allemaal.. daar kan Huub dus weer helemaal niks mee.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
Huub vraagt aan Lieke wat er is.
Hij begrijpt haar attitude niet zo goed.
Lieke - Ik heb een leuke dag gehad en dat wil ik graag zo houden, er zijn alleen wat dingetjes die ik moet plaatsen!
het sneeuwt al de hele dag in de kooiquote:Op woensdag 12 december 2007 21:28 schreef SIRA het volgende:
Ow mijn god, zie nu pas die intense lelijke blauwe kerstboom.
Wat een pauper ding zeg en dan die "sneeuw" die er zo langs dwarrelt.. hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |