Nee, de rotterdamse fans staan al jaren bekend om hun rustige, redelijke gedrag. Op wat doodsbedreigingen naar eigen spelers naquote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef MaatjeTho het volgende:
In dat geval eis ik een regelmentaire 0-3 overwinning.
Ik zie Feyenoord en AZ sowieso niet rellen eigenlijk.
Ik bedoel het dan ook meer vanuit Alkmaars perspectief.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de rotterdamse fans staan al jaren bekend om hun rustige, redelijke gedrag. Op wat doodsbedreigingen naar eigen spelers na.
Doe toch allemaal niet zo debiel, politie is gewoon nodig bij dit soort evenementen, klaar. Was het maar zo dat het zonder kon.
quote:Het kan zomaar zijn dat er komend weekend niet gevoetbald wordt in de Eredivisie. De politie is namelijk van plan protestacties te gaan voeren rond de voetbalwedstrijden.
Door deze acties van de politie zouden bijvoorbeeld Feyenoord tegen AZ en Ajax tegen PSV niet door kunnen gaan. De reden waarom de politie actie wil voeren is omdat zij een betere CAO en meer loon willen. Volgens de Telegraaf kiezen de agenten er expres voor om tijdens de voetbalwedstrijden te staken om zo meer aandacht te krijgen.
Burgemeesters van aantal grote steden hebben al gemeld, dat wanneer er schaarste is aan politie, de duels worden afgelast.
Bron: Soccernews
Mediamarkt ArenA plunderen?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:56 schreef je_oma het volgende:
Goed moment om GRATIS een nieuwe tv te gaan halen in het weekendAls de politie toch staakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |