Je kan mij ook een PM sturenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik moet nu dus nog ff naar jullie mailen voor een kaartje?
Ik kan nu nl. wel.
Dat houdt het evenwicht erinquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen leuk persoon
daarom juistquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen leuk persoon
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Je maakt me dood met een blije mus mén
Vraag het 'r!quote:
Nu deze nogquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:09 schreef enter het volgende:
Komt Fok!tv? Dribzor is wel interview-waardig!
You betquote:
Geen idee, zal eens overleggenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:04 schreef enter het volgende:
[..]
mag dat wel van je lieve vriendinnetje
CB?quote:
Met wie?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:28 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom auch. Secks.
Ohw! Geyl. Dus Bio is die ene die achter jou op het podium staat te zwieberen. Dan weet ik dat.quote:
Idd. Ben een groupie.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw! Geyl. Dus Bio is die ene die achter jou op het podium staat te zwieberen. Dan weet ik dat.
Een echte? Wow. Mag ik je handtekeningquote:Op donderdag 20 december 2007 21:36 schreef Biogarde het volgende:
Idd. Ben een groupie.
We zullen even richting Arnhem zwaaien!quote:Op maandag 24 december 2007 12:00 schreef Vork het volgende:
Wat dus betekent dat jullie ineens heel erg dichtbij komen
quote:Op maandag 24 december 2007 12:03 schreef Berenanus het volgende:
Net nu ik dichter bij Breda ben dan Bemmel...
Donderdagavond nog in Bemmel? Dan kan ik wel even hoi zeggenquote:Op maandag 24 december 2007 12:06 schreef JDude het volgende:
[..]
We zullen even richting Arnhem zwaaien!
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dan zijn we reeds weer in het Zuiden.quote:Op maandag 24 december 2007 12:15 schreef Berenanus het volgende:
Donderdagavond nog in Bemmel? Dan kan ik wel even hoi zeggen
Topic kaapquote:Op maandag 24 december 2007 12:16 schreef JDude het volgende:
[SPAM]! Bemmel SC.
Die zal ook wel binnen zijn ondertussenquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:09 schreef Berenanus het volgende:
enter heeft haar kaartje ook binnen
Ik zelf heb geen idee omdat ik niet thuis ben atm..
Hij is erquote:Op woensdag 26 december 2007 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die zal ook wel binnen zijn ondertussen![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:51 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Hij is er
Mijn ouders hebben "WAT!!!?!?!" geschreven boven de naam aan wie het geadresseerd was
[..]
Hij is er
Mijn ouders hebben "WAT!!!?!?!" geschreven boven de naam aan wie het geadresseerd was
[..]
Hij is er
Ik zou het zo doen, ware het niet dat ik niet aan de onvermijdelijke roep "we wan't more!" zou kunnen voldoen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom je een gastoptreden doen met hotel california ?
MSN! We hebben je ff nodig op MSN!quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:26 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen, ware het niet dat ik niet aan de onvermijdelijke roep "we wan't more!" zou kunnen voldoen.Mijn repertoire reikt niet verder dan dat, en dat is ook zo lullig voor al mijn fans.
Ja.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hebben al die mensen wel eens naar je bandje geluisterd?
Ik heb ze zelfs al eens zien optreden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
jep.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi FB!, Febohamburgertje?quote:
Mits extra sla!quote:
Ha! Right back at yaquote:
quote:
Welk bandje?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heel kort, maar toen had ik al besloten dat ik zou gaan!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
jullie zijn goeoeoeoeoeoed!!quote:
Ja daarom moet je naar de exit komen om te zorgen dat dat gaa lukken straks hequote:Op donderdag 3 januari 2008 19:57 schreef Roellio het volgende:
Als jullie nou in de melkweg komen optreden kom ik misschien wel!
Eentje maar?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heel fok! komt.
Ik neem ook nog 1 aanhangsel mee he.
Jij één, ik één. Opgelost.quote:
Kijk naar de lijst, meer mensen komen d'r niet hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 00:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Eerst zien of in de Exit nog leuke jongens rondrennen.
Hihi.
Godver, ik heb mn stickers nog steeds nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Tessa ftw!
En ik heb m'n ticket vanochtend gekregen.
Hihi!
Toffe stickers!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |