Mooiquote:
Mja, nja. Hm. Hè. Ja.quote:Ja als ik dát nou voor het uitkeizen had
jammer maar helaas maar toch bedanktquote:Op zondag 16 december 2007 20:20 schreef Roellio het volgende:
Ik kom niet, want ver. Maar heel veel succes!
Nouja in principe tot 1 dag van te voren natuurlijk. Je kan daar aan de deur ook nog kaarten kopen alleen dan kosten ze wel 10 euroquote:Op zondag 16 december 2007 20:57 schreef enter het volgende:
[..]
Ik vind het ook, tot wanneer kunnen mensen kaartjes bestellen?
quote:Op zondag 16 december 2007 20:58 schreef Vork het volgende:
Dan moet je beter zoeken, hij verstopt nog wel eens.
Owwwwwquote:Op zondag 16 december 2007 21:07 schreef Vork het volgende:
Volgens de NS kan ik rond een uurtje of 12 nog vertrekken en thuis aankomen. Dus zet me maar op de lijst.
pm is onderweg. Ik ben niet zo'n stickerplakker, maar als remedie tegen Tokio Hotel, daarvoor maak ik graag een uitzonderingquote:Op zondag 16 december 2007 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Owwwww
TOF
Als je ff je adres in een pm zet dan stuur ik hem op
Krijg je ook een zooi stickers die je kan gebruiken tegen Tokio Hotel
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 21:27 schreef Vork het volgende:
Als jullie nou heel erg jullie best doen, dan mogen jullie misschien nog wel een keertje in 't voorprogramma spelen.
Ik heb de helft ongeveer bij elkaar. De rest hebben we kandidaten voor en die gaan we, dit jaar nog voor het eerst horen, met een beetje mazzel is de band dit jaar nog compleet, zo niet, dan zoeken we nog een of twee mensen. BIjna compleet dus, maar we hebben geen haast. Al willen we natuurlijk wel volgend jaar op alle grote festivals spelenquote:Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja hoe zit het met die band van je is dat al beetje van de grond
quote:Op zondag 16 december 2007 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijg je ook een zooi stickers die je kan gebruiken tegen Tokio Hotel
[afbeelding]
quote:Op maandag 17 december 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
hebben jul;lie al een andere zanger drib
hmmz komt fraubitch ookquote:
ok dan neem ik die 33 kamelen mee en dan ronden wij eindelijk de deal afquote:
én 2 bakken Ben & Jerry ijsquote:Op maandag 17 december 2007 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok dan neem ik die 33 kamelen mee en dan ronden wij eindelijk de deal af
ok welke smaakquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |