Zolang het voetbalfans maar neit treft natuurlijk, begrijp dat danquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef rubbereend het volgende:
ze hebben het recht, punt, er zal altijd wel iemand gedupeerd! MAg je dan alleen gaan staken als je niemand tot last bent?
Ik denk eerder dat ie het over ACAB heeftquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
Wat is de ACB? Je bedoelt de ACP waarschijnlijk?
Als ze kerken bezetten kunnen ze toch ook niet aanwezig zijn bij de wedstrijdenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:21 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 december 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
Wat is de ACB? Je bedoelt de ACP waarschijnlijk?
[/quote
Dat bedoel ik ja. Dat krijg je als je woedend bent.
ACPérs, ga van mijn part kerken bezetten of het Binnenhof, maar stop deze christe;ijke zuigactie.
Natuurlijk zal er altijd iemand gedupeerd worden, maar normaal is het bij een staking ook zo dat de werkgever er ook last van heeft. En dat is nu helemaal niet geval. Ter Horst zal er echt niet wakker van liggen hoor. Dat komt pas als de inkomsten minder worden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:06 schreef rubbereend het volgende:
ze hebben het recht, punt, er zal altijd wel iemand gedupeerd! MAg je dan alleen gaan staken als je niemand tot last bent?
Ter Horst heeft samen met de burgemeesters geprobeerd de staking te voorkomenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
Natuurlijk zal er altijd iemand gedupeerd worden, maar normaal is het bij een staking ook zo dat de werkgever er ook last van heeft. En dat is nu helemaal niet geval. Ter Horst zal er echt niet wakker van liggen hoor. Dat komt pas als de inkomsten minder worden.
Ik dacht dat het nu op Marvelous Monday gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Enig idee op welke Wonderfull Wednesday deze wedstrijden nu worden ingehaald?
meer regen is dus vaker onbespeelbare veldenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door de klimaat veranderingen zijn winterstops toch al overbodig
Terrible Tuesdayquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Enig idee op welke Wonderfull Wednesday deze wedstrijden nu worden ingehaald?
Ajax-psv eruit dusquote:15/12/2007 - Cohen: afgelasting Ajax-PSV ligt voor de hand
(Gepost door RvN)
In het Algemeen Dagblad laat burgemeester Cohen via zijn woordvoerder weten dat een afgelasting voor de hand ligt. "Het ligt wel voor de hand dat het duel niet doorgaat. We weten dat alle agenten aan de staking kunnen meedoen. We willen een schatting van de politie hoeveel agenten eraan deelnemen."
De vakbondsvoorzitter was daarover heel duidelijk in datzelfde AD: "De stakende agenten zijn simpelweg niet beschikbaar voor begeleiding van de wedstrijden. Wat er ook gebeurt."
En dan nog een:quote:Bij Ajax wilde de clubleiding gisteravond nog niets weten van een definitieve afgelasting van de topper tegen PSV. Zij heeft signalen opgevangen dat de actiebereidheid onder de Amsterdamse politieagenten niet zo groot is.
quote:Frank Wijnveld, veiligheidscoördinator van PSV: ,,Als Cohen erin slaagt voldoende politiemensen in het stadion te krijgen, zijn we er nog niet. Ik wil ook de garantie dat er voldoende politie op de treinen zit die onze supporters vervoeren. Anders zou dat betekenen dat er wel wordt gevoetbald, maar zonder PSV-fans. Dat is voor ons onacceptabel
Zal ik dan maar Freaky Friday zeggen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Thundering Thursday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |