Aanpakken die gefrustreerde supporters!quote:Mochten de wedstrijden worden afgelast, dan houden de twee vakbonden ook geen acties. Problemen met gefrustreerde supporters kunnen in dat geval met de volledige mankracht worden bestreden.
Wat maken de werkzaamheden uit? Het kweken van goodwill of het bekeuren van dronken wildplassers is in dezen helemaal niet relevant. Het gaat maar om één ding; de werknemers vinden dat zij te weinig verdienen voor wat zij uitvoeren. En door staken - op een drukke voetbaldag - proberen zij iets te bereiken. Conducteuren gaan toch ook niet in het weekend of 's avonds staken? Dat doen zij op de drukste momenten zodat het onder de aandacht komt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedere Nederlander dat 'ie te weinig verdient. Maar om over de rug van heel voetbalminnend Nederland te gaan miemelen dat je te weinig verdient om een stel dronken wildplassers te bekeuren moet maar normaal gevonden worden.
Ik vind het niet normaal, ik heb er geen respect voor, goodwill kweken ze al helemaal niet.
Een gigantische groep verneuken omdat ze zelf een probleempje hebben. Het zijn gewoon bijna allemaal kansloze machtsgeile frusti's. Lijken soms net treinconducteuren.
Ze hebben nu de aandacht toch? Hoppa, doel bereikt...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat maken de werkzaamheden uit? Het kweken van goodwill of het bekeuren van dronken wildplassers is in dezen helemaal niet relevant. Het gaat maar om één ding; de werknemers vinden dat zij te weinig verdienen voor wat zij uitvoeren. En door staken - op een drukke voetbaldag - proberen zij iets te bereiken. Conducteuren gaan toch ook niet in het weekend of 's avonds staken? Dat doen zij op de drukste momenten zodat het onder de aandacht komt.
Ze staken opzettelijk tijdens deze 2 topwedstrijden en niet bij de andere wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:37 schreef EnactedChaos het volgende:
Hoe zit dat nou met dat staken eigenlijk? Gaan ze alleen bij deze twee wedstrijden staken of uberhaupt het hele weekend? Dus komen er ook andere wedstrijden in het geding? Of is t alleen een probleem omdat t Feyenoord - az en ajax - psv is? Dat zou belachelijk zijn namelijk.
WTF?quote:Mochten de wedstrijden worden afgelast, dan houden de twee vakbonden ook geen acties. Problemen met gefrustreerde supporters kunnen in dat geval met de volledige mankracht worden bestreden.
Conducteuren die staken zijn ook kut. Altijd maar dat gestaak hier in Nederland ik word er echt kotsmisselijk van. Stelletje jankerds laat ze gaan werken voor hun geld. Altijd zijn mensen die er niets aan kunnen doen de dupe gaat echt nergens over. Als conducteur controleer je gewoon structureel geen kaartjes als je een statement wil maken en als agent geef je geen lullige boetes meer. Veel doeltreffender imo en je treft ook geen mensen die er niets aan kunnen doen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat maken de werkzaamheden uit? Het kweken van goodwill of het bekeuren van dronken wildplassers is in dezen helemaal niet relevant. Het gaat maar om één ding; de werknemers vinden dat zij te weinig verdienen voor wat zij uitvoeren. En door staken - op een drukke voetbaldag - proberen zij iets te bereiken. Conducteuren gaan toch ook niet in het weekend of 's avonds staken? Dat doen zij op de drukste momenten zodat het onder de aandacht komt.
Ja, daarom noem ik conducteuren ook in m'n post omdat dat van diezelfde types zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
jij hoort duidelijk dus bij die 0,01% anders zou je niet zo reagerenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het kenmerkt het gebrek aan intellect bij een figuur als Sjimz die hier minzaam loopt te glimlachen (doet me een beetje denken een dat irritante agentje van the green mile) dat 'ze lekker die gefrustreerde supporters' kunnen oppakken. Dit terwijl dit slechts 0,01 % is van het publiek wat nu zijn weekend verneukt ziet.
Ik kon niet anders, ik heb een gebrek aan intellectquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Jasza het volgende:
Mensen kiezen er toch zelf voor om Politie te worden, je kan altijd zeggen als je het salaris ziet dat je de baan niet wilt
Scoutquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kon niet anders, ik heb een gebrek aan intellect
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Silenus het volgende:
IK heb er geen FUCK mee te maken dat zij een baan kiezen waar zij zogenaamd onderbetaald worden. IK, en samen met mij 50.000 anderen, willen gewoon naar het voetbal gaan. Niet om een omaatje met een PSV-petje in elkaar te meppen, maar gewoon om naar de wedstrijd te kijken. Daar verheug ik me al de hele week op. Maar gottegot, ze verdienen weer te weinig. Ik heb een baan waarin ik niet dagelijks mensen frustreer, ik verdien ook niet veel en ik ga ook gewoon naar m'n werk. Stelletje malloten.
Vermoeiend is je middle name of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
jij hoort duidelijk dus bij die 0,01% anders zou je niet zo reageren![]()
![]()
Nou ja er om lachen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:58 schreef BigKahuna het volgende:
Verder ben ik het wel deels met Silenus eens.
En van sjimz vind ik t wel een beetje matig dat ie er wel om kan lachen...
Waarom?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou ja er om lachen.
Ik kan er eigenlijk helemaal niet om lachen.
Ik vind deze reacties op het forum nog triester dan de zaak dat er gestaakt gaat worden.
Dat voetbal komt heus wel. Dan spelen ze toch lekker op een andere dag.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, daarom noem ik conducteuren ook in m'n post omdat dat van diezelfde types zijn.
Zijn vaak redelijk simpel, maar vinden zichzelf toch helemaal het mannetje in hun pakje. Gaan je uitgebreid de les lezen, vinden zichzelf de opvoeders van de maatschappij.
Als je al zo stompzinnig bent om überhaupt agent of treinconducteur te worden, laat dan in godsnaam de mensen die wél een leven hebben (naar hun werk willen gaan met de trein of gewoon op zondag naar het voetbal gaan waar ze zich zo lang op verheugd hebben) met rust.
Het kenmerkt het gebrek aan intellect bij een figuur als Sjimz die hier minzaam loopt te glimlachen (doet me een beetje denken een dat irritante agentje van the green mile) dat 'ze lekker die gefrustreerde supporters' kunnen oppakken. Dit terwijl dit slechts 0,01 % is van het publiek wat nu zijn weekend verneukt ziet.
IK heb er geen FUCK mee te maken dat zij een baan kiezen waar zij zogenaamd onderbetaald worden. IK, en samen met mij 50.000 anderen, willen gewoon naar het voetbal gaan. Niet om een omaatje met een PSV-petje in elkaar te meppen, maar gewoon om naar de wedstrijd te kijken. Daar verheug ik me al de hele week op. Maar gottegot, ze verdienen weer te weinig. Ik heb een baan waarin ik niet dagelijks mensen frustreer, ik verdien ook niet veel en ik ga ook gewoon naar m'n werk. Stelletje malloten.
Ik vergeef je je onwetendheid.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom?
Wat kunnen de supporters van deze 4 clubs ( nouja eigelijk 3 ), die zich er al een week op verheugen om een topper te zien.. wat kunnen die eraan doen dat de politieagenten vinden dat ze te weinig verdienen?
En dan lopen klagen dat ze zo weinig respect krijgen. Ja gek he, als 9/10 heldendaden die je als redder van de maatschappij verricht het bekeuren is van 9jarige kindjes zonder licht?
Je kiest zelf voor dat werk, je weet wat je salaris wordt. Dus laat deze pak em beet 1.000.000 mensen die zich op deze wedstrijd verheugen (hetzij thuis of in de stadions) er buiten en ga staken bij 't binnenhof ofzo.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga er nog steeds van uit dat de wedstrijd gewoon doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |