Jij was toch niet die... ?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
Vrij vaak geweest in de iT
Ja hoor, ik moest eraan denken omdat Manfred Langer iets had met Dame Edna, en die gebruikte dat altijd in haar shows!quote:Op donderdag 13 december 2007 11:49 schreef SaskiaR het volgende:
opossum?
Uiteraard wel!quote:
Heb je daar ook opnames van gemaaktquote:Op donderdag 13 december 2007 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Gave beesten zijn dat, heb ze veelvuldig in Zwitserland en bij de Gross Glockner gezien.
Als ze bronstig zijn, maken ze een kabaal, doet pijn aan je oren...
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Heb je daar ook opnames van gemaakt![]()
Schat, ik denk het niet, opossums komen daar niet voor.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Gave beesten zijn dat, heb ze veelvuldig in Zwitserland en bij de Gross Glockner gezien.
Als ze bronstig zijn, maken ze een kabaal, doet pijn aan je oren...
P.S. Ik moet nu in overleg, wil iemand anders svp een vraag voor mij stellen...?
Ja, maar alleen met mijn telefoon, omdat ik niet de hele dag met microfoons in de rondte loop...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:20 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Heb je daar ook opnames van gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |